Kitap okuyanlar, siz de kitap okurken kendinizi kaptırıyor musunuz?

size de oluyor mu bilmiyorum. bazen kendimi o kadar kaptırıyorum ki saatler geçiyor.fakat sanki okumuyomuşumda izliyormuşum gibi oluyo okuduğum herşey gözümün önünde canlanıyor bir anda.kendimi çok mu kaptırıyorum.yoksa sizde de böyle bir durum varmı


0|0
9|14

En İyi Erkek Görüşü

  • bugüne kadar 2 kitap bitirdim birisinde ilk başladım olmadı bıraktım sonra bir daha başladım kaptırmalı yerlere gelince kaptırdım ve öyle bitti :D ikincisinde bir başladım kaptımışım kendimi artık kitapda hergün yeni bir cinayet çıkacak yeni bir stil diye sabah akşam okuyordum :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • ben okudugum tüm kitapları sanki bir film izliyormusum gibi kafamda kurarak okurum ancak o sekilde zevkine varabiliyorum romanların mesela davincinin şifresi kitabını okuduktan sonra filmi cıkmıstı cok heycanla bekledim ama filmi tamamen izlemedim bile tam bir hayal kırıklıgıydı kafamda kurdugum şeyle o kadar uzaktı ki hiç begenmedim filmini romanı daha güzel :))

    1|0
    0|0
  • kitap okumam ama orda burda öğrenmek için çok şey okurum sıkılmam ve bir şeyi okurken gözümde canlandırma yetisi bende de var. sanki ordaymışım gibi.

    1|0
    0|0
  • kesinlikle :) 5 saat kitap okuduğumu bilirim. hızlı okuma dersi de almıştım. sarınca tam sarıyor :)

    1|0
    0|0
  • Evet oluyor.Çünkü ben yaşayarak okuyorm daha iyi. :)

    1|0
    0|0
  • Ah ah eski günlerimi hatırladım :( Okul günlerinde çok güzel alışkanlık edinmiştim kitap okumayı, düzenli okurdum. Tatil girdi düzen bozuldu tabi. Ünide de okumak zor olur diye düşünüyorum :S

    1|0
    0|0
  • banada oluyor. kitap güzelse tabi. beğenmediysem işkence oluyor.

    1|0
    0|0
  • evet var ama her kitapta değil

    1|0
    0|0
  • kitap okumak zaten bu demektir

    1|0
    0|0
  • evet kitaplar öyle oluyor ama bu kitap çok başka "SENDEN ÖNCE BEN".. Harika bir kitap ve sonunda ağlatıyor =((

    1|0
    0|0
  • kitap okurken zaten kendınız kaptırmasanız o kıtaptan bırsey anlamazsınızkı bende oleyım genelde

    1|0
    0|0
  • bu senden değil yazardan kaynaklanıyo. demek ki işini iyi yapıyo.

    1|0
    0|0
  • çok kitap okuyan bir kişinin hayal gücü çok geniş olur...

    1|0
    0|0
  • şu kitapları nasıl okuyosunuz anlamıyorum ben türkçe sorularını okumaya eriniyorum ama hakkımı yemeyin tom sawyer var tek okudugum kitap onda kendimi kaptırmıştım

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Agatha Cristie..doğru yazdım umarım:/Onun kitaplarını okurken olurdu.

    1|0
    0|0
  • evet oluyor, kitap okumaktan gözlerim ağrıyor bazen

    1|0
    0|0
  • Evet oluyor en guzel yolu kaptirmak zaten yoksa bir sey anlamazsin

    1|0
    0|0
  • Evet genelde tarih kitabı okuyunca oluyor :) O zamanlarda hayal ediyorum kendimi savaşın içinde falan.. Çok hoş oluyor..

    1|0
    0|0
  • Ay olmaz mi hele bidr sevdigim bir karakter olunce arkadasim olmus gibi uzuluyorum :\

    1|0
    0|0
  • Evet.Bazı kitaplar gerçekten çok iyi kurgulanmış ve yazarı da sürükleyici bir üslupla kaleme aldığında oluyor

    1|0
    0|0
  • Oluyor evet

    1|0
    0|0
  • irem hepkıranın fakesi :) hayır canım olmuyo zar zor ilerliyorum hatta

    0|0
    0|0
  • tutkuyla okuyan çoğu kişide olur .

    1|0
    0|0
Yükleniyor...