Size göre hayat çok mu boş?

Bazen diyorum lan niçin bu kadar koşuşturmaca. bencil ve anlayışı kıt bir sürü insanla uğraşıp durmak. sinir ve stres sahibi olmak. sürekli aklını bişeylerin kemirmesi. özel hayatında yaşadığın inişler çıkışlar. çok yoruyor insanı.


0|0
17|1

En İyi Kız Görüşü

  • hayatında yaşadıkların başını ağrıtır, seni mutsuz eder bazen. ama ben de bunu seviyorum ya. hayat sana uygulamalı olarak öğretir her şeyi, zaten diğer türlü okuyarak filan anlayamazdın. hani küçük çocuklara dersin ya soba sıcak yanarsın, çocuk yine de eller sobayı çünkü sıcağın ne olduğunu bilmiyordur ama elledikten sonra öğrenmiştir. İşte aynı bunun gibi yaşıyoruz bizde hayatı. hayatta yaşanılacak o kadar çok şey var ki ama bunların hepsi bir ömre sığmaz. hayatı kötü yanlarıyla çok seviyorum ben :)

    0|0
    0|0
    • hayat dolu olmak çok şey kazandırır insana. keşke hepimiz senin gibi pozitif olabilsek.

    • Hepsini Göster
    • ne kadar iyiymiş ya. valla kıskandım :)

    • :)

Kızlar Ne Diyor 16

Erkekler Ne Diyor 1

  • olduğundan fazla...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...