Kiskancliktan geberip gidicem artik!

meraba ark.lar

bi sinir hastasi olarak yazmaya basliyorummmmm..

ya benim sevgilim var iste dün bir kac kizla konusmus yorumlarda felan gördüm cok sinirlendim .. sonucta 2 gündür tanidigin kiz yani ne konusuyon adini ne koyuyosun okadar yapma dememe ragmen.

Ben tabi cocuga saydim okadar yazdim sinirimi cikardim .. roman yazdim bildiginiz

( öfkeyle kalkan zararla oturur ya hani) zararlada oturdum.

Geldi sonra sen ne yaptiginin farkindamisin bende sinirliydim ama sana saymadim sinirimi cikarmadim artik yeter biktim bitti dedi veee gitti..:( En son bende mal gibi agladim sizladim yazdim okadar yine ama görmesine ragmen cevap yazmadi

Onu kaybetmek istemiyorum :/ napicagmida bilmiyorum sonucta surada kavusmaya 3 hafta kalmis ...


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • güven vermelisin ve güvenmelisin yoksa olmaz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • siz kadınların tek problemi bu işte... olayı adam akıllı anlamadan dinlemeden ağznza geleni sayma derdindesinz. ve şunu da unutmayın gününmzde erkek de kadın da rahatlıkla partner bulabilyor artık.. dolayısıyla kimse kendini, vazgeçilmez zannetmesin... eskiden di o devir... adam gbi konuştuktan sonra istedğinle konuşsun sohbet etsin... iş hayatında ise zaten bir sürü bayanla sohbet içerisindedir zaten... yani lafın özü haketmişsin... tabiki niyeti art değilse.!

    0|0
    0|0
  • Kizlarin en buyuk sorubu bu zaten .bilmeden yargilarlar ve sonrada pisman olurlar..mesaj at..ne yapiyorsam..seni cok sevip kaybetmek isyemedigimden yapiorum diye mesaj at..ve bir daha asla boyle bisey yapmicagim..diye soz ver..eger cevap vermzse..muhtemelen..baskalari vrdir dmektr

    0|0
    0|0
  • yazık size. ama görmüş geçirmiş olarak söylüyorum farklı illerde okuyorsanız bir gün bitecek.bittiyse hemen unutmaya çalış zaten bir gün yapacaksın zaten.

    biz öyle değiliz farklıyız falan deme tırı vırı bunlar.sorsan bizde farklıydık ;)

    0|0
    0|0
    • farkli illerde ama 3 hafta kalmis abicm ya.2 sene okadar iyi gecti 3 hafta kalmasina ragmen böyle oldu..

    • Hepsini Göster
    • hakkınızda hayırlısı artık.

      umarım gönlüne göre olur.

      mutlu olursun.

  • hep aynı haltı yiyorsunuz...

    0|0
    0|0
  • salla zaten tekrar başlasanız da tahammül edemez o sana

    0|0
    0|0
  • Sessiz kalacaksın.. Üzerine düşme g.. kaldırmanın alemi yok..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kendi hatanın farkına varmışsın zaten, bidaha olmayacağına inandırman lazım . Böyle gereksiz kıskançlıklardan dolayı bırakmayın sevdiğiniz insanı azıcık sahiplenin yahu.

    0|0
    0|0
  • Kıskanç insanlardan nefret edıorm ya , zorla sevgilinizi soğutuyosunuz kendınızdeen!

    0|0
    0|0
  • kimmiş o kel kalası herif

    0|0
    0|0
Yükleniyor...