Hayatta yapmazdım ama yaptım dedikleriniz ?

Evet. Kısacası tükürdüğümü yaladım dediğiniz neler var ?

Ben ; Hayatta metal müzik dinlemem o ne kafa patlatır anca diyordum. ama Şu an dinlemeden duramıyorum.

Peki siz. ?


0|0
16|32

En İyi Erkek Görüşü

  • kumaş pantolon gömlek giymezdimm ama giydim bir bu var diğer türlü bir şey yok zaten karakterin sağlamsa sana kimse bir şey yaptıramaz canım... karakter yoksunu insanlar herşeyi yaparlar yapmam derler yaparlar

    1|0
    0|0
    • Valla canım hayat bu her an her şey değişebiliyor. Sağlam karaktere falan bakmıyor.

    • alakası yok güzelim örneğin siz hatunlardan herşey beklenebilirr sizden daha çok gelir böyleşeyler ççünkü söyledikleriniz ve yaptıklarınız birbirini tutmuyor

Erkekler Ne Diyor 31

  • Bundan sonra mantığımla hareket edeceğim diyorum fakat her seferinde duygular bastırıyor.

    1|0
    0|0
  • genelde çok büyük konuşurum ama daha henüz o tarz bir durumum olmadı ... tükürdüğümü yalayamadım henüz umarımda olmaz öyle birşey acayip büyük konuşuyorum bazen çünkü :P

    1|0
    0|0
  • Yapmam dediklerimin hiçbirini yapmadım şükür :)

    1|0
    0|0
  • chat yapmak hoşuma gitmeye başladı, durduramıyoruz efenim.

    2|0
    0|0
  • Bir kaç şey :(

    1|0
    0|0
  • Bakirliğimi evlenene kadar kimseye vermem diyordum..

    1|0
    3|0
  • Motora o kadar para vermem diyodum

    1|0
    0|0
  • Daha yazmicam dedim. her seferinde yazdım.. ne üzerinde neye yazdığımı boşver sonuç olarak tükürdüğümü yaladım salyayla beraber

    1|0
    0|0
  • Hayatta küpe takmama diyordum şimdi takiyorum

    1|0
    0|0
  • Onceden de yapmam diyordum ama simdiki gibi pisman olacagimi bilmiyordum yani yaptiktan sonra bir daha yapmadiklarim var.Mesela gidene gitme demeyeceksin, ellemeyeceksin, hic ses etmeyeceksin oylece gidecek. Daha iyiye daha kotuye gideceginin onemi yok, olay gitmek ve birakacaksin gidecek. Ilismeyeceksin, susacaksin; gurultulu, kirici, satafatli ya da sessiz gitmis gitmemis onemli degil sen susacaksin abi. Bunu bir daha yaparsam karaktersiz bir adam olduguma ikna olacagim.

    0|0
    0|0
  • hayatta aydından kopamam diyodum koptum

    1|0
    0|0
  • fınalle calısmam deyım calıstıgım geceler

    1|0
    0|0
  • dövme falan yaptırmam diyodum. asla kulağımı deldirmem diyodum. oldu hepsi

    1|0
    0|0
  • Şimdilik böyle bir şey yaşamadım. Hayatta sigara içmem diyorum ve inşallah ömür boyu içmem.

    1|0
    0|0
  • Hayatta 2000 liralık bisiklet almam diyodum :/

    1|0
    0|0
  • Herşeye olabilir diyenlerdenm ^^

    1|0
    0|0
  • Motorla İşim Olmaz Diyordum Suan Cok Seviyorum

    1|0
    0|0
  • Ailemi karşıma almıştım Allahsızın biri yüzünden ama metal candır boşver

    1|0
    0|0
  • aileyle tatile gitmek :D

    1|0
    0|0
  • Psikoaktif bütüm maddeleri kullandım, Sonra geri bıraktım sırf inat olsun diye

    1|0
    0|0
  • içkiyi bırakamazdım diyodum ama bıraktım özellikle rakıyı

    1|0
    0|0
  • aklıma gelmiyo :D

    1|0
    0|0
  • Hep birine bağlanıcam diyordum.Gönül eğlendirme adamı oldum çıktım :S :D

    1|0
    0|0
  • elbette vardır.ama soru ansızın sorulunca akıl tutulması oluyo biliyonmu :DD

    1|0
    0|0
  • Ehliyeti alana kadar "ben hiç hız yapmam ki, yavaş yavaş gider gelirim" diyordum. Beylikdüzü - Başakşehir 5. etap 18dk. yaptım.

    0|0
    0|0
  • peki dinlemem dedğinle şimdiki psikoloji durmun nedir merak ettim..o zaman mı bu zaman mı daha mutlusun..? objektif bir cevap bekliyorum..

    0|0
    0|0
  • Hayatta internetten tanıştığım biriyle ilişki yaşamam, uzun saçlı bir kızla çıkmam, evlenmeden ilişkiye girmem, kız arkadaşımın ailesiyle tanışmam.

    Diyordum üniversite bitince evlenicez ^^

    0|0
    0|0
  • hiç aşık olmam diyordum ..

    0|0
    0|0
  • Bu soruya hayatta cevap yazmam diyordum ama olan oldu artık..

    0|0
    0|0
  • Ben "hayatta yapmam" dediğim bitçok şeyi yaptım maalesef :(

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 16

  • türkü dinlemem diyordum türkü hastası oldum mesela

    1|0
    1|0
  • Öğretmen kesinlikle olmam diyordum ama İstanbul sevdasına sırf formasyon geldi diye fizik yazdım ve kazandım. Sanırım öğretmen olucam :D

    1|0
    0|0
  • 27 den önce evlenmem diyodum :)

    1|0
    0|0
  • Lisedeyken hayatta saçımı boyamam dedikten bir hafta sonra gölge attırmıştım.

    O günden beri hayatta böyle birşey yapmam şeklinde cümleler kurmuyorum. Zamanın ve içinde bulunduğu koşulların insana ne getireceği belli olmaz. Ama yapmamayı tercih ettiğim ve yapmak istemediğim şeyler var tabii ki.

    1|0
    0|0
  • Scuba yapamam ben vurgun yemekten mürenden falan korkarım diyodum ama yıldızımı aldım :)

    1|0
    0|0
  • Aldatıldıktan sonra tekrar aşık olmam demiştim ama oldum amma yüzsüz çıktı bu kalp

    1|0
    0|0
  • Aman ya hiçte üye olamam diyordum bu site için ama oldum bırakabilene aşk olsun :D

    0|0
    0|0
  • aslinda benimkisi biraz garip. hep dinsizlere, ateistlere kotu bakardim,hayatda olmam derdim. ama simdi bakiyorum nerden nereye, simdi dinsizim. Never say never))

    0|0
    0|0
  • bir ilişki bittiyse bitti bir daha benı bırakanaı aramam sormam dıyordum 2 kez yaptım ıkısıde hüsran :(

    0|0
    0|0
  • Cem Adrian'a karsi çok önyargiliydim.

    Asla dinlemem falan diyordum, ama simdi bagimlisiyim. Uyumadan önce birkaç doz almaliyim.

    0|0
    0|0
  • Erkeklerde varken gece ic camasirlarimla sutyenimle havuza girdik. Tekilanin gucu adina...

    0|0
    0|0
  • is yerimden kimseyle yakınlaşmam dedim 2 buçuk yıldır ilişkim dewam ediyor :D

    0|0
    0|0
  • hyatta böyle bir sitye üye olup boş yere vakit geçirmem derdim bir zamanlar :)

    0|0
    0|0
  • hmm

    var bırseyler,bende kalsın .

    0|0
    0|0
  • büyük konustugum zaman hep basıma gelmistir...

    0|0
    0|0
  • Bi daha aşık olmam diyodum ...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...