Evlenince isteyeceğiniz bileziklerin sayısını neye göre belirliyorsunuz?

ve siz kaç tane istiyorsunuz...


0|0
86

En İyi Kız Görüşü

  • Biseye göre belirleniyor kim ne kadar isterse onu soyluyo benin ablam için 10 tane istemişleri zaten bunlar kızda kalıyo

    1|1
    0|0
    • kızda kaldığını biliyorum da mesela ben duyuyorum nisanlililikta düğün arifesinde genelde bu konular konuşuluyor ve tatsızlıklar cikabiliyor

    • Hepsini Göster
    • Yoo şimdi damadın durumu iyiyse 15 tanede ister ama durumu iyi değilse kız tarafı anlayışlı olmalı 5 tanede isteyebilir bir ortalaması yok yani

    • haklisin doğru

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunların istediği bileziğe ben insan klonlatırım sessiz sakin mk :D

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

  • asaletime göre

    0|1
    0|0
  • Bana 20 burmali hasir takimi trabzon seti vede iki tane hint seti geldi ama bunlar nisanlandigimda erkek tarafindan geldi yani kendileri söyledi. Sonradan onlar baya uzun nisanli kaldigimiz icin yil dönümünde dogumgünümde falan hep taktilar. Bide benim ailem falan gelince altinim baya cok oldu. Halbuki böyle seylere hic kiymet vermem ama dogunun kizlari cok önem verirmis😅😅 vaybe sana neler neler takilmis bize nisanda bile takmiyorlardi falan diyenler oldu.. sasirticiydi benim icin.

    0|1
    0|0
    • kocan baya zengin o zaman...20 burma nerden baksan 50000 helal olsun adam iyi masraf yapmış sana

    • Hepsini Göster
    • sen yeni evlisin ne işin var burada kocan bişey demiyo mu

    • Biraz hastayim evde canim sklinca uzanmaktan..

  • bileziğe ne gerek var

    0|1
    0|0
  • Ne bileziği hiç sevmem öyle şeyler

    0|1
    0|0
  • bilezik istemem ki takmıycam nasıl olsa onun yerine ev araba falan alırız

    0|1
    0|0
  • Şöyle 20 tane bileziğim olsa güzel olur ya 😊

    0|1
    0|0
  • Sevmem bilezik ben istedikleri kadar taksinlar zaten saticam

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • bunun amacı nedir. hiç anlamam böyle işlerden

    0|1
    0|0
  • Ağırlık ya da matematik kıtı oluyor ailesi

    0|1
    0|0
  • örf adet için

    0|1
    0|0
  • sayı açgözlülüğe ya da karşındaki kazın yolunma durumuna göre artar ya da azalır :)

    0|0
    0|0
  • bileziklere ölümmmm kikikiki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...