İnsanlık Sorgulamak yerine yargılamayı icat edince KAYBETMİŞTİR cümlesinde size göre yargılanan şey nedir?

hadi kolay gelsin


1|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Yargılayan da sorgulayan da insan. Medeniyet. İnsanlığın ulaştığı nokta.

    Sen bu okkalı sorunun olayını tam olarak anlayamamışsın kanka.

    Bu sorunun olayı, kim şey meselesi değil. Her şekilde insan yapıyor.
    Problem insanın, kendisi ile sorunları çözmedeki aciziyetini yargılamayla kapatmaya çalışması meselesi. Yani, "lan şerefsiz, cinayet artıyor madem, cezaları arttıracağına sebebini araştırsana" gibi bir şey.

    Ama sorgulamak zahmetli, yorucu. Ve en önemlisi masraflı. KApitalist dünyada para insan hayatından daha değerlidir. Yargılamak ise kolay ve ucuz. İşte bu yüzden zaten insan hakları insana yaşama saygı falan yalan diyoruz hep.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Sen bu okkalı sorunun olayını tam olarak anlayamamışsın kanka. yazmışsın arkadaşım ama benim cevabımda yargılayan insanın yargıladığı şey insan değil Allah kelamını getiren cebrailin vahyiyle ortaya çıkan kuranı kerimdir.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Eyvallah. Ben de senin yaklaşımını takdir ettim.
      Ben de ateistim. Soru gerçekten düşündürücü ve zekice olduğu için farklı mecralara uyarlandığında güzel kapılar açıyor.

      KS'de böyle sorular haftada bir geliyor. Sen lazımsın millete :)

    • 2ay

      :))) teşekkür ederim estağfurullah bende sana teşekkür ederim güzel cevapların için

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 4

  • düşünceleri

    1|0
    0|0
  • Sorgulanması gereken herşey burda yargılanan

    1|0
    0|0
  • Yargilayi kesfetmeyi yargilamis bana gore

    1|0
    0|0
  • ön fikir düşünmeden taşımadan

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...