Fotoğrafını çekmeyi düşünüyorum, fotoğrafımı çekmişti. Bu nasıl belli ederim de teklifi ondan alırım?

Sevdiğim çocuk bi kere fotoğrafımı çekmiş gizli gizli.

Öncelikle soru şu; bi erkek neden fotoğrafını çeker kızın?

Sonra geldi bana dediki derse girmiyosun fotoğrafını çektim.

Şimdi bende düşünüyorumki onun fotoğrafını çeksem hoşuna gider mi bunu yapmalı mıyım? Ne şekilde yapmalıyım nasıl bi anda?

Onunla fotoğraf çekilmek istiyorum bunu nasıl belli ederimde teklifi ondan alırım?

Güncellemeler:
sevgili değilizz!

0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 3

  • arkadaş sevgiliyseniz zaten foto çekilmelisiniz bunun teklifi olmaki bu acauyip olmuş bence çoktan çekilmelisiniz arkadaşım birliktr o sana sen ona fotonuzu vermedinizmi daha

    0|0
    0|0
    • sevgili değiliz sadece sevdiğim çocuk

    • öylemi ozaman sende onun fotosunu çekersen hoşuna gidicektir eminim

  • fotoğraf çekmek gerçekten işe yarıyor :D

    ne yapcaksın izin alıp çekmek istiyorsan çek ama cocuk ne derse desin neden fotoğrafını çektiği açık bence. sende başka birşeyle yaklaş eğer uzman fotoğrafçıysa(hobi olarak ilgileniyorsa elinde dijital makine değilde şu gerçek makinalardan falan varsa) birgün biryerlere gidelimmi birkaç fotoğrafımı çekermisin falan de.

    0|0
    0|0
  • gel buraya gel bi foto çekilelim hatıra olsun diyebilirsin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • bi arkadaşınız yapabilir onu :) lisede vardı benim arkadaşım daha doğrusu onun kankasıydı ama çekiyodu :)))

    0|0
    0|0
    • bakışırız biz ve başka şekillerdede belli ettiği bi sevgi var ama emin etmediği bi sevgi

    • Hepsini Göster
    • ben onun görebilceği şekilde flaşı patlatıp sonra yanıma gelme olasılığını düşünmüştüm bu nasıl fikirr?:) o en son dediğini yemiyo :D

    • aaa o da güzelmiş bak :))

  • Sebepsiz yere çeker, can sıkıntısından bile olabilir.

    Aniden bak bi de çek fotoğrafını.

    0|0
    0|0
    • bu fotoğrafı çektiğiini söylemek için olduğum yere geldi ve telefonu çıkarıp söledi buda can sıkıntısı olabilirmi

    • iyi yani ozmn

  • Gel seninle fotograf çekinelim de gir koluna gülğmseyin kameralara oldu bitti =D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...