Boş zamanlar için bir hobi önerisi olan? Sizin hobiniz nedir 😊 ?

Arkadaşlar boş zamanı değerlendirmek için hobi önerisi olan var mı? Aklıma kitap okuma, film dizi izleme, eşya tasarlama gibi şeyler geliyor başka önerisi olan var mı? Bazen değişik pastalar falan yaparım boş zamanlarımda ama ye ye nereye kadar 😂 Amaç maddi kazanç sağlamak falan değil, sadece boş zamanımda keyif aldiğım bişey yapıp becerilerimi geliştirmek 😊
Sizin hobileriniz nedir, estetiğe ve güzel sanatlara önem veririm ve edineceğim hobinin de bununla bağlantılı olmasını isterim. Fikirler? 😊


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • şiir yaz deneme senaryo yaz tiyatroya git gez dolaş tiyatro eğitimi al

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Şiir çok severim gerçekten ama yazamıyorum ya, yani düşündüklerimi kulağa hoş gelecek şekilde kağıda dökemiyorum, okul olduğu için gezmek için vaktim de kısıtlı o yüzden genelde evde yapılabilecek hobiler arıyorum

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      pek yaratici oldugumu düsünmüyorum ama deneyeyim bir

    • 1ay

      ilk başta alıntı senaryo yazarsın yani izlediğin diziye benzer sonra sonra gelişir

En İyi Kız Görüşü

  • Takı yapabilirsin.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      taki cok severim en sevdigim esyalarim takilarimdir ve kendi takilarimi da tasarlamak cok isterim, ama gerekli malzemeleri neren bulacagimi bilmiyorum, bir de tasarlama konusunda pek yaratici degilim sanirim belki cizmeye baslasam olur ama gercekten cok isterim bunu :)

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      bulundugum yerde öyle bir imkanim yok malesef :( ama kendi capimda belki youtubeden tasarimcilarin fikirlerine ve taki atölyelerinde nasil yapildigini izleyerek yapabilirim :) simdilik sanirim tasarim yaparim aklimdaki fikirleri cizerim, imkanim olunca da yapmaya baslarim :)

    • 1ay

      Peki öyle ise sana başarılar:)))

Erkekler Ne Diyor 9

  • Selam kardeş,

    Boş zamanlarımda KızlarUçuyor nokta kom adlı sitede kızlara kanat takıyorum

    Yerde sürünüyorlar

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Ben bunu neden düşünemedim acaba daha önce?

  • Spor yap mükemmel bir vücuda sahip ol

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Evet sporu severim düşünüyorum

  • hocam taş alıp onlarla kuş ya da çeşitli şekillerde tablo yap, puzzle yap

    0|0
    0|0
    • 1ay

      tasla nasil oluyor ki?

    • 1ay

      renkli taşlar satılıyor, ucuz oluyorlar, karton üzerine yapıştırma yolu ile yapıyorsun

    • 1ay

      anladim mozaik tablo gibi diyorsun herhalde

  • Enstrüman çal

    0|0
    0|0
    • 1ay

      becerim yok enstrümanda yok zaten

  • Boş olmaması için çaba göster zamanın.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Aynen ben de onu yapmaya çalışıyorum ama aklıma bişey gelmiyor

    • 1ay

      Bende onu düşünüyorum bulunca sana haber ederim sen bulursanda bana haber et :=)

    • 1ay

      tamam :D

  • Balık tutmak

    0|0
    0|0
  • Pokemonu bence baştan izlemelisin

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Küçükken izliyordum bazen ve gerçekten en sevmediğim çizgi filmdi izlemem bu yaşta birdaha

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      hic sanmiyorum :)

    • 1ay

      tamam haklisin opuyorum iyi bak kendine pikacu

  • çok rahatlatıcı bişey biliyorum 😊

    0|0
    0|0
  • Pencere kenarında otur, çöp kamyonu tam saatinde gelip gelmediğini takip et

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Hı hı işim gücüm yok çöp kamyonunun bekçiliğini yapacağım

Kızlar Ne Diyor 1

  • Spor, sanat yap işte bir şeyler doğa yürüyüşlerine Katıl vakıflara katıl NE bileyim kdkd

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Her hafta yüzerim zaten normal spora başlamayı da düşünüyorum ama ayriyeten evde uğraşılacak el sanatları falan dikiş nakış hariç? 😊

Yükleniyor...