Milletşu anakliniza gelen ilk iki hayvanin adini yazarmisibiz birsey denicem

milletşu anakliniza gelen ilk iki hayvanin adini yazarmisibiz birsey denicem yazdiktan sonra Guncellememi takip edin

Güncellemeler:
bugun bir kitapta okudum akliniza gelen ilk iki hayvan birincisi kendimiz ikincisi sevdigimiz olurmus yani soyle anlatayim mesela benim aklima ilk gelen hayvan kedi ve kurt oldu insanlar arasinda kedi sinsi bir hayvan olarak bilinirki bu benim kisilik ozelligmmis digeri kurtta asil guclu bir lindigi icin bu da sevgilimn ozelligini yansitabilirmis yani bunun gibi birsey bilmm anlatabildimmmi

0|0
2033

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 32

  • hıpopotam ve pirhana

    0|0
    0|0
  • Pek alakasi oldugunu sanmiyorum. Bugün timsah belgeseli seyrettin ve bilinc altimda o kaldigi icin o hayvani dedim

    0|0
    0|0
  • Termik, kuala. dsa

    0|0
    0|0
  • Balık ve gergedan.

    0|0
    0|0
  • Panda benim ayida o ozamman :D

    0|0
    0|0
  • Pretatör & deney filmindeki yaratığın ismi neydi :D

    0|0
    0|0
  • Davşan...

    0|0
    0|0
  • martı balık

    0|0
    0|0
  • Timsah, zürafa

    0|0
    0|0
  • köpek

    yılan

    0|0
    0|0
  • Yarasa - Kartal

    0|0
    0|0
  • köpek kuş .

    0|0
    0|0
    • ya salaklık bende bir kızın saçma sapan isteklerine cewap weriyorm

  • Kedi geldi bian aklima:)

    0|0
    0|0
  • aslan ve kedi

    0|0
    0|0
  • benim mesela gergedan ve boğa geldi bunu ciddi anlamda söylüyorum ...

    0|0
    0|0
  • ferdi :/ evet hayvanım kırdım zeynoyu

    0|1
    0|0
  • yılan ve jaguar

    0|1
    0|0
  • 1.kobra 2. Kılsız

    0|0
    0|0
  • akrep tavşan

    0|0
    0|0
  • At ve aslan :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 20

  • Kedi

    Çita

    0|0
    0|0
  • melih gökcek.

    yengem.

    0|1
    1|0
  • at ve eşşek geldi ama tırstım şimdi :)

    0|0
    0|0
  • Timsah-Pelikan

    0|0
    0|0
  • kuş ve penguen geldi :D

    kuşu anladım da penguen nerden geliyo arkideş :D

    şimdi sevdiğim paytak mı yuruyecek asdaddsfds :D

    0|0
    0|0
  • Sorma sevdiğim kişi çok asildir sdfsddfg yemişim onun asilliğini.

    0|1
    1|0
  • yarasa dün evime girdi :D

    0|0
    0|0
  • ceylan ve kedi

    0|0
    0|0
  • Lama sdfsdfsdfg

    0|0
    1|0
  • keci ... dafsffsa

    0|1
    1|0
  • Fil ve köpekbalığı

    0|0
    0|0
  • ...kedi...

    0|0
    0|0
  • Kedi köpek. Noluyo şimdi :)

    0|0
    0|0
  • fare-sivrisinek

    0|0
    0|0
  • ornitorenk,ahtapot

    0|0
    0|0
  • hayvan at

    0|0
    1|0
  • yılan

    aslan

    0|0
    0|0
  • muhabbet kuşu

    0|0
    1|0
  • zürafayla köpek.

    zürafalar kadar sevimli degilim.boyumda o kadar uzun değil.sessizim ama onlar gibi evet.

    köpek gibi sadık hımm öyle mi düşünmüşüm? öff saçmalık :/

    0|0
    0|0
  • Aslan

    Bukalemun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...