Kapat

Kitap okuduğunu yedi cihana duyurma gereksinimi duyanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence böylelerinin kitap alması yasaklanmalı.
☆☆


2|1
29|36

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 36

  • okusunda nasıl okursa okusun ://

    1|0
    0|0
  • Hiç değilse falcıya para yedirip yayıla anlatmasından iyidir. Hatta öylelerine biraz daha gaz verip iyi bir okur haline getirilirse zamanla bu davranışından uzaklaşarak olgunlaşabilir bile...

    1|0
    0|0
  • Okuduklarından eminiz dimi?

    1|0
    0|0
  • görsellik gecicidir, genelde kitap kurtları reklam yapmaz yapsa da pek göze sokar derecede yapmaz. cevremde öyle cok insan var :).. toplumda bir entelektüel gözle yer edinmek istiyor olabilirlermi acaba

    1|0
    0|0
  • Onlar kitap okumuyorlar sadece bakın ben bilgiliyim kültürlüyüm filan yazarı filan şairi okuyorum demeye getiriyorlar

    1|0
    0|0
  • Gösteriş için okuyorsa, beynine bir şey kazandırmıyor demektir. Kafa basmıyorsa para bassın biraz da kitabevleri kalkınsın

    1|0
    0|0
  • Benim bir hocam var okuduğu her kitabın fotoğrafını çekip instagramda paylaşıyor sorduk neden diye unutuyorum çünkü neyi okuduğumh diyor🙄Nedense insanımız iyi bir şey yapınca tüm cihana gösterme derdinde onu

    1|0
    0|0
  • Gösteriş.
    İyilik yapıp ona buna söyleyenler gibi.

    1|0
    0|0
  • Kürk mantolu Madonna ile kahveyi koyup çekmek farz ama ona laf yok

    1|0
    0|0
  • Şahsen bana dokunuyor, kitap okuyamayan birisi olarak.

    1|0
    0|0
  • Aksine kimseye duyurmam gizemi kaçar yoksa, sadece ben bilmeliyim ben okumalıyım..

    1|0
    0|0
  • Bu sadece kitapta değil her konuda gecerli o tür insanları sevmem

    1|0
    0|0
  • Hahahaha çok haklısın :D

    1|0
    0|0
  • Cıvık gösteriş.

    1|0
    0|0
  • gösteriş meraklısı

    1|0
    0|0
  • Ama öyle deme şimdi kitabı açıp kahve içerken fotoğraf çekmek var asdf :D

    0|0
    0|0
  • okusa bari kitabi sirf goruntu icin kitap tasiyan var :)

    0|0
    0|0
  • Alsınlar okusunlar elleme belki öğrenirler

    1|0
    0|0
  • Kiiiiitaaaap okuyozzz kıızzımm 😹😹 cahilmisin 😹 Ben okudum yanlışş bencede haklısın 😹

    1|0
    0|0
  • elinde şemsiyesiyle yürüyerek kitap okuyanların olduğu bir ülkede yaşasaydık ne düşünürdün. Böyle ülkeler var çünkü.

    0|0
    0|0
  • okuduğu kitaplardan hiç birşey anlıyamamış onu düşünürüm.

    1|0
    0|0
  • Yok canım yazık ya dediğini yapanlar zaten genelde az kitap okuyanlar bırakta bari havasını atsın😃

    1|0
    0|0
  • Bilgi sahibi olduğunu belirtmek bu kadar ucuz olmamalı bence

    1|0
    0|0
  • Kitap okumayan cahil kalanlardan faydali bence

    0|0
    0|0
  • İtici geliyor soğuyorum

    0|0
    0|0
  • Egoist

    0|0
    0|0
  • Duyurabilirler

    0|0
    0|0
  • kitapla fotolar falan =))

    0|0
    0|0
  • Güzel bişi yaysın bilgi kaynaklarını.. belki özenen olur..

    0|0
    0|0
  • Aynen dünyayı kurtarmış oluyorlar😊

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 29

  • kitap okuduğunu söylemesin de bir sakınca yok aksine teşvik edicidir diye düşünüyorum. Çünkü ülke olarak hiç kitap okumuyoruz bu yüzden de başkası kitap okuduğunu söyleyince rahatsız oluyoruz. Bence kitap okumayan insanlar için utanç verici bir durum olsa da özellikle öyle insanların yanında söylenmesi gerek

    1|0
    0|0
  • Abartıyorsa hoş değil ama pek umursamam böyle şeyleri.

    1|0
    0|0
  • Sırf sıranın üstünden indirmiyor diye kitabı bizden yüksek aldırıyorlar. Okuması güzel fakat abartması da onun zeka seviyesini belli eder bence...

    1|0
    0|0
  • Komik buluyorum

    1|0
    0|0
  • aman okusunlarda isterse her yere afiş assınlar

    1|0
    0|0
  • Al benden de o kadar benim kuzende herhalde kitabı çekip kütüphaneme Hoşgeldiniz notuyla ıfeyse koyuyor dayak yiyecek

    0|1
    0|0
  • 😄😄 aynen

    1|0
    0|0
  • Kitap okuyanı bulduk da yedi cihana duyurmayanı kaldı.. :/

    1|0
    0|0
  • Şovenist olmanın anlamı yoktur. Zira aklını süslüyorsundur, dış görünüşünü süslemek yerine. Gereksiz yaklaşım, hoş değil yani. Kitabı okuyup arkadaş ortamın da kitabı tartışmak, fikir alışverişi yapmak daha hoş.

    1|0
    0|0
  • Gösteris amaçlı onlarinki😂

    1|0
    0|0
  • Duyurabilir öneri isteyenlere yardımcı olabilir.

    1|0
    0|0
  • tüm amacı ilgi çekmek boşuna okur o kitapları..

    0|0
    0|0
  • Seviyorum okumayı, reklamsiz tabii...

    1|0
    0|0
  • çoook sinirlerimi bozuyor kime ne senin okuduğun kitap

    1|0
    0|0
  • Komikler ya ne anlatıyor niye sorsan bos bos bakarlar

    1|0
    0|0
  • Saçmalık

    1|0
    0|0
  • Boş olup dolu görünme gereksinimi olsa gerek

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum.

    0|0
    0|0
  • Entel dantel havalari

    1|0
    0|0
  • Her sorusu kitap olanla her sorusu aşk olan arasında fark görmüyorum. Takıntı takıntıdır. İnsan kendine kendi görebildiği için renk katmalı, sanki diğer herkes renk körü gibi farz ederek...

    0|0
    0|0
  • Sesli okumayı severim

    0|0
    0|0
  • Hayattan soğuturlar

    0|0
    0|0
  • Gerçekten okuyanları da zan altında tutuyorlar.

    0|0
    0|0
  • Genç kurgu okuduğunu.

    0|0
    0|0
  • Saçmalıyorlar işte.

    0|0
    0|0
  • Sende oku sende duyur iste yeni sloganim

    0|0
    0|0
  • İticiler. Gösterişi sevmem.

    0|0
    0|0
  • Gereksiz bir şey
    Amaç ne anlamış değilim.

    0|0
    0|0
  • Gösteriş Ablam bunların hepsi
    Yapacak bir şey yok 🌺

    1|0
    0|0
Yükleniyor...