Reklam dendiği zaman aklınıza gelen nedir?

Televizyonda, dergide, radyoda, billboardlarda ya da herhangi bir platformda sürekli reklamlar gözümüze gözümüze sokuluyor. Peki, ürün türünden bağımsız olarak reklam dendiğinde aklınıza gelen ilk reklam nedir?

Güncellemeler:
Arkadaşlar, reklamları sevmediğinizi az çok tahmin ediyorum ancak düşündüğünüz zaman ilk olarak hangi ürünün reklamı aklınıza geliyor onu merak ediyorum. Tepkilerde sıkıntı yok, emin olun biliyorum bunları...

0|0
13|12

En İyi Kız Görüşü

  • İnek gelıyo aklıma ya resmen inek. Bu ara ne kadar inekli reklam var..

    Bi bakıyosun ınek buzdolabının ıcınde

    Bi bakıyosun inek mutfakta ev sahıpleri öpüşüyo

    Bi bakıyosun inekler uçuyo gokyuzunde

    Kalpleri ısıtan milka şalterleri attırıyo bazen !

    Ilık ılık ıcılen sut te !

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • yaratıcılık geliyo aklıma. mesela audi'nin bi reklamı var yasaklandı.

    dört tane anahtarlık var her birinin ucunda başka bi araba markasının amblemi var

    mercedes-konfor ford-rahatlık wolksvagen-karizma peugot-prestij gibi eşleştirmeler yazılmış sonra bu dört anahtarlık birleşip audi'nin amblemini oluşuruyo. çok başarılı bi reklamdı.

    0|1
    0|0
  • ağlatan fishcard reklamı

    -hani bi köpeğiniz olacaktı?

    hani la hani! buyrun..

    hüngür hüngür ağlamstm hemde..

    ağlayasım geldi gene iyi mi..

    link

    0|0
    0|0
  • Dettol geldi nedense :)

    0|1
    0|0
  • domestos kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm

    1|1
    0|0
  • kesinlikle biscolata reklamı ilk aklıma gelen reklamdır.;)

    0|1
    0|0
  • penis büyütücüler

    0|1
    0|1
  • valla şu an vanish geliyo annem oynadı çünkü:D

    0|0
    0|0
  • öööfff yinemi ya ...

    0|0
    0|0
  • denemezsen hayatı bilemezsin lezzetini

    0|0
    0|0
  • zaplamak

    0|0
    0|0
  • çikolataaaaaa :)

    0|0
    0|0
  • aveanın inanırsak olur bence reklamı.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Para sömürme amaçlı göz boyama sanalsalı..

    0|1
    0|0
  • nutella :D

    0|1
    0|0
  • benim istemsiz olarak beynime kazınmış tek reklam orkid ve molped reklam evet bu reklamlardan nefret ediyorum salçadan soğudum artık

    0|1
    0|0
  • benim babam toyota gibi adam

    1|1
    0|0
  • coca cola nin happines machine leri :D

    0|1
    0|0
  • ama şimdi yanıt versek reklam olur :)

    0|1
    0|0
  • sahtekarlık , şerefsizlik , yalan dolan, çocuk istismarı.

    0|0
    0|0
  • 99 francs

    0|0
    0|0
  • İçmeyen biri olmama rağmen RAKI reklamı =) link

    0|0
    0|0
  • Soru ve güncelleme epic fail olmuş..

    Soruda üründen bağımsız aklınıza gelen ne diye soruyosun

    Güncellemede hangi ürün diye

    Reklamcılık okuyorsan bırak, Bremen mızıkacılarını! dinlemeye devam et

    0|0
    0|0
    • Ürün "türünden" dediğimi dikkatli okursan epic fail'in bağlantılı olduğun aynalarda geçerli olduğunu göreceksin. Ayrıca sağ ol, tavsiyelerini sen ana okulundaki çocuklara yapabilirsin. Bu arada o ünlemi bir daha kullanmaman yararına olur. Ben insan h�linden anlarım da, olurda anlamayan biri çıkarsa karşına yok eder o ünlemi. Demedi deme kardeşim.

    • emekli ali amcaaaa

    • "Ürün türünden bağımsız" yazmışsın arkadaşım hasta mısın ?

      Ünleme gelince beynin olsa anlar, atar yapmazdın.. Bak aşağıda liquid manyel vermiş ama gene anlamadıysan açıklarız

  • Overclocked...

    (Ben değil, kelime anlamım)

    0|0
    0|0
  • küfür ...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...