Toplu taşımadaki TER KOKUSU

Nedir bu koku arkadaş duş almak ya da deodorant kullanmak çok mu zor ?


0|0
17|8

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 16

  • ay ter kokusuna kurban olayım hani bu parfünler birleşio ya allahım o nasıl bir kokudur ona dayanamiyorum

    0|0
    0|0
  • Cidden zor bazı insanlar için, diş fırçalamak, duş almak zulüm bozuyorum ben artık çok kokanı

    0|0
    0|0
  • yazin bazilari kokarca gibi dolasiyor ortalikta ,bizede yazik amaaaaa -_-

    0|0
    0|0
  • Deodorant kullanmaya karsi olabilir.

    0|0
    0|0
  • birde boyun kısaysa yandın arkadaş , o pis koltuk altı kokularını çek yol boyunca ıyhh

    0|1
    0|0
  • Sorma yahu nefes alamıyoruz!..

    0|0
    0|0
  • ne olur soylemeyin boyle seyler yaa iyrencccccccccccccc

    0|0
    0|0
  • 5-10 lira veriosun 3 ay gidio yaa paranıza mı kıyamıosunuz anlamdım ki :p

    0|0
    0|0
  • metro cok kötu kokuyo et gıbı morg gıbı anlamadım gıttı

    0|0
    0|0
  • tutunmak için kolunu kaldırıyor birde. koltukaltı kokusu yayılıyor her yere

    0|0
    0|0
  • deotak kullanalım arkadaşlar çok başarılı :)

    0|0
    0|0
  • O yüzden kullanmıyorum toplu taşıma aracı:/

    0|0
    0|0
  • Taksi tercih etme sebebi

    0|0
    0|0
  • Havalar sıcak olduğu için duş ve deodorant fayda etmemiş olabilir insanlara.

    0|0
    0|0
  • 'apış arası koyuyo bura'

    0|0
    0|0
  • Aynen kardeşim toplu taşımadan soğuduk lan yeminle teri geçtim bu ne nedir bu kardeşim bir tane mi boş gelmez ya hep dolu hep dolu otobüs dolu minibüs dolu metrobüs dolu okula neyle gidicez lan !1!11

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Leş gibi kokuyorlar aynen insan banyo eder Allahın pis herifleri ben günde 2 kere etmedimmi fenalık geçiriyorum

    0|0
    0|0
  • Kalabalık olmasa bu kadar sorun olmaz. Sonucta adam aksama kadar yorucu işte çalışıp terlemis olabilir. Ekmek parası

    0|0
    0|0
  • Bazı insanlar çok özen gösterir bazı insanların umrunda olmaz..kadınlar bu konuda çok daha dikkatli

    0|0
    0|0
  • Bu mu yani.. link

    0|0
    0|0
  • çarşıda işini halledince eve dönmeden seyyar duşa mı girsin millet? sen çarşıda banyo yaptın mı hiç?

    0|0
    0|0
    • Ben 2-3 saat içinde leş gibi kokabilen biri görmedim.

    • Hepsini Göster
    • baştan saatlerden bahsediyorduk, sonra her gün oldu, en son gün aşırı banyo oldu (: süreyi gittikçe açıyoruz farkındaysan.

    • Fark ettim ilginç bir gelişme olmuş :)

  • Ozon tabakasını deliyor diye kullanmıyorlar heralde. İnsanımız çok çevreci...

    0|0
    0|0
    • Bence ter kokusuda ozon tabakasını delebilecek güce ulaşıyor o vakit.

    • Ben sırf bunlardan bıktığım için hususi taşıma kullanıyorum :)

  • sadece orada terleyenlerin kokusu bile yeter. o yüzden binmem ben toplu taşıma araçlarına..

    0|0
    0|0
  • hem fakir hem atarlı ıyyyy

    0|1
    0|0
Yükleniyor...