Size en saçma gelen şarkı sözü hangisi?

Yatcaz kalkcazdan başlıyorum daha sonra bir de son moda bir şarkı çıkmıştı saçma sapan cümlelerden diye gidiyodu net en değişiği o 😂


1|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 28

  • Çikita muuz muuz :D Bundan saçma daha ne olabilir :D

    0|1
    0|0
  • Honki ponki toni nok
    Çalona bimbo bori rok
    Muşi muşi hubobo kozi zok
    Çiki çiki şayne tiki tak tok
    - ibretlik sözler-

    0|1
    0|0
  • '' Yazgımla kanlı bıçaklı
    Kalbim hep alacaklı ''

    0|1
    0|0
  • çikolata verdim karnın tok aşk acısı mı bu zehirli ok.. büyük bir hadise klasiği. .
    Birde atiyenin bütün şarkıları hatta bütün klipleri sanki ilkokul hatta anaokul müsamereleri gibi

    0|1
    0|0
  • Arabım fellahi
    Severem vallahi
    Çekerem silahi
    Vururum billahi

    1|1
    0|0
  • seni çöpe atacağım poşte yazık bir sigara yakacağım ateşe yazık.. ee biz bu kişiyi ne yapalım

    1|1
    0|0
  • Bakkala gel bakkala saat altıya beş kala😃😃😓

    1|1
    0|0
  • Ray malifalitiko ray ray ray roy roy roy roy laylaylayroy

    0|1
    0|0
  • hande yener cin cik

    0|1
    0|0
  • Basta ayzdiginn

    0|1
    0|0
  • mıs mıs mıs da muş muş muş...

    0|0
    0|0
  • Şah şah şah. Dam dam dam. Ar ar ar. Şahdamar, Şahdamar. Ajdar, ajdar, Ajdaarrrr😂

    0|1
    0|0
  • Hande yenerin şarkılarını dinle. Serdar Ortaç falan. O kadar saçma ki.

    0|1
    0|0
  • Pembe bir mezarlik diye bir sarki vardii
    Tabii favorim şah damar 😂

    1|0
    0|0
  • Vur banaaaağ

    0|0
    0|0
  • Bana sevgilim deme sevgilim

    0|1
    0|0
  • Simge midir nedir miş miş falan bütün şarkıları saçma onun ya

    1|0
    0|0
  • Saçlarımdan tut önce beni yerlerde sürükle, canım acısın boşver bu benim için bir zevk sjdjdjdjdjjdsjs

    0|0
    0|0
  • Her yerde okyanus sen boğuldun derede rırırırım üstüne tanımam.

    0|1
    0|0
  • Kareli battaniyem 😂

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    8

Erkekler Ne Diyor 13

  • Ray malifalitiko

    0|2
    0|0
  • İki ekmek aldım eve gidiyorum, biri büyük biri küçük iki ekmek aldım..

    1|0
    0|0
  • Aşk bu kızılötesi yaralı müzesi yerine sevemem

    0|1
    0|0
    • Ahahahaha 😂 serdarortaçın şarkıları hariç deseydim keşke anlamlı söz bulmak marifet onunkiler de 😄

  • Bebeğim dediğim anda vur banağ aağğ

    0|1
    0|0
  • honki ponki torino çalına bimbo porino muşi muşi popopo kozizo çıkı çıkı şayne tikitak tok
    :D Şenay'ın şarkısı

    0|1
    0|0
  • Yeni şarkıların çoğunun sözü saçma nerde o eski şarkılar

    0|0
    0|1
  • tren gelir düttürü
    düdüğünü öttürü
    şu zamanın kızları
    bir sakıza öptürü
    kutusunlan alayım yavrum
    ankaralı namık

    0|0
    0|0
    • Ankara havaları candır ve baya anlamlıdır kanka aslında 😂

    • Hepsini Göster
    • Bende hayranlık besleniyorum ama emin ol çok güzel anlamları var o şarkıların 😄

    • üstteki şarkı abazalar için bende dahil çok güzel anlamı var haklısın :D

  • Ciddi diyorum dam üstünde un eler tombul tombul memeler şarkısı ulan bunu yazan nasıl bir kafa yaşamış mk ayrıca ulan bu şarkıyla kadınlar kına gecesinde göbek atiyordu.. korkunç 😢😧😦😭

    1|0
    0|0
  • Aşk bu kızıl ötesi oyuna gelemez
    looooooooool

    1|0
    0|0
  • ulan odun murat öpimde turat diye bir diss rap vardı çok saçmaydı sözleri soruyu görünce aklıma geldi ergenken neler dinlemişiz be

    0|0
    0|0
  • Aşk bu kızılötesi, yaralı müzesi, hareket edemem...

    1|0
    0|0
  • Ask bu kizilotesi

    0|0
    0|0
  • Aşk bu kızılotesi yaralı muzesi mi ne o işte.

    1|1
    0|0
Yükleniyor...