Sizcede türk rapçilerin şarkı sözleri popçulardan daha güzel değil mi?

Ben rap dinlenen ama çok güzel yazıyolar. Pop şarkıların sözleri bir balta benzemiyor soundu alt yapıyı kendileri yapsınlar ama sözleri sinan akçıldan almak yerine rapçilerden alsınlar diyorum günah benimle bakın en basit inden ki bence o en hafiflerinden biri.
Siz ne dersiniz :)


1|0
9|7

En İyi Erkek Görüşü

  • T-rap pek anlam kokmuyor, yani freestlye atıyorlar sanki hep sallamasyon gibi kafiye tutturmak için saçmalıyorlar, günah benimde beş para etmez bir şarkı anlam yok sözlerinde. Manası derin rap sanatını ortaya koyan tek bir adam var oda Sagopa Kajmer diğerleri pekte anlamlı işler yapmıyorlar

    https://www.youtube.com/watch?v=TjUUIVpDD1o

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

  • rap çıların geneli ot içtiği için kendilerini daha çok olaya kaptırıp gerçekçi ve güzel yazıyolar hayal dünyaları genişliyor :)

    1|0
    0|0
  • Rap de ki edebiyat popun p sinde olmaz
    Dinlerim rap ve çok severim

    1|0
    0|0
  • Yeni mi farkettin sdf

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Rapin sözleri güzel oluyor ama müzik yok altyapı yok dıptıs da dıptıs yo yo falan yani r&b te uygun şarkılar rapçilerin yaptığı neden Türkiye de r&b müzik gelişmiyor. bir ara manga vardı artık o da yok gibi bişey

  • Sagopa Kajmer

    1|0
    0|0
  • Canfeza, sagopa, sancak dinleyin zaten yuzune bakmazsiniz pop muzigin.
    Pop muzigin a. g

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 8

  • sözlerde güzel kendiside.

    1|0
    0|0
  • Yok degil

    0|0
    0|0
  • Gözümden dustugu an
    Harikulade sözlere sahip

    1|0
    0|0
  • Tek tek incelersek baya iyi sözler çıkıyor rapte.
    Onun haricinde sırf rap gazına tutulup bir şeyler yapanlar sayesinde rap en az pop kadar aşağılarda duruyor.

    0|0
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • Pop şarkılar çoğunlukla saçma anlamsız sözlerden oluşuyor. Anlam aranıyorsa rap ilk 3te var kesinlikle.

    0|0
    0|0
  • Özellikle karaçalı ve sancak

    0|0
    0|0
  • türkiyenin en kalitesiz müzikleri rap pop ve rock

    0|0
    0|0
Yükleniyor...