Ay yüzlü nedir ya? :D

ay yüzlü ne demek arkadaşlar. arkadaşım arkadaşıma sen ay yüzlüsün, yani baykuş gibi dedi. o nasıl oluyo dedim. öyle oluyo işte dedi. ne demek ya bu şimdi :D


0|0
12|17

En İyi Erkek Görüşü

  • mahpeyker geliyor aklima bunu duyunca :) beyaz tenli guzel masum yuzlu demektir. beyaz degilsen arkadasin sacmalamis :D

    1|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • İ*ne gibin p*şt gibin bişiy

    0|0
    0|0
  • ayın hangi hali olduğunu bi sor, dolunay mı hilal mi? dolunaysa çirkinsin hilalse güzelsin demek istemiş.

    0|0
    0|0
  • Arkadaşın şakirt.

    0|1
    0|0
  • ay yüzlü parlak beyaz tenli kızlar için söylenir.. baykuş gibi dediyse yuvarlak tombul yüzlü manasında kullanmıştır

    0|0
    0|0
  • nur yüzlü demek:)

    0|0
    0|0
  • Parlak yüzlü demek.

    0|0
    0|0
  • yüzünüz ay ışığı gibi parlak göz alıcı olabilir..

    0|0
    0|0
  • nur yüzlü anlamına da gelebilir.. yüce google'a bi danışmalı! bkz. iman & itikad

    0|0
    0|0
  • Ben bunu pek de iltifat kategorisinde söylemem =) gerçekten ucu açık bir söz.

    0|0
    0|0
  • yaş kaç acaba?

    0|0
    0|0
  • Murat göğebakandır

    0|0
    1|0
  • Karanlıkta güzelsin demek istemiş.

    0|0
    1|0
  • çok güzel yüzlü demek

    0|0
    0|0
  • neredesin ay yüzlüm diye bişi vardı ben onu biliom sadece başka bilmiorum yabancıyım ben buralara

    0|0
    0|0
  • senin gibi berrak:)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Sesli güldüm:))

    1|0
    1|0
  • ruh tipli bişey herhalde

    0|0
    0|0
  • Genelde yüzü yuvarlak ve açık tenli kızlar için kullanılır ama baykuşla alakası yok. O gözleri aşağı bakan insanlara denir :)

    0|0
    0|0
  • Kapkara gökyüzünü aydınlatabilecek kadar mükemmelsin demek istemiştir ama baykuş gibi kısmını anlamadım :D

    0|0
    0|0
  • Bizim işyerinde bi abla var.O da dün gelip durduk yere "Ayy şuna baak ayy parçası,ay parçası" dedi:s

    0|0
    0|0
  • Kuzenim ile makyaj yaparken aynada yanyana gelmiştik, yüzümü övdükten sonra -sende çok güzelsin canım aa..felan dedim, ardından "hıı şuraya bak ay yüzlü, aydede gibiyim" demişti, yüzü geniş olanlar için de kullanılıyor sanırım.

    0|0
    0|0
  • baykuş ne alaka

    0|0
    0|0
  • eğer ay parçası gibi bir anlamı varsa iltifat olarak algılanabilir mi emin değilim :)

    0|0
    0|0
  • Beyaz tenli, güzel kız demek.

    0|0
    0|0
  • yüzün güzel demek istemiş bir de kalp şeklinde oldugunu kastedmiş olabilir :)

    0|0
    0|0
  • beyaz tenli mi ki

    0|0
    0|0
  • Benim o.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...