Arkadaşlar kastamonu nasıl bir yer? öğrenci için

kastamonulu olan varsa yara yolu oray düşen ya da orda okuyan varsa yardımcı olabılırmısınız:)


0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • kızlar müthiş, fakat merkezin şehir mimarisi içler acısı haldedir. tüm ilçeyi kadıköy stili yarı camekan dersane binalarıyla kaplayan simcity zihniyeti, zaten gerekli değerin verilmediği tarihi dokuyu sikip atmıştır. eminim halkı memnun edecek pek çok şeyi beraberinde getirmiştir, fakat merkezdeki şehir yapılaşmasının şu anki hali bana "ulan keşke tüm şehri yıkıp ilçeyi komple topçu kışlası yapsaydınız" dedirtti. içlerindeki o müthiş hayvani ruhu özenle saklayabilen insanların memleketi..

    benim pamuk gibi sevgilim az önce içtiği gazozun etkisiyle gözünü bile kırpmadan kükredi beni oturduğum yerden zıplattı.

    0|0
    0|0
    • o kadar mı kötü ya öğrencilik öğrenci hayatm boyunca gidebiliceğim güzel yerler yokmu

Erkekler Ne Diyor 9

  • hayırlısı oLsun, orası kismetmiş ne diyelim o zaman.

    Eeeee yolculuk ne zaman , nerden gidiyorsun Kastamonuya?

    0|0
    0|0
  • dogal güzellik olarak iyi ama das dusebülür ayu cıkabülür na göre:))

    0|0
    1|0
  • şivesini kapmada ne kapıyosan kap.

    0|0
    0|0
  • hayırlı Olsun hangi bölüm ?

    0|1
    1|0
    • eğitim fakltesi öğrtmnlik trkçe

    • tercihlere yazmadan araştırma yapmadın mı ? :d genellikle Kızlar öyle yapar sahil kenarından başlar gerçi sen iyi bir ögrenciye benzion :d

    • ay saol yani araştrdık ama eğitim fakltesi oldugu için yazıyım dedm

      belki gelir oda geldiii:)

  • ben okumuyorumda bayramdan sonra tatile gelcem buyur :)

    0|0
    0|0
    • saol :)

    • Hepsini Göster
    • neyse ya dönnce yaz çokmu zor gerçi ben gitmiş olabılırım ama neyse yazma :)

    • ne yazım bacım anlamadım cide işte tatil yapıcam kuzenlerle yolda falan kalırsan söylersin ev laızm olursa ucuz kiraya verirdim benim evi ama uzak olur okuluna ben 5 gün kalcam sonra boş zaten

  • hiç gerek yok İstanbul ya da izmire gitsen aslında süper olurdu ege üniversitesi? :D

    0|0
    0|1
  • bırak kastamonuyu git istanbulada dünyanin en güzel şehrini gör

    0|0
    1|1
  • herkes bilip bilmeden atmış tutmuş doğma büyüme Kastamonuluyum ben, havası sert insanı mert derler şimdi kendi memleketini övüyor bana deme sakın insaları kaba falanda değildir yardımseverdir ellerinden geleni yaparlar öğrenciyi severler, ha gezmeye tozmaya gençliğin tadını çıkarmaya geliyorsan gelme derim çünkü öyle çok gezip tozulacak bir yeri yok bir genç için. Yok ben okuyacağım diyorsan asayişin üst seviyelerde olduğu geçimin ve ulaşımın rahat yapıldığı zaten öğrenci şehri olan ve bundan gayet memnun olan bir şehire hoşgeldin derim...

    0|0
    0|0
  • oo süper bence, kizlar falan cok cana yakin oluyorlar.

    yasadin sen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...