Okullardaki Andımız Kaldırılmalı Mı ?

En son kaldırıldı ya da kaldırılacak diye haberler vardı ama şu an ne oldu bilmiyorum. Sizce andımız eğer kaldırılmadıysa, kaldırılmalı mı kaldırılmamalı mı ? Nedenleriyle birlikte yazar mısınız ?


0|0
15|19

En İyi Erkek Görüşü

  • zaten ne dediklerini bildikleri yok o yaşta o sözlerin önemini kavrayamazlar zaten kolay kolay robottan farkları olmuyor. boş yere işkence ediyorlar sabah sabah veletlere :D

    0|2
    5|1

Kızlar Ne Diyor 15

  • Kaldirilmamali, tamam her sabah eziyet gibi gelirdi fakat simdi dusunuyorum da ne buyuk anlami varmis. Ant iciyosun, Atamizin sozu var orada. Zaten andimizi kaldirmak isteyenler yarin bir gun Istiklal Marsi ni da kaldirmak isteyecekler. Bunlar bilindik seyler.

    3|2
    0|0
  • okuyun la kalkmasın siz alışıksınız zaten anlamını bilmediğiniz şeyleri papağan gibi tekrarlamaya.

    aa pardon size giren çıkan ne ki minicik çocuklara okutuyorsunuz onları yani kendiniz papağan oldunuz yetmedi benden sonraki nesil de papağanlaşsın diyorsunuz. güzel kafa.

    1|6
    7|2
    • sizin derdiniz başka

    • Hepsini Göster
    • bağlantı kurdum hani tartışmalarda bazen olur başka bir durumla bağlantı kurarak anlatırsan söylediğin daha iyi anlaşılır ok?

    • Tamam canım.

  • Türk olmayan Türklüğü kabul etmeyen bir insana zorla Ne Mutlu Türküm diyene dedirtirilmemeli bir yerde ırkcılığa giriyor adam kabul etmiyorsa zorlama bunu bir artı olarak görüyorsan kendinde o artı sende kalsın diktatörlüğe gerek yok. Kaldırılmalı

    2|2
    3|1
  • kaldırılmasın

    3|1
    0|2
  • kaldırılmazsın

    3|2
    0|0
  • kaldırılmamalı kesinlikle ;istemeyen söylemesin Türk okulunda okuyorlar bari biraz saygılı olsunlar ve bir şey daha var Andımız kaldırılırsa emin ol Türk öğrencilerin bir çoğu bunu kendi istekleriyle söylerler.yani yasa ha var ha yok fark etmez..zaten Andımızın kaldırılmasını gerektirecek bir içeriği yok ne söylendiyse gayet doğru söylenmiş

    2|1
    0|1
  • Kaldırılsın..

    Baskı yaptığını düşünüyorum gerek yok böyle bir şeye.

    0|3
    3|0
  • kaldırılmamalı.burası Türkiye.ne mutlu Türk üm diyene!

    3|0
    0|1
  • Kaldirilmamali tabiki..

    4|1
    0|0
  • Kürtlerle yaşıyoruz da bu Türk kelimesi niye bu kadar batar oldu insanlara?

    1|0
    0|1
  • İslamcılarla ortak noktamız, ulusal ve milliyetçi saçmalıkları ortadan kaldırmak.

    İslamcılarla aynı düşünceyi paylaşmak tuhafıma gidiyor. Bazen yanlış düşündüğümü düşünüyorum

    0|3
    3|2
    • Bizim doğrularımızın hangi ideolojilerle çakıştığının önemi yok. Buna göre kendi fikrini sorguluyorsan zaten sağlam temeller üzerine fikir sahibi olamamışsın demektir. Ayrıca bu ne ön yargı yahu. Din sorusu sormadık burada. İslamı niye karıştırıyorsunuz ?

    • Hepsini Göster
    • ya bırak bu işleri milliyetçiliğe karşı olan ne varsa yanındasın işte o kadar

    • Komünistler ''toplum ve eşitlik'' diyor, ben ''birey ve özgürlük'' diyorum. Onun dışında çoğu görüşümüz benzeşiyor zaten. Komünist sanman normal. İyi geceler ^^

  • Kaldırılmalı. Küçücük çocuklara büyüklüğünü, önemini bilmedikleri şeyler söyletiyorlar. Şuursuzca.

    1|2
    6|1
  • kadırılmadı bu sene, burdaki okuldan andımız sesleri geliyordu, çokta fark etmez aslında önemli değil, istiklal marşını kaldırmasınlarda..

    1|0
    2|1
  • Kaldırılsın. Onun yerine Slayer'ın ''Evil Has No Boundaries'' isimli şarkısı söyletilsin

    0|2
    4|3
  • "Türküm, doğruyum, çaIışkanım. Yasam küçükIerimi korumak, büyükIerimi saymak, yurdumu, miIIetimi özümden çok sevmektir. ÜIküm, yükseImek, iIeri gitmektir. VarIığım Türk varIığına armağan oIsun." kaldırılması için en az bir neden söyler misin ?

    5|2
    1|2

Erkekler Ne Diyor 18

  • Ne güzel Türklüğümüzü ifade ediyoruz..!

    6|3
    1|3
  • giriş çıkışta okunan ne var ne yoksa kaldırsınlar. hayır şimdi kuzey ırak kürdistanında da marş okutuluyor link ben ona da karşıyım

    2|3
    4|1
    • Şu marşların melodisinin hepsi boktan. Bi sovyetler marşı gaza getiriciydi.

    • Olm bu marşı çok sıradan olmuş. Bizim mahalle kebapçısı rahmet abiye yaptırsak, daha yaratıcı birşey ortaya çıkardı :)

    • Marş böyle olur link


      komünist değilim. ama şu marş dışında marş tanımam.

  • küçükleri koruyup büyükleri saymayı duğuluğu ve çalışkanlığı ilke gösteren bir yeminin kime ne zararı olabilirki

    4|1
    1|2
    • şu eksileyenler zararınıda yazıversin bir zahmet

    • Ben liberteryenim. Benim ideoloji karmaşam falan yok. Şeriatçılarla aynı telden çalınca kendimi sorgularım.

  • Bizim zamanımızdaki gibi her gün okutmaları saçmalıktı bence ama kaldırılmamalı haftanın 1 veya 2 günü okutulmalı.

    1|1
    0|1
  • Onunla birlikte istiklal Marşı zorunluluğu da kaldırlacaktı diye biliyorum..Bence kaldırılmamalı..

    2|1
    0|2
  • kaldırılmasın !

    3|1
    0|3
  • Andımızın , ABD'de çok benzer bir uygulaması günümüzde de devam etmektedir...orada bunun kaldırılmasını teklif etmeye bile cesaret edemezsiniz ,teklif ettiğiniz anda da kendinizi Pentagonda ya da benzeri bir yerde sorgulanırken bulursunuz...

    .

    u.s.a Pledge of Allegiance ( Bağlılık Yemini ) link

    0|0
    0|2
  • kaldırılmalı.ilkokuldayken her sabah büyük bir coşkuyla söylemiş olmamdan utanıyorum

    0|3
    4|2
  • Kaldırılmadı mı zaten kalkmadıysa da kalkmalı zaten içerik olarak da içeriğini geçtim ritüel olarak çok yanlış her sabah askeri nizama geçip marş okumak

    0|1
    1|1
  • yemin etmek iyi bişey değildir insanın kendine güvenini kaybettirir, kaldırlsın

    1|4
    2|1
  • Kaldırılsın. Okula sıra sıra da girilmesin. Militarist sistem son bulsun artık.

    0|2
    3|1
  • kaldıırlmalı. ilk okul çağında çocukların beyinleri böyle milliyetçi ifadelerle doldurulmamalı. ayrıca andımız'daki ifadelerin tam tersi doğru. türkler ne çalışkandır, ne doğrudur, ne ilkeleri vardır (: tam tersi halbuki.

    0|2
    3|1
  • darbe ürünüdür kalkmış olmalıydı çoktan

    1|3
    1|2
  • kaldırılmalı zaten doğru düzgün kimse okumuyo.sırada beklemek eziyet.ayrıca bu ülkede yaşayan herkes Türk değil.

    0|1
    2|0
  • kaldırılısın bence de.onu söylerken yalan söylemiş oluyoruz.çalışkanım diyoruz.çalışmıyoruz :)

    0|3
    2|0
  • Kimseye birşey katmadığı gibi olmamasıda pek önemi yok.. bu lafımı yanlış anlicak çoğu kişi hepsi akılsız

    1|1
    2|3
  • kaldırılmamalı diye dusunuyorum

    2|0
    0|1
  • kalkmalı tabiki zorla kimseye okutamazlar.

    0|0
    2|0
Yükleniyor...