Kapat

(Resimli) İkisini bir tek ben mi benzetiyorum. Özellikle son dizideki rolden sonra?

(Resimli) İkisini bir tek ben mi benzetiyorum. Özellikle son dizideki rolden sonra ?Audrey Tautou


Zeynep Çamcı


0|0
15|2

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen zaten bunun muhabbeti çok fazla dönüyor. Hatta dizide bir replikte de "yerli amelie" ifadesi kullanılmıştı. Çok tatlı ikisi de. Yerim onları ben.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Benziyo

    0|1
    0|0
  • Aaa benziyormus. Cok iyi tespit

    0|1
    0|0
  • Evet benziyolar

    0|1
    0|0
  • Benziyor

    0|1
    0|0
  • Benziyolar evet

    0|1
    0|0
  • Aynen gercektende benziyorlarmis

    0|1
    0|0
  • biraz

    0|1
    0|0
  • Bende benzetiyodum

    0|1
    0|0
  • Evet baya benziyorlarmis

    0|1
    0|0
  • Yani kısmen

    0|1
    0|0
  • hic benzemiyorlar

    0|0
    0|0
  • Audrey muzip sinsi
    Zeynep muzip saf

    0|1
    0|0
  • Blölöğlö

    0|0
    0|0
  • Hic sevmiyom bu kariyi

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...