Arsız Bela mı Kirlenmiş Beyaz Çorap Mı ?

facede klasiktir bu soru ama birde burda sormak istedim arsız belayımı tercih edersiniz kirli çorapmı ?

link

  • Beyaz Kirli Çorap
    67% (4)75% (9)72% (13)Oy Ver
  • Arsız Bela
    33% (2)25% (3)28% (5)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
anlamayan arkadaşlar . arsız belamı daha rahatsız edici kirli corapmı bunu sordum :D

0|0
6|13

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 5

Erkekler Ne Diyor 13

  • sporla alakası nedir

    çoraplar yüzücümü

    1|0
    0|0
  • : Beyaz Kirli Çorap

    0|1
    0|0
  • Hacı sana yeminederim. geçen aylarda muhasebe işinde çalışıyorum yanımda çalışan sekreter bayan. arsız bela arabesk rap ne varsa dinliyordu. ilk başta dalga geçiyor sandım dinlerken makara yapıyor. vallahi seviyormuş. neyse ben beyaz çorapta sevmiyom mk neyse gidiyom

    0|1
    1|0
  • kirli çorap :D

    0|1
    0|0
  • ulan tupac ı yok ettiler michael jackson ı zehirlediler ona da bir el atsalar ne iyi olur bende rap ile ilgileniyorum yemin ederim içine sıçtılar ne o öyle gazayıptap rep taym alnamsız duygular rekırts :) adam ilk dörtlükte aşkım meleğim seni çok seviyorum ikinci dötlüğe bir geçiyo senin ananı avradını bir başlıyo peygamber vitesi ile hayır ilk dörtlükten ikinci dörtlüğe geçene kadar o kız sana ne yaptı konu bütünlüğü yok mk parçasında :)

    0|0
    0|0
  • Kirlenmiş Çorap

    0|1
    0|0
  • arsız bela

    allah düşmanımın başına vermesin:D

    0|1
    0|1
  • Hiçbir şey anlamadım. :S

    0|0
    0|0
  • Arsız Bela...

    0|0
    0|2
  • çorapsızlık

    0|0
    0|0
  • ikisi de birbirinden b.k

    0|0
    0|0
  • arsız bela

    0|0
    0|2
  • kirli beyaz corağ

    0|1
    0|0
Yükleniyor...