DAĞ 2 internete düştü mü?

Arkadaşlar Dağ 2 filmi internete düştü mü? Düştüyse link atabilir miyiz?


0|0
33

En İyi Kız Görüşü

  • Henüz düşmedi diye biliyorum bir hafta daha bekle düşer elbette.

    0|0
    0|0
    • artık düşmüştür diye düşünüyorum. Kardeşim bu hafta annemle izleyecek oldu. linki bulursam atarım. EİG için de cok teşekkür ederim.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Güzel film

    0|1
    0|0
  • Sinemada izlemenin keyfi başka yalnız. Nete düşmemiştir sanırım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Yok kardeş sinema çekimi var şu an nette

    0|1
    0|0
  • Milli bir yapımdan bahsediyorsak, ona destek olmaktan bahsediyorsak paşa paşa biletini alıp gidecektin, öğrenci kampanyaları falan hırla gürle gidiyor, 22 yaşındasın zaten. Düşmez henüz, internete düşmesi için filmin tamamen vizyondan kaldırılması, buna ek olarak yapımcı firma tarafından DVD ya da Blu-Ray sürümlerinin piyasaya sürülmesi gerekir ki oradan çoğaltılıp sürülsün.

    0|1
    0|0
  • 20 tl verip sinemaya gitmek yerine internete düşmesini mi bekledin yuh yani yuh

    0|0
    0|0
    • 2 ay sonra internete düşecek olan filme para mı verdin yuh yani yuh sjsjskszmzm

    • Anlamsız-ışık izinsiz ve tüm gün çalışan biri olsaydın kalan zamanını yatağında geçirmekten başka bir şey düşünemezdin benim gibi =)

    • @Boşboşgezen iki ay sonra bedava mezar dağıtacaklarmış sakın öleyim deme
      gidip filmi sinemada izleyip destek olun ki böyle güzel filmlerin devamı gelsin

Yükleniyor...