Hang diziye başlayayım?

Lost - Game of Thrones ?

bu ıkısınden hangısıne baslamalyım?


0|0
36|55

En İyi Erkek Görüşü

  • Got hala devam eden bir yapım çok güzel.

    Lost bitmiş sen Losttan Başla.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 54

  • lostu 2 sezon izle devam etme.

    0|0
    0|0
  • Game of th

    0|0
    0|0
  • tabikide game of thrones :D kesinlikle izle izlemediğin hata

    0|0
    0|0
  • Lost neymiş yaa tırıvır sen game of thrones başla başka diziye bakarsan dünya ahiret bacın olayım gerçekten harika ve sürükleyici bir dizi on üzerinden onbir valla.

    0|0
    0|0
  • Game of thrones derim kesinlikle ama daha cekiliyor dizi hala, yani bitmedi. Bitirip kalinca haftadanhaftaya takip edersen sasmam. Yok bir sezon daha ceksinler dersen once lost

    0|0
    0|0
  • ben game of thrones'u bir türlü sevemedim. bence Lost ama finali iyi bitmedi.

    yaa s.et hepsini Dexter'a başla.

    0|0
    0|0
  • Game of Thrones tabikide bende yeni izlemeye başlamıştım 3 sezonu 1 ya da 2 günde bitirdim her sezon 10 bölüm :D muhteşem ya

    0|0
    0|0
  • frozen throne hıamınahhh

    0|0
    0|0
  • ikiside çok güzel kararsız kaldım losta başla ama ya bağımlılık yapıyor nasıl bir diziyse :D ama lost çok bozdu sonunda öyle böyle bozmadı bir yerden sonra ne kadar bozabilirki dedik bozdu bozu..

    0|0
    0|0
  • Lost insanoğlunun içindeki merak olgusunu çok iyi kullanan ama merak ettirdiği şeyleri açıklamak zahmetine girmeyen bitmiş ama sevenlerinin çoğunu tatmin etmemiş bir dizi.

    Game of Thrones ise halen devam etmekte olan ve edebi altyapısı çok güçlü olan ( İyi bir yazarın ellerinde hayat buluyor seri 7 kitaptan oluşacak ) ve ekrana çok iyi yansıtılan güçlü ve gelecek vaadeden bir yapım tercih sana ait.

    0|0
    0|0
  • Vikings diye birşey başlayacakmış :0 :)?

    0|0
    0|0
  • Bırak Lost'u hem uzun süre geçti üzerinden, hem de finali beklentilerin altında. Game of Thrones iyidir :)

    0|0
    0|0
  • lost

    0|0
    0|0
  • pis yediliye başla :D

    0|0
    0|0
  • Sırlıyorum

    1-GAME OF

    2-TEEN WOLF

    3-SPARTACUS

    4-THE WALKİNG DEAD

    5-REVOLOTİON

    6-BANSHEE

    7-RAY DONOVON

    Bunları izle bence

    0|0
    0|0
  • game of thrones

    0|0
    0|0
  • Lost çok bozdu yaa öyle böyle degil önünü alamadık yani, bozdu bozdu artık bozmaz dedik gene bozdu. Sen game of thrones a başka lost çok bozdu

    0|0
    0|0
  • game of thrones , pişman olmazsın :)

    0|0
    0|0
  • game o t iyidir

    0|0
    0|0
  • Game Of Thrones :)

    0|0
    0|0
  • Seyretmediysen kesinlikle LOST ile başla...

    0|0
    0|0
  • ah lost ah.. bitmeseydi iyiydi be.. 2 dizinin bitmesine üzüldüm şimdiye kadar biri Lost diğeri Leyla ile Mecnun

    0|0
    0|0
  • got tabikide

    0|0
    0|0
  • İkisininde fanıyım lost tan başla derim çok daha sürükleyici uzun olduğunada bakma ben bir oturuşta 10 bölüm falan izlerdim :D (ama finalinde aradığını bulamaya bilirsin)

    0|0
    0|0
  • Game of Thrones güzel ama bazı sakıncalı yani cinsellik açısından sahnelrini saymazsak güzel dizi izlenilir :)

    0|0
    0|0
  • Lost'u izle iyidir. Game oh Thrones'de çok iyi ama onu sonraya bırak.

    0|0
    0|0
  • game of thrones efsane

    0|0
    0|0
  • Ben Lost derim. Ya da Breaking Bad.

    0|0
    0|0
  • bence losta başlamalısın

    0|0
    0|0
  • Dexter

    SuperNatural

    Game Of Thrones

    Grimm

    ve Big Bang

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    24

Kızlar Ne Diyor 36

  • Game of thrones a başladım ben süper :)

    0|0
    0|0
  • Lost'u izlememiş olmak isterdim açıkçası... Tüm sezonlar için çok iyiydi diyebilirim ama son sezon rezaletti... Game Of Thornes'da da ilk sezon hiçbir şey anlamıyorsunuz sonra anlaşılıyor...

    0|0
    0|0
  • Şahsen tercihim Game of Thrones olur ben de başlamadan önce çok tereddüt ettim ama başlayınca 3 sezonu bir anda bitirdim boşluktayım :)

    0|0
    0|0
  • Lost gelmiş geçmiş en iyi dizilerdendir öneririm kesinlikle..

    0|0
    0|0
  • lost eskide kaldı game of thrones daha etkileyici bir yapım

    0|0
    0|0
  • Game of Thrones .

    0|0
    0|0
  • Losta bulaşma, hem çok karışık hem de sonu saçma bitiyor.

    Game of thrones çok güzel, şiddetle tavsyie ederim

    0|0
    0|0
  • Game Of Thrones.

    0|0
    0|0
  • presıon break bu benim tavsiyem

    0|0
    0|0
  • fringe yi izle izlemediysen zaten bitti yeni bölüm beklemezsin arrow var daha yeni 1. sezonu bitti 2 gelecek

    0|0
    0|0


  • Game of Thrones

    0|0
    0|0
  • KESİNLİKLE LOST'A BASLAMALISIN ÖNCE COK SÜRÜKLEYİCİ COK GÜZEL!

    0|0
    0|0
  • tabikide lost hala izlemediysen yuh :)

    0|0
    0|0
  • Bana göre The Walking Dead dizisine başla baya akıcı 2 hafta da 3 sezon bitirdim:)

    0|0
    0|0
  • lost iyidir

    0|0
    0|0
  • ikisinide izlemedim :S

    0|0
    0|0
  • LOST. gelmiş geçmiş en iyi dir. Game işu an izliyorum ama lostu izle :D yavaş yavaş izle bitmesin :)

    0|0
    0|0
  • Game of Thrones

    0|0
    0|0
  • game offf hatta fringe ;)

    0|0
    0|0
  • game of thrones.

    0|0
    0|0
  • Game of Thrones iyidir..

    0|0
    0|0
  • lost harika

    0|0
    0|0
  • got u bilmiyorum açıkçası.

    ama lost iyiydi.

    0|0
    0|0
  • Game of Thrones

    0|0
    0|0
  • Game of thrones

    0|0
    0|0
  • game of thrones

    0|0
    0|0
  • lostu izle sanal ortamda hem havan hem bılgın olur. sanalda baya popi.

    0|0
    0|0
  • tabıkıde game of thrones:D pısman olmıcaksın

    0|0
    0|0
  • Lost'u izlemesende olur. Çok şey kaybetmezsin

    0|0
    0|0
  • lost işkence

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor...