Blue-ray okuyucu ne işe yarar?

Yeni bir bilgisayar alacağım. iki tane aynı model var. birisinde blue-ray okuyucu varken diğerinde yok. olmayan daha ucuz tabi doğal olarak. peki ne işe yarar bu blue-ray? ileride keşke blue-ray alsaydım diye pişman olur muyum?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • hiç bir fikrim yok esasen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • çok gerekli bişey değil pişman olmazsın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • cd okuyucular dvdleri okumazdı dvdler daha yuksek kapasiteliydiler sonra dvd ve cd okuyuclar cıktı şimdi dahada yuksek kapasiteli blue ray lar cıktı onlarıda bule-ray+dvd+cd okuyacak cihazlar var

    0|0
    0|0
  • Blu ray dvd cd gibi bir disk tabi onlardan tek farkı 50 GB olması. Asırsan senin için kardır almazsan bir zararı olmaz

    0|0
    0|0
  • blueray'in kapasitesi yüksektir dvdden 5 kat fazlaydı galiba birde blueray filmler çok kaliteli oluyor ama ben olsam almam zaten netten indiriyorum blueray filmleri :)

    0|0
    0|0
    • yani blue ray dediğimiz olay sadece filmde işe yarıyor öyle mi?

    • yok ama genel olarak şu anda öyle 50 gb gibi bir alan veriyo yedekleme için ancak blue ray yazıcısıda olması lazım o zaman

      blue ray okuyucu sadece filmlerde yarıyo şimdilik

      çok öyle önemli bir özellik değil şu an için

    • en düşük 25 gb diye 5 kat dedim bu arada 50 gb falanda var

  • çift katman demek aga çok extra bir özellik değil çoğu pc de var artık.

    0|0
    0|0
    • aradaki fark 150 lira. değer mi?

    • deymez ama bir kere alıyosun sonuçta bunu ileride bu sistem çok kullanılıcak aldımı iyisini almak lazım daha uygununu bulabiliyosan bul ama blue olsun yani.

  • gerekli birşey değil

    0|0
    0|0
  • bence pişman olmazsın usb diye birşey var. apple artık bilgisayarlarına hiçbirini koymuyor. ilerde kalkacak bence bunlar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...