Kürk Mantolu Madonna?

Ya ben bu kitabı çok merak ediyordum ve aldım. Ama hala ne anlattığını çözemedim. Şu an başlarındayım. Biraz sıkıcı gibi bugüne kadar hep aşk kitapları okudum. Tarzım genelde aşk kitapları. Bu kitabı da bir aşk hikayesini anlatıyor dediğini duyduğum için aldım. Okuyanlar nasıl buldunuz?
Mutlaka okuyan vardır. Çok önemli bir esermiş. Neler düşünüyorsunuz kitap hakkında?
Bu arada tavsiye edeceğiniz macera aşk kitapları var mıdır? Yazarsanız sevinirim
Teşekkürler şimdiden herkese


0|1

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Vallahi bana o kadar bos ve sacma geldi ki, hic birsey kalmadi aklimda kitaba dair. Niye bu kadar abarttilar anlamis degilim.. kat kat güzel ve akilda kalici kitaplar okudum

    0|1
    1|0
    • Aklınızda kalan kitap hangisi oldu merak ettim. Tavsiyeniz var mı?

    • Hepsini Göster
    • Bende tarihi romanlarına hayranım. Onun dışında hiç okumam. Çok teşekkürler okuyacağım bu kitapları.

    • Anladım deniycem bu kitapları :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • Nasıl birşey anlamadın okuduğum en güzel kitaplardan biri benim için

    0|0
    0|0
  • Bu romanı da ne çok abartıyorlar

    0|0
    0|0
  • bu kitabı ingilizcede yayımladılar. sen rauf'u anlamadın. rauf n'apsın seni?

    0|0
    0|0
  • Mommy issues

    0|0
    0|0
  • Devamey

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • Biraz sabırlı ol ve okumaya devam et. Sonrasında kafana dank edecek😊

    0|0
    0|0
  • Yaa cok guzel ben de ilk safalarda biraz sıkılmıştım ama sonra sariyo baya birakma bence. hatta ben kitabi bitirince aglamistim 👍 cok etkili bir kitap bence

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler okuycam bakalım umarım sıkılmam

  • Şimdi sana söylerdim ama o zaman olumaktan zevk almazsın

    0|0
    0|0
    • Niye almayayım

    • O zaman söylüyorum kitabı başladığında yaşlı bir adam var o adamın aşkından bahsediyor işte kürk mantolu birine aşkk oluyor hemde baya aşk yani neyse finali söylemiyim 😂

  • Abartilmis bir kitap kezolar sag olsun edebiyata bile burunlarini sokuyorlar

    1|0
    0|0
  • Sabahattin Ali'nin tüm kitapları güzeldir. Birde "incir kuşları"nı öneririm.

    0|0
    0|0
  • Oku herkes çok beğeniyor ama günümüz tipik aşk hikayesi
    Sabahattinin yarattığı o karakterin çekimserliği beni öldürdü. Neyse tüyo vermiyim

    0|0
    0|0
  • Sonu efsane onun.

    0|0
    0|0
  • Bana gore aski en iyi anlatan romandir. Yani en iyi ask romani olarak kaldi hep aklimda.

    0|0
    0|0
  • Bayılırım bu kitaba ilk biraz ağır ama sonra aşk kokusundan geçilmio

    0|0
    0|0
  • Hekesin elinde şimdilerde bu kitap. Abartıldığı kadar da beğenmedim. zaten 130 sayfa civarı kitap. İlk yarısı çok sıkıcı gerçekten. Asıl güzel kısım son 50 sayfada saklı.

    0|0
    0|0
  • Benim hoşuma gitmişti okuyalı bayağı oldu

    0|0
    0|0
  • Bende okumadım o kitabı

    0|0
    0|0
  • Kitap çok güzel sonunda ağladım ama

    0|0
    0|0
  • Güzel bir kitap

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Sonlara doğru herşey tıkır tıkır yerine oturuyor ben sonunda ağlamıştım 😌

    0|0
    0|0
  • Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan birisi. Yakında beyaz perdede de göreceğiz.

    0|0
    0|1
  • Ahahaha :D Araştırmadan kitap alan birisi daha

    0|0
    1|0
Yükleniyor...