Kızların kendinden büyük çantaları

neden büyük çanta kullanıyorsunuz vücuda göre çok büyük olmuyor mu ?

içinde ne taşıyorsunuz çok merak ediyorum

Güncellemeler:
herkes cevap verdiği için teşekkür ederim

onur duydum

+1 lerinizi verdim arkadaşlar


0|0
20|13

En İyi Kız Görüşü

  • İçini doldurabiliyoruz ya sen ona bak. Biz mutluyuz... Ne zaman ne lazım olacak bilinmez. Burnun akınca mendil istersin ama...:p

    1|2
    2|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • bir bayan olarak bende büyük çantaları sevmiyorum kullanan bayanlar kendilerine yakıştırıyorsa tuhf görünmüyor ama boyu kısa olupta kocaman çanta kullanan bayanlara ben yakıştıramıyorum ve aynı şekilde boyları kadar uzun olan saçlarada. bunlar yanlış tercihler bence.

    0|1
    0|0
  • Çanta taşımıyorum, sevmem

    0|1
    0|0
  • ben buyuk cantalar kullanıyorum valla .. makyaj cantam zaten kocaman :D parfumum deodorantım pecete ıslak mendıl cuzdan telefon kulaklık mp3 ayna kitap... çanta doldu bile :)

    1|0
    1|0
  • büyük çanta seviyorum. klasik bir görünümü olsa bile biraz spor druyor. rahat, her an her şey alabilirim aldığım şeyleri elimde taşımayı hiç sevmem kitap kağıt parçası vs. çok bölmeli olacak her şey yerli yerinde durucak

    0|1
    0|0
  • tipi kes panpa.

    2|1
    0|0
  • ben öyle çanta kullanmıyorum maleseff.

    0|1
    0|0
  • acil yardım çantası o. çocuklu kadınlar için:)

    0|1
    0|0
    • valla bu gün bir bekarda gördüm

      kafası gibi 10 tane sığardı eminim :))))

    • Hepsini Göster
    • içiniz kötüymüş :) bir de nokta çok belirsiz evet. ve devrik cümle kurmanın sonuçlarından biri işte

    • hiç sanmam çok kez kadınların içinde çalıştım ama çanta hep boştu

  • çanta taşımam

    0|1
    0|0
  • Evden kaçıyorlarmış gibi duruyor.

    0|1
    0|0
  • Su ideal.. link

    Genelde sirt çantasi ile dolasiyorum. Daha rahat.

    0|1
    0|0
  • ben cok seviyorum asıgım büyük çantalara hepsi de büyük.

    1|0
    0|0
  • çantanın içine ne koymuyoruz diye sorman daha mantıklı bence :)

    0|1
    0|0
    • birdaha ki ne öyle sorucam söz

  • içi dolduruluyor o sorun değil. ama minyonlar kullanınca onlar çantayı değil de,çanta onları taşıyor gibi görünüyor

    1|0
    0|0
  • içinde ceset taşıyorlar.

    0|1
    0|0
  • Ben kullanmıyorum

    0|1
    0|0
  • Onun içinde bir sen eksiksin .

    0|1
    1|0
    • ahaha :)) ben seni engellemiştim

    • Hepsini Göster
    • :)))))

      iyi birisin ama acı acı konuşuyorsun

  • Bazı büyük çantalar daha şık duruyor çünkü. Pek tercih etmesem de severim.

    1|0
    0|0
  • daha rahat

    0|1
    0|0
  • ufak tefek oldugum için fazla büyük cantanın yanında kayboluyorum :) o yüzden tercih etmiyorum ama yakısan var içi geniş olunca her türlü zerzavat yanında :) onu da alsaydım bunu da demiyorsun ufak tefek aldıgın seyleri de at içine elde tasıma en güzeli de kısın ceket filan bile koyarsın içine ya da yedek corap vs.tam tesekküllü :))

    0|1
    0|0
    • teşekkür ederim cevabın için

Erkekler Ne Diyor 13

  • evet bende hep merak etmişimdir :) ama galiba önemli saydığı birçok eşyalarını sığabilecek bir canta olması için büyük çanta kullanıyorlar

    0|1
    0|0
  • Kızlar çanta taşımıyor ki, çanta kızları taşıyor. :)))

    0|1
    0|0
  • kısa boylu kızları dahada bir kısa gösteriyo

    0|1
    0|1
  • çanta koluna kız takmış diyorum.

    0|1
    0|0
  • Çanta değilde , yüzlerinden büyük gözlük takanlar komik ama yakışanları da var tabi

    0|1
    0|0
  • Islak mendil

    Ruj ve benzeri makyaj malzemesi

    Cuzdan

    Parfum

    Ve buna benzer bir cok ivir zivir...

    En kotusu bu cantayi bazen biz erkeklere tasitiyorlar :D

    0|1
    0|0
  • İçinde ayrı bir dünya taşıyor onlar. :)

    0|1
    0|0
  • Ceset taşıyorlar sanırım..

    0|1
    0|0
  • biri kaçırırsa beni buna koysun, diye.

    0|1
    0|0
  • takıntılı olurlar genelde oyle tipler.

    0|1
    0|0
  • İçinde Bi biz yokuz :D

    0|1
    0|0
  • kız dediğin çantası olur kolunda çanta takmayan kıza ben kız demem

    0|1
    0|0
  • sevgilim çantasını hep bana taşıtıyor içine bir kere baktım su,çikolata,ıslak mendil,parfüm,makyaj malzemeleri ne ararsan vardı

    0|1
    0|0
Yükleniyor...