Çizgi roman çizmek istiyorum ama bazı sorularım var bilenler ilgilensin?

çizgi romanı bilgisayarda mı yazmak, çizmek gerekiyor?
Nasıl kitap haline getirip baskılatabilirim?
Bide bir defter alıp oraya çizmek istiyorum öf kısacası hiç bir bilgim yol bu konu hakkında önceden yazan biri yardımcı olabilir mi? (Yazar vs. Değilim ama iyi çizebiliyor ve kurgulayabiliyorum aklımda çok güzel bir fikirde var ama neyi nasıl yapacağımı hiç bilemiyorum..)


0|0
12

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 2

  • Cizgi romanlar profesyonel olarak genelde 2D sekilde bilgisayardan cizilir ama sen zevkine kendini mutlu etmek icin cizeceksin bunun icinde gidip 2D cizim teknikleri ogrenmene gerek yok kendin mutlu olmak icin bir defter al ve basla cizmeye ve begenirsen devam et eger guzel olursa benimle paylasirsan cok sevinirim ^_^

    0|0
    0|0
    • Profesyonel değilim evet ama bir defter alıp çizmek istiyorum, çevrem çizimlerimi beğeniyor ve ben artık başkalarıda görsün beğenip satın alsınlar istiyorum, aklımda bir kurgu ve nasıl çizeceğim hakkında hersey tamam ama bilgisayardan yapamam :/

    • Hepsini Göster
    • Beğendiğim herşeyi çiziyorum amacım çizimimi geliştirmek zaten, belli bir tema hakkında çizmiyorum yani beğendiğim herşeyi çiziyorum. Çizgi romanları daha çok çocuklar okuduğunu düşğndüğümden 10-17 yaşların ilgisini çekecek FAntastik bir roman yapmak istiyorum

    • Sen bunu nasil desem satmak icin mi cizeceksin

  • orjinal çizgiromanlar hep elle çiziliyordu şimdi bilgisayardandır ama çizim pad'i falan sayesinde

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Çizgi roman zahmetli bir iş. Tek başına halletmen imkansız gibi bir şey. Çizeri ayrı, üstünden renklendirmesi vs ayrı. Bunları gerçekten yapabilecek çizim kabiliyetin var mı? Öyle kendi kendini gaza getirip vaktini boşa harcama bence..

    0|0
    0|0
    • Bunlarla uğraştığım vakitleri boşa çıksa bile boş vakit olarak görmem ben.. Çizim kabiliyetim var, uğraşırım hergün belirli saatlerde ama bu çizimlerimi artık başkalarıda görsün istiyorum beğenip satın alsınlar.. Ama profesyonel değilim ama kurgum ve yeteneğimle bitince çok güxel bir sonuç çıkacağından eminim

    • Hepsini Göster
    • Ben yüksekten bakıyorum ve buna göre konuşuyorum zaten, Allah izin verirsede hedeflerimi gerçekleştireceğim zaten.. Ama sen hala 5 yıllık eğitiminin korkusunda yaşıyosun ve benim gibi planları olan insanların senin hedeflerini geçeceğinden korkuyorsun bence.. Yorumlarından gayette belli oluyor ama bazı insanlsr 5-10.. yıl da aldığı eğitimlerden çokta birşey çıkaramayıp, bazı insnalarda 1 yıl aldığı eğitimden muhteşem bir sonuç çıkarabilir, sende bunu saygısızlık , görmezden gelme kavramlarıyla özleştiriyorsun tabii

    • Ben hayata daha gerçekçi bakıyorum ve bu olaylara aşinayım aramızdaki fark bu. Sen hala yüksekten bakmaya devam et kendini bu kadar gerçekten uzak gördüğün için üzüldüm sadece. bir korkum yok gel kapışalım bunda da bir sorun yok ben kendimden eminim. Ayrıca 5-10 yıl çalışıpta ortaya iyi sonuç çıkartamayan görmedim hiç sanıyorum ki senin elinde de böyle bir veri yok? Zaten günümüzün en büyük düşmanları bunlar her şeyi küçümsemek, öğrenmeye okumaya karşı olan nefret. o da neymiş ben yaparım diyerek kendini yükseltmek.. sanatı ve sanat yapmaya çalışanları destekliyorum ama kendini bir bok sanmakla, kendine güvenmek başka şeyler, kolay gelsin sana..

Yükleniyor...