Küvet Tıkacı Yerine ne kullanılabilir?

Küvet Tıkacı kaybolmuş yerine pratik ne kullanılabilir acil?

Güncellemeler:
Lan saçma saçma yorum yazmayın be küvet doldurmak için illa cenabet olmak mı gerekiyor ya da sevgiliyle sevişmek mi gerekiyor? baş ve bacak ağrım var uyuyamıyorum küvete uzancaktım biraz tıkaç yok ortada ne cins insanlar var yahu.
Cevap veren her kese teşekkür ederim ama bir kezban var ona teşekkür etmiyorum :D Kavanoz kapağı işimi görcek galiba

0|0
6|10

En İyi Kız Görüşü

  • Sakız-ağda

    0|1
    0|0
    • Erkek evinde sakız ve ağda bulucam ben bu saatte :D daha pratik ?

    • Hepsini Göster
    • :Dbuldum bulaşık süngeri

    • kavanoz kapağı :D koydum

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kağıdı top şekline getir, üzerine streç film sar iyice su geçirmesin.Biraz gevşek olsun kesin çözüm :)

    0|1
    0|0
  • Bu saatte küvet keyfi mi yapacan?Tas tabak koy işte.

    0|1
    0|0
  • Havasını aldığın bir naylon poşeti iyice katla ve kullan.

    0|0
    0|0
  • tabak

    0|1
    0|0
  • üff be,yat uyu yarın hallet, gece gece derdin ne?

    0|1
    0|0
    • sanane beğenmediysen yat zıbar

    • Hepsini Göster
    • şeytan diyor şikayet et banlat şu ergeni...

      lanet olsun benim şu insanlık damarıma :D

    • de get kız kezban :D sen başlattın

Erkekler Ne Diyor 10

  • Poponu deneyebilirsin. Etkili oluyor cidden :D

    1|1
    0|0
  • Saat zaten 3 olmuş kardeş. Yarın yaparsınız küvet fantezisini. Sabah alırsın bir tane tıkaç. Bu gece uslu uslu sevişin. :)

    1|0
    0|1
    • yav ne şevişmesi baş ağrısıynan bacak ağrısı var :D küvete uzancağdım biraz

  • yat uyu yarın yıkanırsın :)

    1|1
    0|0
    • baş ağrısıynan bacak ağrısı var :D küvete uzancağdım biraz

  • kuruysa bant yapıştır hiç su kaçırmaz

    1|1
    0|0
  • Topuğunla tıka ya da kırılma ihtimali yoksa çay tabağını tersten koy. plastik tuvalet açacağı tarzı bir şey de kurtarabilir.

    0|1
    0|0
    • şimdi baktımda bizim evde çay tabaaa yokmuş plastik tuvalet açacağı ne ya?

    • kelime aklıma gelmedi, tuvalet pompası diyecektim :D link

  • Topugunla tıka o zaman

    0|1
    0|0
    • saat bekle dolsun topuk şişer be

  • cenabet kaldınmı şimdi

    0|1
    0|0
  • Sıç deliğe :D

    1|1
    0|0
  • sakız yapıştır üstüne bozuk para koy

    0|1
    0|0
  • bir adet 5 litrelik şişe kapağı

    0|1
    0|0
Yükleniyor...