Zengin olsaydık bizde böyle mi olurduk?

zengin veya ünlü kişilere bakıyorumda hiç biri mutluluğu hak edecek tipler değiller.birinin koynundan çıkıp başkasının koynuna girmek çok rahat bir şey gibi geliyor onlara.bir birlerini aldatmak,her hafta başkasıyla boy göstermek marifetmiş gibi geliyor onlara.Meryem uzerli,demet akalın falan filan gibileri hiçte mutluluğu hak eden insan değiller bence.Merak ediyorum acaba bizde böyle b.k gibi para olsaydı bizde onlar gibi mi olurduk?


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • kardeş ne mutlusu ya adamların tipinde meymenet kalmamıs sen mutluluuk diyon al bak demet akalının makyajsız haline link

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • onlarda mutlu değillerki zaten bence mutsuzluklarını bastırmak için böyle yapıyolar öyle rezil hayatlarki kendileri de farkındalar fakat...

    0|0
    0|0
  • Para şımartıyor insanı

    0|0
    0|0
  • insanların birşeyleri hakedip haketmediğine karar verecek merci hiç birimiz değiliz ve hayatlarını yargılama hakkıda yine hiç kimseye düşmüyor

    0|0
    0|0
  • onlar bunu hakedecek ne yaptı ya da biz bu hayatı niye çekiyoruz ne günah işledik

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • İyiyim istediğim şeylere sahip olabiliyorum sadece biraz yalnızım o kadar

    link

    0|0
    0|0
  • abi geçenlerde iddiaadan 400 tl aldım beni bozdu fazla para beni bozuyor anladım bunu

    0|0
    0|0
  • Paso tayland ukrayna seferi yapar dururdum.

    0|0
    0|0
  • bok gibi param olsa hak etmediğim şeyleri yapardım bende.

    0|0
    0|0
  • Aldatmanın maddi durumla alakası yokki.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...