Kesinlikle okunmalı dediğiniz kitaplar nelerdir?

soru başlık zaten kesinlikle okunmalı dediğiniz kitaplar nelerdir??


0|0
11|9

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Kanka boşver :D. Tarihi bir kütüphane , kültür merkezi hiç olmadı D&R varsa incele , kendin beğen al en iyisi.

    0|0
    0|0
    • 11gün

      atatürk kütüphanesindeyim zaten kankide herkes kitap yazmış ya bir soruyum dedim 😅😅

Kızlar Ne Diyor 10

  • hactor malot - kimsesiz çocuk.. pek tavsiye vermem bencilim ama bunu söylüyorum çünkü yayından kalkmıştı yayın evi kapatılmış :) inanılmaz bir macera kitabıdır.. çocukluğuna döndüğünü ve ülke ülke yürüyerek dolaştığını hissedersin.. bir küçük köpeğin bir insan için ne kadar kıymetli olabileceğini, vefasını okursun.. yaşlı kimsesiz bir adamın aslında eski asillerden gelip kendine tek başına çizdiği yolu.. o yolun küçük bir çocukla nasıl kesiştiğini.. ah yıllar oldu okuyalı.. kütüphaneden almıştım.. kütüphaaneleri sevmem okuduğum kitap benim olmalı.. sonra onu o kadar çok aradım ki.. elime 100 sayfalık bir çocuk hikayesi verdiler almadım tabi.. aslı 500 sayfalık büyük bir romandır.. yalçın yayınları.. neyse bulamasan da okumuş kadar oldun :pp :)

    0|0
    0|0
    • 11gün

      aşk bu sanırım😅😅teşekkür ettim

    • Hepsini Göster
    • 11gün

      Nasıl hatırlamadın ya 😅marangoz dükkanın yanı mıydı neydi kızıyla gidiyodu. doktor hangi hapisten çıkınca tavan arasından almadılar mı adamı 😂😂noluyo ya

    • 10gün

      o adam işte yıllarca sebebini bilmeden hapiste yattı.. tavan arasına kilitlemiş olabilirler tabi :)) evet öyleydi tamam.. cam silinmiş benden :D neyse

  • O kadar çok kitap okudum ki seçemiyorum hangisi

    0|0
    0|0
  • Fatih Portakal Aklımla Dalga Geçme
    Amy Engel = Kurucunun Kızı ve Devrimin Kızı

    0|0
    0|0
  • siyah kan

    0|0
    0|0
  • veronikayı okuyacağım.

    0|0
    0|0
  • Oğuz Atay- Tutunamayanlar

    0|0
    0|0
  • uçurtma avcısı, bin muhteşem güneş ve mutsuz çocukların tanrısı

    0|0
    0|0
  • jean cristopher grange in tüm kitapları ve ne düşündüğünü biliyorum mark allen smith

    0|0
    0|0
  • veronikayı okumuştum

    0|0
    0|0
    • 11gün

      aldım bende bakalım hoş bişeye benziyo 😅

  • dönüsüm

    0|0
    0|0
    • 11gün

      franz kafra mıydı şimdilik pek ilgimi çekmiyo diyim 😅

Erkekler Ne Diyor 8

Yükleniyor...