Kadınların bu şekilde giyinmelerinin sebebi nedir?

Bakıldığı zaman suç teşkil eder mi?

17 numaralı resim..

link


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • ne var la bu kıyafette heryeri kapalı zaten manyak mısınız siz ne suçu. istersem çıplak gezerim hacı (ohoho o zaman herkes seni sikerün) derseniz ağzınızın ortasına patlatırım SAKıN

    1|0
    0|1
    • sen ne dedin? kendin anladın mı? hakettin bence.

Kızlar Ne Diyor 3

  • bu ne ya resmen rezillik :( kısacık şort giyse daha iyi lan

    1|1
    0|0
  • eder helekı abazaları :)

    0|1
    0|0
    • o abazan abaza değil :)

    • :) yanı ne bılım ben boyle gıymıyorum boyle gıyınen arkadaşlarım tacıze ugradılar korktum :D

    • sözlü taciz mi yoksa temas var mıydı ?

  • Görüntü olarak da hiç hoş değil

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Hoş değil

    0|1
    0|0
  • hoş değil ki kardo

    0|1
    0|0
  • bu ne la.hülya avşarın kızına kadar düştün mü?

    0|0
    0|0
    • hülya avşar ne kadar yüksekdeydi ki?

    • hülya avşar kızından daha güzel ve sexy.

    • nerden ne çıkartıyorsun bravo. O değil de sen düşmedin de tarkanın kız arkadaşıyla falan çıkıyorsun herhalde :)

Yükleniyor...