En güzel şarkılar neler?

en sevdiğiniz romantik ve/veya aşk şarkıları neler?

Güncellemeler:
bu arada en sevdiğim şarkıları yazanınkini en iyi cevap seçicem tabiki...
Bilinmedik bişey olsun :)

0|0
14|14

En İyi Kız Görüşü

  • The Yardbirds- For Your Love

    Jefferson Airplane-Somebody to love

    Leann Rimes -But I Do Love You

    Cake-Cant Take My Eyes off You

    Feist -The Limit To Your Love

    Bon Jovi- In these arms

    ...

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

Erkekler Ne Diyor 14

  • Ben E. King - stand by me link

    Def Leppard - love bites link (girişine hastayım...)

    Scorpions - still loving you link

    Donna Lewis - i love oyu always forever link

    Chris Isaak - wicked game link

    2|0
    0|0
    • biraz bilindik olmuş ama iyi şarkılar..pek bilmediğim olsun istiyorum

    • Hepsini Göster
    • wind of change'i dinleyesim geldi bak...

    • Dur ben de dinliyeyim beraber olsun memure...

  • kral tv top 20

    number one top 40

    0|0
    0|1
  • işte benim aşkımın müziği link

    0|1
    0|0
  • metallica - unforgiven

    lordi - hardrock hallelujah

    3 days grace - home

    metallica - harvester of sorrow

    0|2
    0|0
    • çok bilindik dostum..

    • Hepsini Göster
    • kısa pantolon? :)))))))))))))) bak hala dikkatsizsin ben hayattayken sen daha babandaydın... senin o dinliyorum dediğin parçaları biz taksimde çalıyoruz. yani senin anlayacağın ufaklık kiminle atıştığına dikkat etmeni tavsiye ederim. zira rock konusunda benimle aşık atamazsın... load orjinal kaset değil albümün ismidir bu arada :) kasedin orjinali metallica ya aittir bunu da bir bilgi olarak geçeyim isterim ;) biraz daha çalış...

    • offf biraz saygı ve beyin.. kaseti arıyorduk işte,.. zaten o yüzden kıçı kırık lordinin şarkısına bi rock şarkısı diorsun, unforgivenla hos mu çok ağır rock parçaları :XD komik olma, biraz ingilizce öğren ve unforgiven da ne demek istiyor bunu bari anla.. ben 10 yaşında falandım o ara sen 20 yaşındasındır..20 yaşındayken ki cinsel tercihlerin beni ilgilendirmiyor :)))

  • Mina Mazzini - Un anno D'amore link

    Regina Belle - This is Love link

    Lisa Stansfield - All Woman link

    0|0
    0|0
  • tüm sitedeki arkadaşlara gelsin...

    link

    0|0
    0|0
  • İlhan iremin nerdeyse her şarkısı

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Trollük yapasım var :D link

    0|0
    0|0
  • hosuma gitti link

    0|0
    0|0
  • bi cok kez yazdım.. Hypnogaja-here comes the rain again

    0|0
    0|0
  • bangles - eternal flam

    zeki müren - böyle bir kara sevda

    0|0
    0|0
  • lara ; ihanet bekçisi,

    0|0
    0|0
Yükleniyor...