Kapat

Vizyondakilerden "Nefesini Tut" filmini izlediyseniz korku seviyesini 10 üzerinden kaç verirsiniz?

Korku izleyemem ama fragmanı ilgimi çekmedi değil :D

Konusu:
Kendisi ve kız kardeşi için daha iyi yaşam koşullarına kavuşmak isteyen Rocky (Jane Levy), erkek arkadaşı Money (Daniel Zovatto) ve bir başka arkadaşı Alex (Dylan Minnette) ile birlikte çok zengin, ancak gözleri görmeyen bir adamın evini soymaya karar verir. Bu işin çok kolay olacağını düşünmüşlerdir. Ancak fena halde yanılırlar, nitekim bu kör adam çok tehlikeli bir seri katildir ve eğer evden bir an önce kaçamazlarsa kurban koleksiyonuna onlar da eklenecektir.


1|3
16|12

En İyi Erkek Görüşü

  • İzledim korku değilde 10 üzerinden 10 gerildim çıktığımda elim ayağım titriyodu o derece oldum ben 😂😂😂

    0|0
    0|0
    • İzlerken çığlık falan attırmaz di mi ;D

    • Hayır bilemiyorum ama sanki sen içindeymişsin sana oluyomuş gibi oluyo çok geriyo sadece ama çok güzel film gerçekten giderken şüpheciydim 😄

En İyi Kız Görüşü

  • Korkudan çok gerilim filmiydi sonu çok şaşırtıcıydı güzeldi yani baya👍

    0|0
    0|0
    • Şu fragmandaki köpeğin araba camında havlamasında bile korktum, sence çok korkar mıyım :D

    • Yok o aniden çıkınca bende korkmuştum fragmanda, filmdeki en korkutucu şey o köpek zaten bana göre korku filmi değildi o yüzden bence izlemelisin korkmazsın yani

    • İyi öyleyse sağol :D

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 11

  • Kör birinden beklenmeyecek davranışlar. Ayrıca neden gizli bir şekilde görüş paylaşamıyoruz. Öyle bir hakkımız varken elimizden alman çok yanlış bayan @8ig8ang 😂

    0|0
    0|0
  • Film çok iyi bende bekliyorum çıktımı ki korku seansının yönetmeni çeviriyor galiba karıştırmışta olabilirim 😅

    0|0
    0|0
  • Korku filmleri beni korkutmuyo

    0|0
    0|0
  • Gerilim daha fazla

    0|0
    0|0
  • Katil filmlerinden pek korkamıyorum.

    0|0
    0|0
  • İzleyiciyler nefesini tuttu diye okuyorum. :D
    Hayır izlemedim.

    0|0
    0|0
  • Filmin adı etme bulma dünyası ya da ava giderken avlanmak olsa daha iyi olurmuş

    0|0
    0|0
  • Güzele benziyor yarın gidebilirim.

    0|0
    0|0
  • Korku filmi sevmem

    0|0
    0|0
  • Konu ve fragman için saol:) pek sevmedim konuyu

    0|0
    0|0
  • Konusu hosuma gitti.. izlenebilir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Korkudan çok gerilime benziyor. Ben de korku izlemem ama bu güzele benziyor.

    0|0
    0|0
  • Izlemedim izlemek isterim

    0|0
    0|0
  • Güzele benziyor ama adamda tuhaflık var kör biri o kadar iyi hareket edemez etmemeli bence 😊

    0|0
    0|0
    • Delikahraman merhaba ben sana bişey sormak istiyorum. bir yorumun altına 10 cm boy attığını yazmışsın. Ben de uzamak istiyorum. Sana mesaj atamıyorum. Acaba sen bana atabilir misin. Neler yaptığını öğrenmek için.

  • Gerilim

    0|0
    0|0
  • Reis filmi daha korkunç.

    0|0
    0|0
  • izlemedim ve niye izlememisim diye soruyorum kendime Şu an 😂😂

    0|0
    0|0
  • Izlenir👍

    0|0
    0|0
  • Konusunu beğendim ya güzele benziyor

    0|0
    0|0
  • 10 üzerinden 6 buçuk veriyorum

    0|0
    0|0
  • Korku izlemezdim ama 10/7 verirdim

    0|0
    0|0
  • İzlemedim ama ilgimi çeker bu tür filmler..

    0|0
    0|0
  • Aşırı korku içermiyor sanki..

    0|0
    0|0
  • manyak ya kesin izlemeliyim

    0|0
    0|0
  • Sinemada izlemistim fragmanini. Baska bir korku filmine gittigimizde. Pek ilgimi cekmedi

    0|0
    0|0
  • Bence gitmeye değmez saçmaydı ilgi çekici bulmadım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...