Bunun gibi şarkıları bilen varsa paylaşır mısınız?

Canım biraz sıkkın bu şarkıya rastladım hoşuma gitti bunun gibi şarkıları paylaşın lütfen

Güncellemeler:
Kusura bakmayın acayip canım sıkkın link vermeyi unuttum link

0|1
17|3

En İyi Kız Görüşü

  • Hangi şarkıya bakmamız gerekiyor :)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • 0|1
    0|0
  • hani şarkı?

    0|1
    0|0
  • link Tek geçerim..

    0|1
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • bu şarkının burda olmadığını kanıtlayın

    60 puanlık felsefe sorusu

    2|1
    0|0
  • Paylaştım ama gorunmuyo:D

    0|1
    0|0
  • nurettin rençber - eski yara

    0|1
    0|0
  • Cem Özkan - Olmayacak bir hayal

    0|1
    0|0
  • Volkan Konak - Ayletme Beni

    0|1
    0|0
  • şakaları diye okudum. uykum gelmiş benim.

    0|1
    0|0
  • felsefi bir soru mu bu? soru nerde

    0|1
    0|0
  • görünmez şarkı asssssassaaassa

    0|1
    0|0
  • neden sıkkın?link yok bu arada

    1|0
    0|0
    • Saymaya kalksam seninde sıkılır

    • Hepsini Göster
    • keşke aşırı mutlulukdan uykusuz olsam bu şehir beni boğuyor daralıyorum diyorya şarkının içinde çok güzel diyo

    • derdi veren dermanı vermez mi sanırsın?neden anlamsız bir telaştasın?

  • 0|1
    0|0
  • Yusuf Taşkın - Ağla Sevdam

    0|1
    0|0
  • Bu şarkının ne yazıkki sözlerı yok ...dıe bı sarkı geldı aklıma:D

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • ali kınık kemancı :)

    0|1
    0|0
  • ağlattın kardeş naptın :S

    0|1
    0|0
  • sözleri olmayan şarkılar diye arat. senin gibi sazanlar izliyor.

    0|1
    0|0
    • Adam ol lan sizin hiç ötü gününüz olmadımı ağzımı açtırma benim yanımda olsan sabaha kadar hıncımı senden alırdım

    • Hepsini Göster
    • Bak büyük konuşmayacaksın o nedenle. Yaraların kabuk bağlayacak, daha büyük bir yara açılacak. sonra tekrar kabuk bağlayacak gene kat ve kat büyük yara açılacak. Böyle sürüp gidecek. Çok fazla düşünmemeye çalış ve çevrende ki iyi şeylerin farkına var

    • İnş bakalım eywallah

Yükleniyor...