Moderatör olanlar bizi görüyorlar mı?

bence görüyorlar sitenin yönetimi onların ellerinde cünkü madem ki görüyorlar gizliden sorulan sapıkca ya da mahrem sorular neden var utanıp kendini saklayan zaten moderatörlerden saklanamıyor özellikle profilinde gercek resim kullananlar için diyorum e onlar da bizim gibi bir insan robot degiller sonucta onlardan çekinmiyorlar mı..simdi diyeceksiniz sen niye saklanıyorsun ben onların gördüklerinden emin olarak paylasıyorum ne paylasıyorsam gizlenmemin sebebi ? bu sorunun cvbını bende bulamadım :) alışkanlık diyelim..


0|0
6|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • ;) gizliden cık. ayrıca görse ne görmese ne. kimin umurunda.

    0|0
    0|0
  • Tabiki görebilirler,doğal şeyler bunlar

    0|0
    0|0
  • moderatörler değil de KS yönetimi görüyor. yani şöyle düşün şefler değil de patron ve genel müdür seni görüyor. :))

    0|0
    0|0
    • sonuçta gören biri var yönetimde kaç kademe var bilmedigimden genellleme olarak modaratör dedim..

    • hayır, bak şimdi. bu sarı ve kırmızı balonlular varya onlar mod oluyor. çocuk gibi balon almışlar ellerine. :) onlar seni göremez. ama KS yönetimi görür. artık yönetimde kaç kişi var bilemem. sanırım2 veya 3 kişiler.

  • Her insan tanrıyı oynamak ister özellikle admin ve moderatörler. Bu yüzden gördüklerini varsayıyorum.

    0|0
    0|0
    • ya müdür seninde resim pokemondan nick bleach ten :D ortaya karışık yapmıssın :D

    • Hepsini Göster
    • ichigo vasto lorde olmadı ki ne zaman oldu bir ulqiora ile dövüşürken boynuzlu bileye dönüşmüştü o da vasto lorde degil zaten

    • Hayır o VastoLorde hali Hollowların en tepe noktası. Ichigonun babasıyla savaşan Hollowdu o aizen yarattı hatta.

  • Şehir efsanesi onlar. Kimseyi gördüğüm falan yok benim. Sadece site yöneticileri görebilir. Tek fark, soru ve yorum kaldırma yetkisinin olmasıdır moderatörlerin.

    0|0
    0|0
    • buluyorsun zaten :P

    • Hepsini Göster
    • Moderatörler de görüyor dedin ya. Moderatör, site yöneticisi değildir. Ayrıca kızdığım falan yok merakl etme.

    • ne bileyim ki ben siteyi kim yönetiyor tek bildigim modaratörler o yüzden genelleme yaparak sordum site yönetimi bizi görüyor mu deseydim daha iyi olurmuş..

  • moderatör görse iyi daha kimler görüp dinliyor bilemiyorum artık :)

    0|0
    0|0
  • Her gördüğüne inanma.

    0|0
    0|0
  • Moderatörlör göremezler sadece site yöneticileri gizli profilleri görürler.

    0|0
    0|0
  • necati şaşmaz gibi yazmışsın bir sey anlamadık

    2|0
    0|0
  • hacı abla senin dişliler sıyrılmak üzere takma hiçbirşeyi rahat ol

    0|0
    0|0
  • bizleri görmüyor ki :)) bizleri görmesi için her kesin evine iş yerine kamera koyması gerek ki görsün sadece buradaki olayları görürler

    0|0
    0|0
    • iyi ki söyledin bende her üyenin evine gizliden girip kamera yerlestiriyorlar sanıyordum içimi rahatlattın :))

    • Hepsini Göster
    • fazla özelimi paylasmıyorum zaten korkacak bir durum yok yani :)

    • :) sorun yok bol bol gizli sormalar :) iyi sohbetler :)

  • Yok onlarda normal üye gibi göremezler.

    0|0
    0|0
  • modlar bişey goremezde yonetım herseyi goruyo

    0|0
    0|0
  • Yöneticiler dışında

    baloncuklar görmez

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • modlarda saklanıp laf söylüyorsa işimiz iş.

    0|0
    0|0
  • dinime söven müslüman olsa

    0|0
    0|0
    • ne alaka ben neden gizleniyorum diye bu soruyu sordum kendime zaten anlamı yok gizlenmenin de ama alıskanlık dedim ya işte..

    • ben de öyle diyom işte

  • yönetim görüyordur ama modlar sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Sitenin yönetimi moderatörlerin elinde değil.gizliden sorulan sapıkça sorular da cinsellik kategorisinde sorulduysa kaldırılması gerekmiyor zaten.gizlileri sadece yöneticiler görebiliyor.moderatörler paylaşımları kaldırabiliyor.

    0|0
    0|0
    • cinsellikle ilgili bilmedigi birseyi sorsunlar tamam ama kimisi sordugu sorudan belli ediyor sapıklıgını ben bu kategoriye girip bakmıyorum ama bazen yeni sorulanlarda karsıma cıkıyor.

    • Ediyor olabilirler ama kaldırılmasını gerektirmiyor işte.ama çok aşırı rahatsız edici olunca kalkıyor sanırım

  • moderatörler her şeyi görer.

    0|0
    0|0
  • Onlarda senin benim gibi kullanıcı. Soru cevap silmekten başka artıları yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...