Hayaletler şehrinde kalmaya cesaret edebilir misiniz?

Burası Muğla Fethiye'de eski rum yerleşim yeri. şu an da gömülü olduğu tahmin edilen hazineler var fakat devlet izin vermiyor kazıya.

Zaten hazinelerde cinler tarafından korunuyor diye bir rivayet var. Canlı örnekleri de görülmüş.

Buranın yakınında evler var ve yaşam devam ediyor. Hayaletler şehri diğer adı Kayaköy.
Hayaletler şehrinde kalmaya cesaret edebilir misiniz ?Peki siz cesaret edebilir misiniz burada kalmaya?


0|0
19|26

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Canlı insan olmasında hayaletlrle cinlerle anlaşmak zor olmaz sen asıl insanlardan kork ayrıca devlete gömünün '%20 sini verdinmi jandarma eşliğinde kazı yapabilirsin... http://www. kulturvarliklari. gov. tr/TR,63359/sikca-sorulan-sorular. html

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • peri masallarına inanmayı bırakalı çok oldu

    0|0
    0|0
  • Kalırsam kazarım kazarsam hocalar tutarım bir şekilde çıkarırım o hazineyi :D

    0|0
    0|0
  • Kalirim korkak degilim cinler iyidir

    0|0
    0|0
  • Hiç zannetmiyorum, yaşayamam

    0|0
    0|0
  • Hayir😂

    0|0
    0|0
  • Cinlere alışığım panpa kalırım

    0|1
    0|0
  • Dabbedeki köy

    0|0
    0|0
  • kalırım be

    0|0
    0|0
  • Yani eğlenceli olurdu diye düşünüyorum 😈😈

    0|0
    0|0
  • Ben böyle şeylerden oldum olası tirsmisimdir. Kalamam

    0|0
    0|0
  • Kalamam kalmam

    0|0
    0|0
  • Yanımda güvendiğim birisi olursa evet

    0|0
    0|0
  • Burda ne adrenalin yaşanır var yaaa of kalırım 😀😀

    0|0
    0|0
  • Böyle şeylere inanıyonuz mu :D

    0|0
    0|0
  • ederim.

    0|0
    0|0
  • Sarılıp uyuruz

    0|0
    0|0
  • İnternet ve telefon çekmiyorsa sıkılırım burada

    0|0
    0|0
  • Bırak kalmayi gece gece bu soruyu okumak bile ürpertti beni

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • Ahahah az mı skalambaç oynadık geceleri

    0|0
    0|0
  • Böyle bir yerde yaşamak isterim

    0|0
    0|0
  • Yemez

    0|0
    0|0
  • Böylee şeyler
    Şehir efsanesi

    Pazarlıycam , turist çekcem diye bin takla atıyolar

    0|0
    0|0
  • Aa gittim ben buraya 2 sene önce kilise falan baya iyiydi.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Yaa şunu da eklemek istiyorum kayaköy ün hemen giriş yerinde hatırladığım kadarıyla lokantalar vardı acayip güzel gözleme yapıyorlar :D

  • ben kalamam zaten kimse benim gibi sonradan oraya geçip yerleşmez orada yaşayanlar doğup büyüme oralıdır alışıktır onlar böyle olaylara ama evler çok hoş

    0|0
    0|0
  • Fazla merak g. te..

    0|0
    0|0
  • Hayır, Kalamam sanırım

    0|0
    0|0
  • Kayaköyde arkadaşlarla kamp kurduk gece...

    0|0
    0|0
  • Yolum düşerse girerim.

    0|0
    0|0
  • çok merak edilecek bir şey yok gibi. bomboş köy harabesi. cin falan köylü hikayesi.

    illa merak varsa pripyata falan gitmek ya da terk edilmiş büyük metro istasyonlarında dolanmak daha heyecanlı olur.

    0|0
    0|0
  • Çadırımı kurup ateşimi yakarım. Güzel bir manzara karşısında çayımı demlerim.

    0|0
    0|0
  • 8 yıldır yalnız yaşıyorum mk,
    Hayalet şehir ne mk ben hayalet olmuşum :D

    0|0
    0|0
  • Hayır :D

    0|0
    0|0
  • Uğrarım buraya birgün umarım.

    0|0
    0|0
  • iyi sofra kurulur orada her türlü kalırım cinden korksaydık ohooooo :D

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Mezarlıkta bile yatarım ama gerek yok

    #ÇocuklarınKatledildiğiDünyadanNefretEdiyorum

    0|0
    0|0
  • İn cin top oynuyordur orada

    0|0
    0|0
  • gerekirse hazineyi çıkardığım vere cinleri gömerim :/

    0|0
    0|0
  • ben kalırım

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle ederim çok güzel

    0|0
    0|0
  • Garip olaylar dönüyormuki

    0|0
    0|0
  • ah gençliğim 18-19 yaşlarında hep ordaykım kayaköy 10 numara yer lan orası

    0|0
    0|0
  • cesaret edemem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...