Siz buna zengin dermisiniz?

sevgilim kız kardeşleri pasta yerken resim çekip yolladı masaya bir baktım yanlış gormuyorsam orada bir ipad ve bir iphone 5 var ya da yanlışmıyım? sizce zenginlikle alakası var mıbenmi abarttım?

link


0|0
18|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Herkesin elinde var hemn hemen bu aletlerin hepsi. Cem Yılmaz'ın Fundamentals'da dediği gibi, biz milletçe böyle şeylerin son sürümlerine o kadar düşkünüz ki, evi barkı satar gene de alırız o son çıkan modeli :D Görgüsüzlük daha ağır bastı bende şimdi fotoğrafa bakınca.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • 1|0
    2|0
  • Zenginliği bırakta masadaki tiramisu mu ? :'(

    3|0
    0|0
  • bende 8200 var ben fakir miyim şimdi? adamın giyecek donu yiyecek yemeği yok kuaförden berberden çıkmaz dövme yaptırır telefon alır zengin olur biz çapulling oluruz evimiz olur paramız olur fakir oluruz bu bu mu yani?

    0|0
    0|0
  • :))))))))))))))))))))))) çok zenginler arap şeyhi olmalılar

    0|0
    0|0
  • iphone 5 le zengin olunmuyor görende lamborgini ile foto çekinmişler sanar :D

    0|0
    0|0
  • vallaha arkadas :D askeri ücretlide bile var iphone ,tablet vs vs 10 binlira limitli kredi kartın varsa 4 yıl boyunca taksitli ödeme sartı ile her baba alır bunu zenginlikle alakası oldugunu düşünmüyorum.

    0|0
    0|0
  • yok be cano bende lg'nın ortalama bı modelı (kı santıye sefıyım) bızım amelede i phone 4 s var =) kasma bu kadar

    0|0
    1|0
  • belki çalıntıdır

    0|0
    0|0
  • yaf san bir sey diyem mi öyle zenginler var yüzyıl geçse anlamazsın zengin oldugunu öyle fakirler var her daim kendini zengin göstermeye çalışır yani demek istediğim önemli olan gönlü zengin olsun :D

    0|0
    0|0
  • 1-O ıphone 5 değil dört zaten herneyse günümüzde artık neredeyse her insanda iphone ipad var. O yüzden büyütmüşsün tatlım.

    0|0
    0|0
  • anne baba parasıyla kredi kartına taksitle alınmış iphone'lar onlar emin olabilirsin

    0|0
    0|0
  • sana göre öyle

    0|0
    0|0
  • 2 bin liralık telefonu olup kontoru olmayanları düşün bir de.

    1|0
    0|0
  • boş bir soru sormuşsun

    0|0
    0|0
  • Seni ödemeli aramıyorsa maddi durumu iyi demektir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • Evkurdan ikisinide alıp 24 ay taksıtle 30 tl olarak ödeyedebılır sonucta :D Elındekı makınayla zengınlıgını ölçemezsin hem zengin olsalar dogum gunu pastasını pudıng ve petibörden yapmazlardı bence zengınler sonucta kızım gider bir güllüoğlundan alır elit ten alır mado dan alır yani :D Hem zengın bırının fotograf makınesınnın pikselinin bu kadar dusuk olacagını sanmıyorum göruntu kalıtesı berbat :D Şaka bı yanada bunlarla ölçemezsin maddı durumunu bunlar artık kolay alınabılecek seyler :)

    0|0
    0|0
  • abarttın.. koltuklara masaya ws bakınca pek zengın durmuyo :) ama bılınmez

    1|0
    1|0
  • Görgüsüzlük :D

    1|0
    0|0
  • telefona tablete bakıp maddi düzey belirleyen insanlar türedi teknoloji her türden insanı etkiler demişlerdide inanmamıştım.

    0|0
    0|0
  • zengin değil görgüsüzün önde gidenlerinden diyebilirim :D

    0|0
    0|0
  • Artık herkesın elınde olan seyler fıyatlar falanda dustu zaten zengınlık olarak algılamak pek mantıklı gelmedi bana .

    0|0
    0|0
  • Yok iphon 4 s bu

    0|0
    0|0
  • Kime göre neye göre.

    Hiç bir şey görmemişsindir şunlara bak dersin.

    Alınmayacak şeyler değil bence. Zenginlikle uzak yakın alakası olmayan şeyler.

    0|0
    1|0
  • Masa kotu, zengin demem.

    0|0
    0|0
  • Tüketim kültürü başka birşey değil.Asgari ücretli işçinin cebinde bile iphone var

    0|0
    0|0
  • bana zenginlikten çok görgüsüzlük gibi geldi :D

    0|0
    0|0
  • Bu fotoğrafa bakarak zengin olup olmadığı hakkında yorum yapılamaz ancak gereksiz olmuş onların da fotoğrafta olması. Kasıtlı yapıldığı düşünülürse, görgüsüzlük olduğu söylenebilir. Ve eğer zengin olsalardı, böyle bir şeye gerek duymazlardı.

    0|0
    0|0
  • Saçmalama artık fakirlerde bile ipad iphone var merak etme:D

    0|0
    1|0
  • abartmıssın bence .)

    alakası yok yaa bizdede 2 leptap

    1 iphone 1 BMW 1 galaxy var .)) ama .. dur yaa kendimi zengin hissetmeye basladım .Pp

    0|0
    0|0
  • zengin olsa ne olmasa ne.

    1|1
    0|0
  • Zenginlik ipadinin olup olmasıyla veya iphone 5e göre mi bakılıyor? Akasız bunlar bence. Asgari ücretle gecinen bir ailenin cocugundada bunları görebilirsin. Tüketimle alakalı seyler bunlar.

    0|0
    1|0
  • Bu ipone ipadlerde zenginlik gösterişi oldu.

    0|0
    0|0
  • bende de var ikisinden ama zengin degilim :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...