Siyasi görüş ve diğerleri

sosyalist islamcı görüşe sahip olan ya da olabileceğini düşünen var mı acabağı


0|0
5|10

En İyi Erkek Görüşü

  • sosyalizm islama en yakın görüş zaten.

    1|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • iyi insanlar farklı seyler söylüyorlar. dinlemek lazım onları.

    0|0
    0|0
  • Siyasi görüş, felsefi görüş, dini görüş... Bunlar birbiriniden bağımsız haraket edebilecek olgulardır.

    Her ateistin sosyalist olması beklenemeyeceği gibi, her İslamcının da kapitalist olması beklenemez.

    Kaldı ki; bir insan neden tek bir siyasi görüşe sahip olsun ki? Böyle insan bana göre aptaldır. Önüne ne sunuldu ise, iyi yönünü, kötü yönünü ayrıştırmadan bütün olarak kabul etmiştir. Almayayım, benim bir beynim var ve her görüşün iyi kısmını alıp kendime ait olanı savunabilirim.

    0|0
    0|0
    • merka etme kardeş bu görüşte senin gibi düşünenlerden doğmuş zaten. yani müslümanlar ama sosyalizmin iyi yönlerini de almışlar. ülkede marksist liberaller bile var kafalar biraz karışık :)

    • Hepsini Göster
    • "bir insan neden tek bir siyasi görüşe sahip olsun ki? Böyle insan bana göre aptaldır. Önüne ne sunuldu ise, iyi yönünü, kötü yönünü ayrıştırmadan bütün olarak kabul etmiştir. Almayayım, benim bir beynim var ve her görüşün iyi kısmını alıp kendime ait olanı savunabilirim. "

      Bu kısım çok doğru olmuş

    • Katılımınız için teşekkür ederim. :)

  • Yorumlarda biraz Sosyalizm ve Komunizm birbirine karışmış gibi geldi

    1|0
    0|0
  • olabilir şuna bir göz at link

    0|0
    0|0
  • sosyalizmle islam bir arada olmaz olamaz cok sacma bişey bu bunu bı arada tutarım dıyende kendını kandırır ancak.Sosyalizmde din iman ahlak hiçbiri yoktur bunların dinsizliği savunur sosyalizm yanı dınsızlıkle dın bağdasırmı hiç ..

    0|0
    0|1
  • islam'da sosyalizmle ilgili hiçbir şey olamaz. bir kere sosyalizm yoksulluk kader olamaz diyerek kadere ters tepiyor. sadece bu değil daha çok çelişki var. ikisi bir anda olursa ters mıknatıslanma olur.

    0|0
    0|1
    • ama müslümanım deyip 5 yıldızlı otelde iftar yapanlara ne demeli o kadar insan açken. ya da kapitalizme bu kadar hizmet eden şirket sahipleri. sosyalizm buna karşı çıkıyor zaten islamiyette karşı çıkıyor ve insanlar buna dikkat çekmek için böyle birşeye girişiyorlar. sosyalistlerle müslümanları ayıran ince bir çizgi var oda yaratıcıya olan iman. yoksa o kadar birbirine yakın düşünüyorlarki

    • bitmeyen tartışma İslam, Kapitalizm ve Sosyalizm

  • açık konuşursan sevinirim.

    0|0
    0|0
  • tabikide islam

    0|0
    0|1
  • Evet buyrun benim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • marksist ülkücü gibi birşey oldu sosyalist müslüman . ama iyi örnekleri var mesela ali seriati .

    0|0
    0|0
    • oooo ne diyon marksist liberaller bile var ülkede kafalar karışık biraz :)

  • Ben yaparsam olur, olmaz diye bir şey yok.. Mesela ben Müslümanım ama Anarşizmi destekliyorum.

    0|0
    0|0
    • İkisinden birini doğru anlamamışsın ya da gerçek anlamda benimsememişsin demektir bu

    • Hepsini Göster
    • İslamda da hiyerarşı ve düzen alnayışı var işte nasıl olucak?

    • Ben normal hayattakini söylüyorum zaten. Ona bakarsan her kişi kendinden sorumludur bu yönü de İslamla bağdaşıyor?

  • Olamaz .

    0|0
    0|0
  • Sosyalist olmamamın sebebi İslam değil. Sosyalist yönetiminde özgürlüğün kısıtlanması.

    0|0
    0|0
  • Olur neden olmasın. Yalnızca sosyalizmde ülkenin dini olmaz ama bireylerin olur.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...