Mehtap Kayaoğlu isimli çakma psikolog, örümcek beyinli yazar! hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mehtap Kayaoğlu isimli çakma psikolog, örümcek beyinli yazar! hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hanımablamızın Behzat Ç dizisini eleştiren bir yazısını okudum da, neden bu ülkede yaşadığıma mı üzeleyim yoksa kadının acınası hallerine mi bilemedim .

Neymiş dizi gençlerimizi alkol ve uyuşturucuya yönlendiriyormuş, Neden Akbaba ve hayalet (dizideki iki karakter ) akşamları eve gidip içki yerine, işte buraya dikkat "milli içeceğimiz olan çay" içmiyorlarmış ... Ulan çay ne zamandan beri milli içeceğimiz oldu bre cahil dana.. Resmen ibretlik paylaşım..

Behzat Ç nin Ç'sini de Che Gueavara ile ilişkilendirip içki içmeyi aydın, sosyalist olmakla da tanımlamış vallahi ayakta alkışladım.. Bu ne ince bir zeka!..



Bir de utanmadan diziyi en başından beri takip ettiğini, sonradan alkolik gençler yetiştirmeye başladıklarını söylemiş: Ulan aç izle ilk bölümünü herifler o pavyon senin bu meyhane benim takılıyorlar

Zaten bu ülkede Aşk-ı memnu izleyen herkes Amcasının karısını skti, ensets orgy'lerde fink attık, İffet izleyen herkes tecavüzcü oldu

Artık bi sktirin gidin Samanyolu TV de kalın, yıldız kümesi olmaktan da öte gitmeyin demek istiyorum..

Güncellemeler:
Link vermeyi unutmuşum

link

0|0
7|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Kötüleyecek o kadar çok dizi vardı o zaman neredeydi o zekası geri mahluk.Böyle insanlar hep en iyi olana saçma sapan eleştiri yaparak marjinal gibi görünüp prim yapmaya çalışıyorlar.Bildiğin bit gibi asalak gibi bir şey.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Biraz sistemi elestiren , düşündüren dizi olmasa da suya sabuna dokunmayan ve içinde aldatma-aşk olan bir dizi olsa begenirdi ...

    0|1
    0|0
  • ülkecek paranoyaklik sirininda yasiyoruz sanirim. (gerci ben ülke disinda yasiyorum ama neyse)

    dizi filmlerde veya herhangi bir filmde sigarayi bile ''özendirici unsur'' diye sansürleyen zihniyet, elinde silah ile saga sola kursun yagdiran dizi karakterlerinin silahini sansürlemiyor.

    madem bizim milletimiz bu kadar gerizekali ''aa bak taptigim karkter sigara iciyor hemen sigaraya baslamaliyim'' zihniyetini tasiyorsa, o silah neden sansürlenmez.

    peh.

    0|1
    0|0
  • Kezban. Tıpkı Elif Şafak gibi.

    0|2
    1|1
    • haha elif safak dedin de, biri israrla elif safakin firar perest kitabini okumami tavsiye edip hayat ile ilgili cok önemli fikirler vs edinecegimi söylemisti.

      okudugum kitap herhangi bir ergenin yazdigi günlüge benzyirdu be. kaybettigim zamana acidim.

    • Ben de üzüldüm bak senin adına şimdi

  • çay içe içe kafayı bulmuş :D

    0|1
    0|0
  • hatun time a kapak olmalı. şaşırtmaz da.

    muhteşem yüzyılda da elindeki bardağa uyarı gelmiş koca padişah ne içiyor yoksa alkol mü dağıtırın seti ! edasında tavırlar. dizide bardak varsa hemen şerbetimi getir diye vurgu yapılıyor :D

    0|0
    0|0
  • Ah bir de flash tv izlese...

    0|0
    0|0
  • amirim içer, ben içerim, gerisi bağlamaz. şerefe!

    0|2
    0|1

Erkekler Ne Diyor 7

  • Behzat komiser candır. Onlarca TV kanalındaki yüzlerce dizi arasından eğer bu diziyi bulup eleştiriyorlarsa bu sadece dizinin ne kadar başarılı olduğunu gösterir. Örtülü cinsellikle rating alan (Feriha, İffet, Fatmagül) Türk dizileri arasında Behzat ç. suratlara vurulan bir tokat gibi gerçektir, varsın bazıları yedikleri o tokadı sindiremesin.

    0|1
    0|0
  • bizim bişey düşünmemize gerek kalmadı sen kadını itin götüne soktun zaten.işinize gelince düşünce özgürlüğünden,çağdaşlıktan bahsedersiniz,sonra kendiniz gibi düşünmeyenleri asar kesersiniz.kadın yanlışta düşünse hakaret etmeye hakkın yok.

    0|2
    0|1
    • Şimdi yazdıklarıma baktım da utanılacak tek şey olarak yaptığım imla hatalarını gördüm.. Bir hışımla yazdığım için sanırım..

      Kusura bakma ama hem yalancı hem de cahil birisine az bile demişim

    • Hepsini Göster
    • alındın demi,haklısın şuan ben benim değerlerime sahip olmayan insanları aşağıladım,onlara hakaret ettim bence az bile söyledim ama yanlış yaptım.işte sende aynısını yaptın!

    • Alınmak mı ? Bir daha düşün istersen... hatta mill iiçeceğimiz çay eşliğinde düşün

  • ya bizim aileler proteini çocuğa eksik koyarsa herşeye özenir arkadaş. ben kurtlar vadisinin yeni cıktığı zamanları hatırlarım, polat alemdarın giydiği mont satış patlaması yaşamıştı. biz dua edelim de bülent ersoyun şu vakitte dizisi olmasın.

    0|1
    1|0
  • Gidip bir piskoloğa görünmeli zilli!

    0|2
    0|1
  • saçma sapan konuşmasın

    0|1
    0|0
  • bence sende bi s... git dışarı hiç çıkma, kimseyi de eleştirme tamam mı

    0|0
    0|2
  • kardeş örümcek demen hoş degil.eleştir ama kötü söz kullarak eleştirme.

    1|0
    0|1
    • Niye hakaeret olsun, İslamiyette kutsal bir hayvan örümcek.. Bilerek o terimi kullandım !

    • yine de öyle yazman hoş degil.niyet az cok belli.kııvırma:)) eleştir ama böyle degil.

    • eskileyine eksileyem:))

Yükleniyor...