3 Idiots filmini izlediniz mi?

Film hakkında düşünceleriniz neler?

Böyle güzeldi ya da kötüydü olarak değil de uzun olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı yazmanızı bekliyorum.

Güncellemeler:
Film hakkında yorumlarınız nelerdir?

0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • O filmin özü bana göre makina tanımı yapılması sahnesiydi. Özellikle bizim Türkiye'de aşina olduğumuz da oradaki hocanın savunduğu tarzda bir sistem. Yani tipik ezbere dayalı, kavramadan uzak eğitim anlayışı. Filmde bu gayet güzel aktarılmış. Bence gerekli kimselerin de oturup uzun uzun tartışması gerek bu konuda. Filmin geri kalanı da bana göre bu klasik yönteme alternatif anlayışın insanları nasıl daha iyi yönlendirebileceğini, o alanla ilgili gerçekten ilgili ve yetenekli kişilerin bu sayede klasik sınav usulünden daha verimli şekilde seçilebilmesinin mümkün olduğunu anlatıyor. Bu tarzda gelişecek yeni bir yöntemle kişiler zorunlu olduklarını düşündüklerini değil, yapabilecekleri yetenekli olduğu alanlara yönlenebilirler.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Türkiyedeki baskıcı/otoriter ailesini çok iyi tanımlayan güzel bir film.
    Adamı duygulandırıyor böyle filmler, hayalinden koşmayı isteyipte önünde engel olduğunu düşünenler ve bu engeli aşamadığını düşündüğü için başkalarının dayattığı hayatı yaşamaya maruz kalanlar için önerdiği filmdir.

    1|0
    0|0
  • Aamir Khan filmlerine baslamami sağlayan ilk filmi.. gercekten başarılı insana çok şey katıyor içinde hertürlü duygu var.. insana katan filmleri her zaman bir tık daha çok seviyorum başarılıdı..

    1|0
    0|0
  • 2 kez izledim çok etkileyici hala aklımda

    1|0
    0|0
  • evet izledim

    1|0
    0|0
  • Harika bir filmdi bana göre eğitim sisteminin saçmalıklarını tamamen ortaya koyuyor ve hırs değilde gerçek bilginin daha iyi olduğunu gösteren bireşy

    1|0
    0|0
  • İzledim berbat

    0|0
    1|0
    • Tüm eleştirmenlerin göklere çıkardığı, puanı uçan... bu filme berbat dedin. İlginç

    • Eksi verdiğin için teşekkür ederim

    • Katıldığımız görüşlere artı katılmadıklarımıza eksi veriyoruz. Ve şu an seninle aynı fikirde değilim😄

  • Yıllardır aralıklarla izlerim :D

    2|0
    0|0
  • izledim

    1|0
    0|0
  • Gerek verdiği mesaj gerekse film içinde birçok duyguyu bir arada bulundurması nedeniyle, konusu öğrenci gençlik filmi olarak gözükse de amatör bir izleyici olarak diyebilirim ki her yaştaki insana hitap eden bir film 😊😊👍👍

    1|0
    0|0
  • Hint filmlerinin çoğunu izledim mükemmel bir filmdi

    1|0
    0|0
  • gzel fılım

    1|0
    0|0
  • İzledim...

    1|0
    0|0
  • izledim güzel filmdi :) aamir khan ın filmleri oldukça iyi dhoom 3 hariç :D o çok absürttü :D

    1|0
    0|0
    • Dhoom 3ün müzikleri güzeldi. Bazı sahneleri karizmatikti. Ama bence de aamir khan kalitesine yakışmayan bir filmdi.

    • Hepsini Göster
    • evet taare zameen par da yönetmen diğerlerinde direktörmüş director un türkçe karşılığı ne bilmiyorum senarist gibi bişi olabilir :D

    • Dhoom 3 u bende sevmedim

  • bizim milli eğitim bakanlığı ösym yetkililerine öğretim üyelerine 100 200 kere izletilmesi gerek

    1|0
    0|0
  • evet, bok gibi film. overrated.

    0|0
    1|0
    • Eğitimi yani toplumunn temelini oluşturan bir sistemi mizahi olarak eleştiren, mesajını ney bir şekildr veren, hem eğlendiren hem duygulandıran mükemmel film. Sinema mezunu olarak söylüyorum; Başyapıt. Overrated görmek istiyorsan inception, dark knight, v for Vendetta... gibi birçok film var çevrende.

    • Hepsini Göster
    • Bugüne kadar tiksinerek izlediğim filmler oldu. Hiçbirine bok gibi demedim sevenlerine ayıp olmasın diye. Uslup var uslup var. Biraz saygı bekliyorum. Sevmeni beklemiyorum zaten.

    • üslubum bu kardeşim kb.

  • olumlu düşünüyorum :l

    1|0
    0|0
  • Cok oldu izleyeli... hem duygulanmis hemde gulmustum bayagi... karisik duygular barındıran bir film

    1|0
    0|0
  • beş para etmez hint filmi.

    0|0
    1|0
    • Diğer yorumlara bak. Eleştirmenlerin söylediklerini oku. Puanlarına bak. Bence sende sıkıntı var😄

    • Hepsini Göster
    • recep ivedik neyse 3idiots da odur. ikisi de balon ve beş para etmeyen filmlerdir. boş yere sinema okumuşsun.

    • 3 idiots gibi eğitim sistemini mizahi şekilde eleştiren bir tane bile küfür ya da belaltı yapmayan bir başyapıtı recep ivedikle bir tutarak sinema kültürünü belli ettin. Sinema yorumu böylr yapılmaz. Filmin içeriği hakkında olur. Filme hakaret ya da küfretmek cahillerin işidir. Sinemaya aşık birine bol yere okumuşsub diyen kültürsüz insan seni. Git yenilmezler ya da alacakaranlık izle sen. 3 idiots ağır gelir.

  • yeni izledin di mi :D

    0|0
    1|0
    • 10. Kez falan izledim😄 3 idiotsu şimdiye kadar izlememiş olmam için uzayda yaşıyor olmam lazım. Kaldı ki hint sinemasına çok ilgi duyan biriyim.

    • Hepsini Göster
    • Sen bizi kirdin😂😂😂

    • @semsem8 töbe bismillah iki saattir iki cepheden savunma mücadelesi veriyoruum bee ben mi kırdım oluyor şimdi :/ no anam nooo :D

  • Overrated bir film.

    0|0
    1|0
    • Bunu söyleyenin resminde suicide squad karakteri var...

    • Hepsini Göster
    • Neyse 3 idiotsun overrated olduğunu düşünmüyorum. Eğitim sistemi ancak bu kadar net ve dolu dolu eleştirilebilirdi. Avengersin IMDB 250de olduğu dünyada varsın 3 Idiots abartılsın. Bence her sahnesi anlamlı. Sırf Joyun cenaze sahnesindeki replik için bile izlenebilir. "Ölüm nedeni kendini asma. Boyna uygulanan baskı. Keşke üzerindeki psikolojik baskıyı da ölçebilselerdi. O zaman anlarlardı bunun bir intihar değil cinayet olduğunu."...

    • Overrated dememin sebebi kötü bir film olduğunu düşündüğümden değil. İnsanlar fazla abarttı o kadar.

  • Erkekler Devam
    7

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 39

  • bence film çok kaliteliydi, gerçekten bir öğrencinin yaşadığı tüm depresyonları yansıtıyordu özellikle intihar sahnesi "I quit" aşkın işlenişi de güzeldi ve çok eğlenceliydi hem bu kadar üzüp hem bu kadar eğlendirip hem de böyle hayret içinde birakması harikaydı hele de finali, yani demekki "iyi bir öğrenci olmask" ve notlar her şey demek değilmiş aynı zamanda karakterlerin birbirlerine tavırları da çok güzeldi, ahlakları ve uslupları cok tatlıydı kötüler bile bir nebze sempatikti.

    1|0
    0|0
  • İzledim cokta begendım ancak amır khanın fılmlerınde gordugum sıstemı sakacı bı dılle elestırıyo bundada egıtım sıstemını elsrıyodu yanı bana gore fazla sosyal mesaj verıyodu ama cok güze bı fılmdı ızlerken hem güldüm hem agladım kısaca all is well😀

    1|0
    0|0
  • harikaydı.

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle her insanın kendine güvenmesi gerektiğini ve hayatı olumlu ya da olumsuz yönde etkiliyenin yine insanın kendisi olduğunu anlatan bir film. Her şeye pozitif bakabileceğimzin, her istediğimizin olmasının imkânsız olduğunu gösteren bir film. Bu filmi izleyenlerin kendilerini çıkaracak yığınla şey olması gerek, mükemmel bir film ve şu repliğini çok seviyorum.
    -Ol is vell. ✋😄

    1|0
    0|0
  • İzledim çok güzel

    1|0
    0|0
  • hayatımda eğitim alanında izlediğim en anlamlı. Ve en çok güldüğüm filmlerden biri. Herkes kesinlikle izlemeli

    1|0
    0|0
  • Her insanın izlemesi gereken bir film.
    Boş boş gereksiz filmlerden çok daha şey katıyor insana.
    Hayata farklı bakmamda etkisi olduğu doğrudur.
    Çok güzeldi.

    1|0
    0|0
  • Gerecekten çok anlamlı ve etkileyen bir film. Ağlatan sahneler var

    1|0
    0|0
  • Guzel farkli diger komedi filmlerinden

    2|0
    0|0
  • Ezberci eğitim sistemine ve ailelerin çocuklarının eğitimi ile ilgili baskılarına güzel bir eleştiri yapılmış. Ben çok beğenmistim.

    1|0
    0|0
  • film izleyecek olursam ilk onu izleyeceğim

    1|0
    0|0
  • Be cok begendim aamir khan yaparda guzel olmazmi

    1|0
    0|0
  • Çok önceden izlemistim black ten snra beni etkileyen tek filimdi aamir khan hayranı oldm en son

    1|0
    0|0
  • İzledim güzel başarılı bir film. Ders alıyor insan.

    1|0
    0|0
  • 3 kez izledim. Çok güzeldi. Hem ağlatıp, hem güldürdü. Aamir Khanın oyunculuğu zaten muhteşem. Çok güzel sosyal mesajlar veriyor. bir de "give me some rain" diye parça çok güzel.

    1|0
    0|0
  • Cok guzeldi

    1|0
    0|0
  • Süperdi uzun uzun ne yazacagımı bilemedin :)

    1|0
    0|0
  • İzledim. Eğitim sistemini eleştiren güzel bir film. Hem de komik sahneler var.

    1|0
    0|0
  • cok zekıce bir filmdi. 2 kez izledim begendım :)

    1|0
    0|0
  • Bin kere. d

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    19
Yükleniyor...