Kapat

Görüşleriniz ?

link ben çok sevdim.Sizin görüşleriniz neler?


0|0
12|18

En İyi Erkek Görüşü

  • ailesi yobaz değil en azından..türkiyede böyle aileler çok az maalesef!yani kapalı olanlardan bahsediyorum...ne güzel müzikle uğraşmasına izin vermişler..yıl olmuş 2013 hala müziğe günah diyenler var ya şeytan diyor al bir tane ODUN kafalarını yar bir güzel..)))))))))))))))))))

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 17

  • evet gerçekten iyiyiymiş ama ordaki konuşan sarışın bir adam, yok müslüman bir kızın bunları yapması büyük bir cesaret yok gitarlı bir müslüman kız çok şaşırdım diyo adama sövdüm resmen

    1|0
    0|0
  • evet gerçekten iyi

    1|0
    0|0
  • güzel bence ben çok beğendim

    1|0
    0|0
  • güzel mesajmış helal olsun :) beğendim

    1|0
    0|0
  • muhtesem :)

    1|0
    0|0
  • ya eyvallah güzel ama bu bir tv kanalının reyting planından başka birşey değil kızın sesi bir kere çok sıradan değil mi ? bir sürü böyle ses var dünyada. ee gitarda ise 4-5 akor basıyor kumsaldaki ateş başı gitaristi yani, sözler ve imaj ise bir tv kanalının '' ulan bu hatunu seçmelere alalım tavan yaparız '' düşüncesinden başka bir şey değil. hatta biraz aşağılayıcı bile bulunabilir. son cümle ne öyle o sarı saçlı beyefendinin söylediği '' bir müslüman kızının buna cesaret etmesini çok güçlü buluyorum '' dünyada bu salak kanalın reyting tuzaklarına düşmeyen ve müzik yeteneklerini ortaya çıkaran ne kadınlar var. ben sevmedim kusura bakma sıradan ve yalan geldi. konuyla ilgili söylenecek daha bissürü şey var ama.. amaaaan ..

    0|0
    1|0
  • Şarkı güzel ama benim kafama takılan o arka taraftaki adamın konuşmaları bir müslüman kızın bunu yapması büyük cesaret yani adamlar bizim ülkeyi iranla arabistanla karıştırıyorlar kız yanlış bir şey yapmış buradan çıkınca taşlanacak sanki o kısım çok garip ve üzücü geldi

    0|0
    0|0
  • On numero güzel

    0|0
    0|0
  • Hayallerini işte yapabilmek böyle bişey :)

    1|0
    0|0
  • ses tonu iyiymiş

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle süper...! =)))

    1|0
    0|0
  • evet gurur verici :)

    1|0
    0|0
  • cok değişik bir imaj olarak görülmüş.. bencede cok guzel.. helal o kıza

    1|0
    0|0
  • güzel mesaj vermiş bende çok beğendim :)

    1|0
    0|0
  • elin kızı beni neden mutlu etsin ya tebrik ederim de yani bana ne sevinmedim ben

    0|0
    2|1
  • şarkı fena değil, ses de öyle. ama uzun saçlı elemanın ağlamasına anlam veremedim.

    bir müslüman şarkı söyledi diye duygulanmak, ne hallere düştüğümüzün yansımasıdır.

    0|0
    0|0
  • Diyoki müslüman ve gitarla felan vallahi şu bazı müslüman ülkeleri sağolsun yobaz diye tanınıyor müslümanlar!

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • ah bir net kendine gelse tamamını izliycem de neyse :/ ama kızın en başta söylediği özgürüm ve istediğimi yapabiliyorum demesi de yetti 5* verdim. bunu nasıl ben izlememişim şaşırdım.

    1|0
    0|0
  • Ağladım valla. Çok hoştu canım benim.

    1|0
    0|0
  • Düşunce biçimine de bayıldım sesine de

    1|0
    0|0
  • Çok beğendim çok ..

    1|0
    0|0
  • kapanmak deli gibi açılmaktan daha tuhaf karşılanıyor. sevmiorum şu gavurları

    1|0
    0|0
  • tüylerim diken diken oldu ağlayasım geldi çok güzeldi :) paylaştığın için sağol.

    1|0
    0|0
  • O ne aaa müslüman kız jhgfkhdj

    0|0
    1|1
  • beğendim..

    0|0
    0|0
  • Sesi guzelmıs

    0|0
    0|0
  • Hiç bilmiyorum:)

    0|0
    0|0
  • güzel .

    0|0
    0|0
  • arka taraftakilerin konuşması hoşuma gitmedi reyting için yapmadılarsa kızı tebrik ediyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...