Müzik insanı öldürüyor mu?

Özellikle çok iyi sanatçıların çok erken yaşta öldükleri ve çoğununda akıl sağlının git gide kötüleştiği söyleniyor müzik insana zararlı mı yoksa? hadi tartışalım


0|0
2127

En İyi Erkek Görüşü

  • B. B. King 90 yaşında öldü, Lemmy Kilmister 70 yaşında öldü, Ronny James Dio 68 yaşında öldü, Eric Clapton 71 yaşında hala sahnede, David Gilmour 70 yaşında hala sahnede, David Coverdale 64 yaşında hala sahnede, Mazhar Alanson 64 yaşında hala sahnede, Fuat Güner 68 yaşında hala sahnede, Özkan Uğur 62 yaşında hala sahnede. Daha sayayım mı :p

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • 27 yaş laneti bilimsel olark kanıtlanmış lanettir. yapılan araştırmalara göre insan beyni gelişimini 27. yaşına kadar sürdürmekte, daha sonra düşüşe geçmektedir.

    en çok amy winhouse öldüğünde üzülmüştüm yav https://www.youtube.com/watch?v=7CYE0DYIbaw

    1|0
    0|0
  • O duyguyu dinleticilere aktarmak için bişiler kullanıyolar yürekten söylemek için konsantre olmak için oda zarar veriyor

    1|0
    0|0
  • Tartışmaya bile değmeyecek kadar saçma ve yanlış bir konu başlığı. Senin kastettigin insanları öldüren müzik degildi zayıf kişilikleri ve özellikle edindikleri iğrenç madde alışkanlıkları. Bu gün Türkiyede sanatçılar arasında madde kullanımı adet gibi bir şey olmuş. İster müzisyen olsun ister iş adamı ister tıp doktoru... Hiç farketmez ki madde kullananların sonu eninde sonunda acı bir ölüm olur. Bunda müzigin zerre kadar kabahati yok.

    0|0
    0|0
  • genelde erken ölenler rock starları, hüzünlü söz yazarları, uyuşturucu bağımlıları...
    bunları ypan sıradan insanlarda erken ölüyor zaten😂

    1|0
    0|0
  • Bilakis dinlediğimiz müzik ruhumuzu bedenimizi yansıtıyorsa bu bize yaşama sevinci ve mutluluk verir.

    1|0
    0|0
    • müzik türüne göre değişiyor bence özellikle black metal çok iç karartıyor ve insanı çürütüyor bence

    • Hepsini Göster
    • aynen yanında b, r de kahve çikolata muhteşem gidiyor

    • Evet birde sevdiğin bir kitap...

  • Yani müzik yapmak gerçekten zeka işi. Delirtme ihtimali var sanırım. Kafanda notalar kuruyorsun onların ses karşılığını düşünüp birleştiriyor besteler yapıyorsun çok zor bir şey bu. Matematiğin sanat hali müzik.

    1|0
    0|0
  • Belki de,

    1|0
    0|0
  • Müzik ekstra enerji ister yani çok fazla enerji tüketir tabi bu her sanatçı için geçerli değil müziğe kendini çok iyi veren sanatçılar için geçerlidir. Örnek olarak Barış Manço vs.

    1|0
    0|0
  • Hüzülü müziklerin etkisi var

    1|0
    0|0
  • müzik ruhun gıdasıdır ve ayriyetten bunu kise bilemezki eceli gelen gidiyor dünya bir tiyatro sahnesi rolü olanlar oynamaya devam ediyor rolü bitenler sahneden ayrılıyor sen müziğinden soğuma devam et

    1|0
    0|0
    • aslında tiyatro bir dünya sahnesi bence :)

    • Hepsini Göster
    • abe kaynana naptın bize de naptın bizeeee biz birbirimizi çok sev... Haydeeeee :D :D

    • tey teeyy teeeeeeeeyyyyyyy :D

  • Müzik değil uyuşturucu kullanıyor çoğu müzisyen ondan dolayı erken gidiyorlar.

    1|0
    0|0
  • Doğru müzik yaşam kaynağı

    1|0
    0|0
  • amaaan koy dotune rahvan gitsin

    1|0
    0|0
  • fazla göz önünde olmak onları uyuşturucuya itiyor hepsi bu

    1|0
    0|0
  • Aksine ruhu besliyo

    1|0
    0|0
  • öldürürmü bilmiyprum ama uzun yaşamadıkları kesin.

    1|0
    0|0
  • Çok zararlı kanka

    1|0
    0|0
  • Aksine müzik ruhu besler ne öldürmesi :)

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Neresini tartışacaksin bu saçma sorunun

    0|0
    2|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 20

  • Gıdalar nasıl bedenimizi besliyorsa, müzikte ruhumuzun besini. Müzikle , genel olarak sanat dallarıyla uğraşan insanların yaşıtlarına göre çok daha genç ve dinç görünmelerinin sebebi budur. Erken ölme durumunda bir genelleme yapamazsın, çok hassas sa ya da uyuşturucu kullanıyorsa herkes erken ölebiliyor

    1|0
    0|0
  • müzik değil aldıkları uyuşturucu alkol ve sigara uykusuzluk yoğun tempo bunu yapan herkes erken gider müzik yapmasına gerek yok müzik ruhun gıdasıdır kesinlikle faydalıdır herkese

    1|0
    0|0
  • müzik ruhun gıdasıdır

    1|0
    0|0
  • Valla yararlı mı, zararlı mı bilmem. Boş vakitlerimi kurtaran her zaman piyanom ve gitarım. Şahsen hiçbir zararını görmedim ben. Artık beste yapacağım diye kafayı yedilerse o başka tabi

    1|0
    0|0
  • Degıl

    1|0
    0|0
  • Ne alaka be 😂

    1|0
    0|0
  • saçmalama ruhu besler gençleştirir. senin dediklerin uyuşturucu kullananlar

    1|0
    0|0
  • müzikle ölmeye razı gelmek..

    1|0
    0|0
  • Ruhu iyileştirir aslında

    1|0
    0|0
  • yok ya o ünlü olmakla alakali. müzik ile ilgisi oldugunu düsünmüyorum..

    1|0
    0|0
  • Müzik olmadan yaşamayamam

    1|0
    0|0
  • Zararlı olan şöhret. Benliği yitirmek.

    1|0
    0|0
  • ajda pekkanı görmüyorsun galiba

    1|0
    0|0
  • Sanmıyorum müziksiz hayat kötü

    1|0
    0|0
  • öldürülenler de var bence..

    1|0
    0|0
  • yok değil :))))

    1|0
    0|0
  • Saçmalık

    0|0
    0|0
  • Ben hergün dinliyorum ya müzik

    1|0
    0|0
  • Payı var 😀

    1|0
    0|0
  • Bence evet. Müzik dinlemeyi bıraktığımdan beri düşüncelerimi kontrol edebiliyorum. Ama alışmak zor. Otobüste avm de mecbur duyuyorum ama hususan kendim açıp dinlemiyorum

    1|0
    0|0
    • cidden insanın ruhunu çok etkiliyor ve kafasını aynen cidden gün içinde müzik dinlemeden önceyle müzik dinledikten sonraki ruh halim arasında çok fark oluyor

Yükleniyor...