Kapat

Ben neden yeteneksizim? Resim kursuna filan gitsem bir şeyler yapabilir miyim yoksa hiç bulaşmayayım mı :D?

hep istedim güzel resim yapabilmeyi ama hiç beceremiyorum :d niye aolmuyor yarabbim :D
neyse sizce bir kursa gitsem biraz bir şeyler çizebilir miyim yoksa hiç baştan bulaşmıyım mı? :D

Ben neden yeteneksizim ? Resim kursuna filan gitsem bir şeyler yapabilir miyim yoksa hiç bulaşmayayım mı :D ?


0|0
15|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Resim resmen beni niye yaptın diye ağlıyor 😞😞

    4|0
    0|0
    • ajaajajajajaja güldüm ya :D

En İyi Kız Görüşü

  • 😄😄😄😄 sandığın kadar kötü değil komik olmuş hatta üstüne düşüp kursa gidersen gelistirirsin gayet.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 4

  • Carton network çizgi film karakterleri gibi olmuş assfd
    Bunun teknikleri var öyle kalem karalamayla olmuyor.

    0|0
    0|0
    • ya öyle de teknik bilmiyorum ki ben allahın kalemini kullandım bu korkunç karı çıktı ortaya dişldfhi

  • İstersen bir belli bir seviyeye kadar geliştirebilirsin..

    0|0
    0|0
  • ilgin varsa kursa gitmeni oneririm

    0|0
    0|0
  • bu ne lan adS:Ds

    0|0
    0|0
    • aahahahjahahajh:D şimdi bende baktım bir utandım ya üstüme gelmeyin ama :D

    • operim der gibi dudaklara bak :D

Kızlar Ne Diyor 14

  • hiç beceremiyorum dediğin resim bu mu? bende bir şey sanmıştım kesin kursa gitmelisin geliştirilebilir yeteneğin var ama kursa gitmeden önce mutlaka araştır kötü bir yer olmasın para vereceksin sonuçta :)

    0|0
    0|0
  • resim yap, harika bişey insanı dinlendiriyo ya özellikle isteğin olduğu zamn sadece hayal ederek yap çok iyi geliyo bnce başla kursa 😊

    2|0
    0|0
  • Git ya örenirsin nolcak ☺☺ Herkes birseylerde yeteneklidir👍👍

    0|0
    0|0
  • Abi yok ya resim yetenekten daha çok ne biliyim videolar izle çiz dene çok kez kursa git gelişir baya

    0|0
    0|0
  • yok çizebiliyorsun ama daha acemisin kurslara git tbiki

    0|0
    0|0
  • Gidin yapabilirsiniz.

    0|0
    0|0
  • yaparsın tabi ki bunu bir gsf okuyacak arkadasın söylüyor biraz kursla falan olur bu iş yetenek var

    0|0
    0|0
  • Resimi olan takıntın varsa git olay yetenekte değil azimde mutlaka başarırsın

    0|0
    0|0
  • Yetenek varsa çizersin zaten benim kardeşim de iyi ciziyor

    0|0
    0|0
    • işte bilmiyorum şöyle çizdiğğime bakınca pek yetenek yokmuş gibi geliyor :D

    • Dudakları çok silikonlu olmuş haha

  • Benim de çizimim kötüdür. Sadece boyalarla yaparım resmimi.

    0|0
    0|0
  • %3 yetenek gerisi çalışmayla alakalı

    0|0
    0|0
  • yetenek yoksa nasıl geliştircen kız

    0|0
    0|0
  • Bulaşma kanki😂

    0|0
    0|0
  • kursa gidersen olur bişeyler

    0|0
    0|0
Yükleniyor...