Uluslararası ılıskıler bölümü

Okuyan var mı Ya da bılgısı olan okuduktan sonra ıs ımkanları hakkında varsa aydınlatın lütfen :D


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • En istedigim bolumlerden bırısı rahatlık ve kendını gelıstırebılmenle alakalı yanı ıs ımkanını kendın olusturuyorsun bu yuzden bulunmaz bır bölüm. Biraz da diş ilişkiler konusunda meraklıysan kıtap okumayı sevıyorsan kusursuz.

    0|0
    0|0
    • Her şey sende bıtıyo yanı :)

    • Hepsini Göster
    • O zor ya ama hayırlısı bakalım

    • hakkında hayırlısı.

Erkekler Ne Diyor 2

  • ıngılızce ve dıger dıllerı gelıstırebılırsen guzel bır bolum.dıplomatık ıslerde calısırsın burokrat olursun.istersen ozel sektorde dıs tıcaret alanında ılerlıyebılırsın.

    0|0
    0|0
    • Özel şirketlerde hangi sevıyeden başlarsın bılgın var mı

    • herhangı bır departmanda orta duzey olarak ıse baslarsınız ve performansınızın artmasıyla bırlıkte guzel bır konuma gelebılırsınız

  • Eğer inglizce okursan önün çok açık olur

    0|0
    0|0
    • İngilizce zaten bır de ıkıncı sınıftan sonra bır yabancı dıl daha eklenecek 2dıl bılerek mezun olucam ama zor okuması falan duyorlar gözüm korktu bıraz:)

Kızlar Ne Diyor 2

  • en iyi derecede inglizce bilmen sart yoksa 0

    0|0
    0|0
  • açılın ben ırcıyım

    hangi okul de hele bi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...