Kapat

Rap yapmak zeka işi midir?

Ben sadece zeki insanların rap yapabileceğini düşünüyorum.


0|3
17|44

En İyi Erkek Görüşü

  • Rap müziğine ne yönden baktiginla alakali bir şey. Eger söz yönünden , anlam yönünden bakiyorsan bana gore dünyada Turkce Rapbir numaradır ama müzik kalitesi olarak bakıyorsan da ortalardadir ve de zekayı kastedersen fazla yaratıcı olmak zekilikse evet Rap müzik zeka isteyen bir müzik dalıdır ve de Turkiye de overground dalinda olsun underground dalinda olsun bu isi iyi yapanlar Rap müziğinin gercekten zeka istediğini zaten kanitlarlar

    1|0
    0|1

En İyi Kız Görüşü

  • Kaliteliyse zeka işidir yoksa saçma salak bir sürü rap şarkı var

    2|0
    0|0
    • Arsız bela gibi isimler bu kategoriye girmiyor ve rap diyince akla eminim öyle isimler gelmiyordur.

    • Kendilerini rap yapıyoruz diye tanıttıkları için rap denilince ister istemez birçok insanın zihninde ilk belirenler onlar oluyor

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 43

  • Zeki olmak, biraz yüksek bir kriter bence.
    Yaratıcı olmak yeterli diye düşünüyorum.
    Yaratıcılık da zekâ işi, öyle bakarsan.

    1|0
    0|0
  • Rap yapmak değil de rap sözü yazmak zeka işi gerçekten. Herkes deniyor ama çok azı başarıyor.

    1|0
    0|0
  • Söz yazmak zeka işidir.

    1|0
    0|0
  • Rap müzik yazmak kesinlikle zeka işi..

    Yazılmış şarkıyı söylemek sadece ezber ve yetenek.

    1|0
    0|0
  • Bence evet

    1|0
    0|0
  • Evet rap zeki, bilgili ve duygulu insan işi herkes rap müziği yapamaz "sabah kaltım okula giderken seni gördüm yov yov yov" böyle binlerce rap müziği var oysaki rap Sagopa Kajmer, Ceza, Abluka Alarm, Fuat, Dr Fuchs, Sansar Salvo gibilerin işi...

    1|0
    0|0
  • Evet herkes yapamaz ve anlayamaz.

    1|1
    0|0
  • Zeki olmayan birisi hicbir isi yapamaz rap ise hem sanat hem de zeka isidir zaten. Rap bir muzik turudur. Muzik ruha islenmelidir bu islemeyi bir gerizekalinin yapabilecegini dusunemeyiz.

    1|0
    0|0
  • boş olmayanları yazmak zeka gerektirir

    1|0
    0|0
  • O kadar kafiyeli sözleri sıradan insanlar uyduramaz bencede

    1|0
    0|0
  • Bende oyle. düşünuyorum

    1|0
    0|0
  • En babasını gerektirir hemide

    1|0
    0|0
  • rap sevmiyorum, o halde malım

    0|0
    0|0
  • Gercekten zeka isteyen bisey normal degil yani

    1|0
    0|0
  • kesinlikle

    1|0
    0|0
  • aynen öyle o kadar sözü ezberlemek ve bir sürü şarkı büyük zeka ister bence...

    1|0
    0|0
  • Aynen

    1|0
    0|0
  • müziğin her türlüsü zeka işidir her iş zeka ile yapılır zaten evet rap' de zeka ürünüdür

    1|0
    0|0
  • Şuanda ki rapler sadece isyan bu konuda baya bir amatörler çıktı çok eskiden iyi tutuluyordu ama şimdi malesef bozuldu piyasa bende zamanında yaptım 3 yıl boyunca sonra boku çıktı diye bıraktım yapmayı...

    1|0
    0|0
  • arsız belaya ne demeli

    0|0
    0|0
  • yo Fake profil fotosu koymak kadar kolay :D

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • kitapları sesli ve hızlı okuyarak alıştırıyorlar kendilerini. abartacak bir durum yok çalışırsan sen de rapçi olursun :)

    0|0
    0|0
  • Özürlü beyimlerin işi...

    0|0
    0|0
  • Alakasi yok.

    0|0
    0|0
  • Hii çok zeki olmak lazim tabi

    0|0
    0|0
  • Ceza zekası yüksek bir yorumcudur

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Hayır alakası yok

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 16

  • Sözel zeka gereklidir tabi rap yapabilmek için.

    1|0
    0|0
  • Müzik insana duygusal bir şeyler hissettirmek için vardır. Rap parçalarda neredeyse müzik yok, sürekli bir şeylere isyan. Bir şeylere isyan etmek istiyorsan başka şekilde isyan et. Müziğin amacından sapıp, diğer türlere çöp atma. Asıl çöp rap. Birde rap yapanlar '' diğer tarzlar hep aşk vb den bahsediyor, biraz toplumsal sorunlara değinsinler '' gibisinden cümleler kuruyorlar. Onlara Timo Tolkki - Hymn to life & John Lennon - Imagine dinlemelerini öneririm. Demem o ki, rap canım işidir.

    0|0
    0|0
    • Ben rap'da dinliyorum , pop'da dinliyorum. Hiç kimse işini düzgün yapan insana laf atmaz emin ol bu birincisi rap parçalarda sürekli bir şeylere isyan olduğunu söylüyorsun sanki aşk parçalarında bir isyan yok?

  • oyle zaten

    1|0
    0|0
  • Bence evet. Çok zor

    1|0
    0|0
  • bence oyle

    1|0
    0|0
  • Şiir yazmak da öyle... Benzer zaten birbirine.

    0|0
    0|0
  • canım işidir
    bu ne mnakoyum

    0|0
    0|0
  • Asıl mesele söz yazmak

    1|0
    0|0
  • Acuna cikan rapcilerin hepsi zekimi simdi 😄😄 Simdi suphem var

    0|0
    0|0
  • Çene+zeka.

    0|0
    0|0
  • Olabilir

    0|0
    0|0
  • Kadınların çoğu doğuştan rapcidir bence. Erkekler için ekstra çaba gerektiğine katılabilirim fakat zeka ile doğrudan bağlantılı olduğunu düşünmüyorum.

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum hiç yapmadım🚬

    #patates

    #rr

    0|0
    0|0
  • Yok yaa bende istesem yaparim 😂😂

    0|0
    0|0
  • Bence çene işi :D

    0|0
    0|0
  • bence o an ki durumuna baglı dır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...