Yahu kitaplarda/filmlerde/dizilerde neden hic... seyler yasanmiyo? diyo musunuz?

diyorsaniz... kismini doldurun da biz de gorelim bakalim neymis fikriniz :)


0|1
3|8

En İyi Erkek Görüşü

  • dram filmlerinde sokaklarda gülen tek bir insan bulamıyoruz neden?

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Neden hiç bir allahın kulu ders çalışmıyor? nasıl olurda kavak yellerindeki aslı hıç okula gıtmeden doktor oluyor
    teşekkür türkiye ✋✋

    0|0
    0|0
    • 2ay

      hahahahaha cok dogru simdi yeni bir dizi izliyorm kizin biri uniye gidiyo ama okulun kapisindan girmedi. hic okul arkadasi yok mesaj atani yok falan enteresan

Erkekler Ne Diyor 7

  • Farklı sonlar

    0|0
    0|0
  • Bizim yerli dizilerde, filmlerde neden bilim kurgu üzerine şeyler yapılmıyor.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      teknoloji yok ondan bence efekt filan yok yani. gora vardi bilim kurgu

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      yani bence olmaz

    • 2ay

      Efektsiz hiç bir film olmuyor zatende allayıp pullamaya gerekte yok.

  • Mesela kendimi hiç göremiyorum neden beni işlemiyorlar o kitaplarda ve filmlerde 😃

    0|0
    0|0
  • valla her şey yaşanıyor :D Bence bir türkiyedeki troller yaşanmıyordur

    0|0
    0|0
  • Sasirtici değil

    0|0
    0|0
  • Tuvalete gitmiyorlar

    0|0
    0|0
  • diziler çok sığ

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bu korku filmlerinde neden hep gelen sese gidilir anlmıyorum. Bu filmlerde hiç normallik doğallık yaşanmıyor

    0|0
    0|0
    • 2ay

      gitmese film olmaz heralde diye. cesur bir aptalin hikayesini ele aliyolar sanirim

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      boylesi talep goruyo onlar da yapiyolar iste._.

    • 2ay

      İyi o zaman devam etsinler böyle :p

  • Din.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      yabanci filmlerde kiliselere falan gidiliyo aslinda gidilmiyo mu o. O

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      dogru biz karistirmiyoruz dini diziye filme bak ilginc bir durum

    • 2ay

      yabancilar önem veriyor bize gelince yobazlik oluyormus😂

Yükleniyor...