"Onlarda" ve "bizde" olan olaylar...

link

link

Onlarda öyle,bizde böyle dediğiniz olaylar var mı?


0|0
75

En İyi Erkek Görüşü

  • olm link atamıyom..

    ama aklıma gelen feci türk yapımı e.t ile ecnebilerin ki lsdjkfsd

    0|1
    0|0
    • xper hala 20 mi yav kjfdlkjl

    • Hepsini Göster
    • :) neyse sevinsin çekirge..tek 1 adet pembik yeter

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

  • link AsadsdF:SDF:Ss

    1|1
    0|0
  • link sdf

    1|2
    0|0
  • 0|2
    0|0
  • izafi cevap verdiğine göre en iyi cevap o olur artık cevap vermeme gerek kalmadı mk jskabfjksdf :((((

    1|2
    2|0
  • Niye bizleri küçümsemişiz böyle?

    0|1
    0|0
  • Fotolar iyimiş :)

    0|1
    0|0
  • sanmıyorum sadece bize böyle yansıtıyor yabancılar.. yoksa onlarında araba tamircileri filan olmazdı

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • İlk link kopardı dsjhjkdsf

    İki resim arasındaki 9 farkı bulun:

    link

    link

    2|1
    0|0
  • avrupada house party olayı var.millet hangisine gidecegine karar vermeye calısır

    türkiyede muhabbet olm sımdı o mekana gıtsek dam lazım

    0|1
    0|0
  • bizde böyle mutlu olan insanlarız :)

    0|1
    0|0
  • onlarda:hey naber adamım.hey ahpap.

    bizde:müdür naptın,napıyın la.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...