Hayatın sırlarını paylaşsak

herkes bir tecrübesini yazsın bana tecrübe edınmek için zaman kaybettirmeyın (:

-mesela ne zaman büyük konussam basıma geldi madara oldum bundan sonra buyuk konusmamaya karar verdım

-bişeyi kafaya çok takınca düzelmedı hep arıza çıkardı hiç mükemmel olmadı benı hep strese soktu bende akışına bıraktım ya kendılığınden düzeldi ya da düzelmedı ama stresten kurtuldum


0|0
4|13

En İyi Kız Görüşü

  • hayata ve yaşadıklarıma olumlu bakmaya vesile olan sözler vardır her birini o anki yaşadıklarıma uygulamaya çalışır ve işin içinden selametle yol almaya çalışırım..herhangi bir şey istediğim gibi mi olmadı hemen 'vardır bunda da bir hayır ' , 'kısmetine razı ol ki rahat edesin ',' hayır Allahın seçtiğindedir ' derim., insanlardan haksız yere bir zulmü veya anlaşılmayımı yaşadım hemen 'insanlar zulmeder , kader adelet eder ' ilacını o sıkıntımın üzerine sürer ve feraha ve huzura kavuşurum..herhangi bir dert sıkıntı mı yaşıyorum derdi vereni bildikten sonra dert dert olmaktan çıkar..yeter ki O' nu unutmayalım ..Allahım kulunu sever , sevdiğini de imtihan eder..kul olmak razı olmaktır kabul etmektir..bu dünyayı imtihan diyarı olarak bilmeli ve nasıl muvaffak olabiliriz onun çarelerini aramalıyız.. Rabbim kazananlardan eylesin..gerisi ne olursa olsun fani geçer gider..

    1|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Hayatı yaşayarak belki hata yaparak öğrenebilirsin başkalarının anlatmalarıyla değil

    0|0
    0|1
  • Anneler her zaman haklı çıkar örneğin. Ne zaman annem 'Bak şöyle şöyle olacak, yapma' dese ve ben o şeyi yapsam annemin dediği başıma gelir.

    0|1
    0|0
  • Ağlayarak bir şeyleri değiştirebiliyorsun mesela.

    0|0
    0|2

Erkekler Ne Diyor 13

  • - Hiçbir şey mükemmel olmaz.

    - İstersen çok zengin ol 10 kazanıyorsan 10, 11 harcamayacaksın.

    - 2 yan binadaki bir abinin babası çok zengindi, abi dediğim adama araba alırdı oda satar yerdi parasına güvenip çalışmazdı yaşı 30'a gelmişti en sonunda paraları bitti ve oturdukları eve kadar satıp Ankara'nın öbür bir ucuna gittiler. Ne olursan ol devamlı çalışıp bir meslek yapıp, işini kur.

    - Annenden başkasına güvenme.

    - Çok zorda kalmadığın sürece yalan söyleme, ufak bir yalan bile olsa ileride büyük bir yalana dönüşebiliyor.

    - 1000 tane arkadaşın olacağına 10 tane arkadaşın 10 tane sevgilin olsun daha iyi, arkadaş bir gün yanlış yaparsa zararlı çıkarsın ama kızlarla takılıp, eğlenirsin ve bitince zaten gidersin, güvenip sevmezsen seni hiçbir kız üzemez.

    - Kim olursa olsun hayır demesini bileceksin, bir kaç kere istemeden bir işe girersen sonra zaten hayır diyemezsin, desen bile ayıp ediyorsun derler.

    - Kimseye borç verme, kimsenin sorumlu olduğu bir işi üzerinde gibi gösterme, borç verirsin arkandan enayi derler.

    Daha çok var ama saymakla bitmez, eğer soracağın bir şey olursa sorabilirsin boş yere güvendiğim çok insan oldu, çok sinir ettiler, aklına gelmeyecek şeyler gördüm ama çok insana da aklına gelmeyecek kadar sert cevaplar verdim.

    0|2
    0|0
    • aynen şu hayır diyememe olayı başıma geliyo ilk başta hayır demeyınce suyunu çıkarıyolar

    • Bende çok eskiden vardı ama Allah'a şükür düzeldim, çok kötü bir durum, sen iyilik olsun, karşımdaki kırılmasın dersin ama kimse sen iyi niyetlisin diye sana iyi olmaz, sadece iyi gibi görünür, bunu ileride anlarsın zaten, hayır demesini bileceksin, olayı anlat ben bunu istemiyorum yoksa seni kırmak istemem de ardından köşene çekil.

  • Kafamda olumsuz kurduğum hayallerin büyük bölümü başıma geldi. Kınadığım insanların sevmediğim özellikleri ya bende zuhur etti ya da sevdiğim insanları o özellikleriyle kabullenmek zorunda kaldım. Ve yapmayacağım diye tövbe edip, tövbemi tekrar bozduğumda çok daha kötü işler başıma geldi. Hep olumsuzlardan bahsettim ama tecrübe olumsuzluklarda gizli malesef.

    0|1
    0|0
  • dostum benim tecrübelerim hep ilişkiler üzerine, çok fazla var çok, hangi birini yazayım sana :)

    mesela; yeni bir ilişkiye başladığımda, arkadaşlarıma, aileme, bütün tanıdıklarıma söylemiştim, ve o ilişki 1 ay sürmeden sona erdi. hem de saçma sapan bir tartışma yüzünden. demek istediğim, çevrende çok güvendiğin insanlarda olabilir, ama sen yinede temkinli ol, herşeyini herkesle paylaşma, içinde kalsın, yeri ve zamanı gelince söylersin. nazara ve göze gelmeye inanırım, ve hep mutlu olduğum, coşkulu olduğum anlarda hep terse dönen olayları yaşadım. benden bir abi nasihatı

    0|1
    0|0
    • aynen ben de yasadım onu...

    • yaa inanır mısın benim bundan önceki ilişkilerim hep kısa sürmüştür ya 2 ay ya 3 ay, ben uzun bir ilişki yaşamak istiyorum, sudan sebepten tartışıyoruz, sonra çıkmaza giriyor, çok yıpranıyor insan çook :(

    • Bu dogru guvenip bisey anlattigim kisiler sonradan hep yabanci oldular

  • arkadaşlarınla parayla ilgili hiçbir meselen olmasın(ortak iş yapmak,borç alıp vermek gibi) .Eğer arkadaşlığınıza öyle ya da böyle para girerse birbirinize güveniniz biter.

    0|1
    0|0
  • hayatta ne olursa olsun işler ne kadar kötü giderse gitsin sakın ümidini neşeni yitirme birde Kuran'ı Kerimi oku anlamaya çalış ama kendinide çok fazla bağlama hem modern hem müslüman ol

    0|1
    0|0
    • Umidimi kesmek istemiyorum ama bosa bekledigim cok olmustur her zaman hayal kirikligida

    • aga hayat felsefeni kurandan al çoook mutlu yaşarsın vede kuran önderin olursa maddiyatında çoğalır huzurunda cemaate gir demiyorum sakın yanlış anlama

    • Saol denicem kesinlikle

  • eger yalnızsan ılerıde yalnızlığa okadar alışıyosun ki artık sadece yalnızlık zevk vermeğe başlıyo

    1|1
    0|0
  • Sene 2010 bayağı bir arabalara hevesim var. Babamdan yalvar yakar arabayı alıyorum. Neyse işte aradan bir kaç hafta geçmiş tam babam bana güvenmeye başlamışken yine arabayı aldığım bir gece kaza yaptım. Abartmıyorum hayatımın en büyük tecrübesidir. Adam bana bir şey oldu korkusundan araba için kızamamıştı bile. Hala burnumun direğini sızlatır bu olay. Artık sadece yolda değil hayatta da çok temkinliyim. Nerde o eski Burak ...

    0|0
    0|0
  • Neyden korktuysam başıma geldi bu yüzden artık takmıyorum böyle şeyleri

    0|1
    0|0
  • en fazla 2 dost gerisi hikaye yalan dolan

    0|1
    0|0
  • Ölümsüzlüğün ya da hücre yenilemenin ana maddesi yılanlar ve diğer sürüngenlerden çıkacaktır.

    0|1
    0|0
    • başına gelmeyen bir olaydan bahsetmıssın ben normal hayattan sordum kanka (:

  • bi kızla çok ilgilenince g.tü kalktı. hiç umursamadı bidaha gibi şeyler de olurmu?

    0|0
    0|0
    • ilgilenmek var ilgilenmek var biraz ilgilenıp biraz kendı haline bırak sonra yine ilgilen işe yarar

    • Hepsini Göster
    • :) Blmiyorum. dünyayı 2 ye bölsem "Simetrik olmamış. cık beğenmedim" diye tavır yapacak kızlar tanıyorum. Yaparlar yani. :D Şöyle samimi 2 sözü birbirini tutan davranışlarıyla vs kendine aşık edecek bir hatun yok ki :D (gene seni dışarda bırakıyorum bak. tanımadığımdan :D) :D

    • haha :D doğrusun şimdi ne diyim :D

  • Hayatta tattığım en büyük tecrübe ve ödediğim en ağır bedel.

    İlk aşkımdır. Yaptığım hatanın özrünü tam 8 buçuk sene sonra dileyebildim. Lakin o artık evlenmişti. O anda gözlerimin içine öyle bir baktı ki ömrümden bir ömür gitti. :(

    0|1
    0|0
  • benim sadece sana diyeceğim bir kızı sakın iyice tanımadan ona gönül bağlama güvenme zamanla kızın durumuna göre kendini ayarla

    0|1
    0|0
Yükleniyor...