Nasıl öğretmen olabilirim ?

Arkadaşlar Endüstri Meslek Lisesi'nde okuyorum. Bölümüm Metal Teknolojisi liseden mezun olduğumda öğretmen olmak istiyorum. Tarih, ingilizce, beden, müzik ya da bölüm öğretmeni. Olma şansım var mı ? Varsa nasıl biriniz anlatabilir mi rica etsem ?


0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • motor bölümünü okudum arkadaşım. şuan kocaeli üniversitesinde otomotiv öğretmenliği okuyorum. son senem bu sene Allahın izniyle. atanırsam öğretmen olacağım atanmazsam 1 sene daha okuyup mühendis olacağım. son öğretmenler benden bir sonraki kuşak oldu. yani öğretmenlik kapatıldı. artık teknik eğitim fakültesi teknoloji fakültesi oldu. bundan sonra otomotiv mühendisleri yetiştirecekler yani.

    0|1
    0|0
    • Bölüm öğretmenleri iyi maaş alıyorlar ve güzel meslek açıkçası öğretmenliği hep sevmişimdir.

    • Hepsini Göster
    • bende öyleyim :) kısmet herşey inşallah herşey istediğin gibi olur :)

    • inşallah seninde herşey istediğin gibi olur kardeşim :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bİizm tarih öğretmenimiz meslek lisesinden mezundu,Olma şansın var tabi eşitten girmen gerekiyo sanırsam..gerçi bir düz lise öğrencisine göre kazanma ihtimalin zor olsada dershaneye giderek açığı kapatabilrisin..stajında vardır simdi yazın mı kışınmı gidiyosun tam bilmiyorum ama..şartlarıda zorlarsan,çalışırsan olursun bence

    0|1
    0|0
    • Zaten bizim bölüm olarak matematik-kimya-fizik-geometri gibi dersleri işlemiyoruz

    • Hepsini Göster
    • ne diyim kardeşim her şey gönlünce olsun hayırlısı :)

    • inşallah olur :)

  • Neden olmasın? Ama şuan sen ağırlıklı bölüm dersleri görüyorsun.Dersaneye gitmen ve orda hangi öğretmenliği istiyorsan atıyorum matematik istiyorsun sayısal bölüme yazılman lazım .Ama bu çok çok ağır bir çalışma gerektirir.Sizin dersler meslek ağırlıklı olduğu için edebiyat , matematik,fizik,coğrafya gibi derslere fazla ağırlık verilmiyodur.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Öğretmenlik iyi meslek getiriside iyi kpss'mi ney onlara gir her sınavdan enaz 14 soru yap öğretmensin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...