En sevilen caz parçaları?

Uzun uzun yazmayacağım birşey bu sefer. Anlamakta zorluk çekmeyen birisi yoksa zaten konunun içeriği anlaşılmıştır.

Miles Davis - Summertime link

Miles Davis - Hannibal link

Miles Davis - Kind of Blue link

İlhan Erşahin Band - Fly link

Sarah Menescal - Don't Speak link

NOT: Gizli sen gelme ulan ayı.

Güncellemeler:
Biliyorum burası birazdan testestöron kokacak.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

En İyi Cevap

  • ilk aklima gelenler

    Stacey Kent- My heart stood still

    Frank Sinatra - Leaving on a jet plane link

    Billie Holiday - what a little moonlight can do link

    Sophie Milman - I Can't Make You Love Me link

    Robin Mckelle-Mess Around

    Raul Midon - If you`re gonna leave

    Jane Monheit - Everything i`ve got belongs to you link

    ...

    • @oMeuAmor,@Discotheque tesekkürler : )

    • O yeee :))

    • Çok iyi bir müzik zevki.

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 8

  • Tek geçerim bu kadını ! link

  • Le Jazz Hot--- Julie Andrews

    • he birde..biraz pop müziğe kaçmış ama michael bubble---feeling good çok beğeniyorum

  • herkes çok güzel parçaları not etmiş zaten, bi de ben son zamanlarda çok dinlediğim parçayı paylaşmak isterim: Etta James'ten "At Last", kesinlikle bi klasik. (link paylaşamıyorum)

  • link

    link

    Bu pek caz değil sanırım ama paylaşmak istedim. :)

    link

    • :)) aglamak istiyorum müthiş müzikler, başlık şahane :)

    • tam benliksin :D

  • cazdan anlamam

  • e hani take five? (dave brubeck quartet)

    link

    sonra, it's only a paper moon var, ella fitzgerald'dan elbette (o yaksa nat king cole da iyi gider)

    link

    georgia on my mind tabii, ray charles'dan mesela:

    link

    e sonra i put a spell on you, nina simone ablamız var:

    link

    l-o-v-e mesela, nat king cole'dan;

    link

    on yüz milyon yılın en bir sevilen jazz şarkılarıdır herhalde. ha soruyu yanlış anlamış olma ihtimalime karşı, sevdiğim yeni yetmelerden de birkaç isim ekleyip durumu kurtarmaya çalışayım:

    lizz wright, uzun yolculuklarda yanımdadır illa ki, hele de bu şarkısı (when i fall)

    link

    arada bossa nova da iiyidir, hele de lisa ono'nun sesindense (sitting on the dock of the bay)

    link

    her daim dinleme listemde olan isimlerden, nguyen le trio mesela (isimlerini telaffuz etmeyi hiç denemedim), hadi ondan da noche y uz diyelim:

    link

    hadi artık bitirelim, bu da benim 'aşık oldum galiba' şarkımdır, allahtan çok sık liste birincisi olmuyor hayatımda:))

    link

    • Eksiği siz tamamlamış sınız işte. :)

  • ben bunları bilmiyorum dinleyecegim ve yorum yapacagım

    ama sunu söylemek istiyorum robert lakatos'tan allemande ' yi deli gibi seviyorum. link

    fauna aşçılık yaptıgım olaganüstü günleri anımsatıyor, için için özlüyorum:)

  • Amy Winehouse - Back to Black.

    • Verdim şukunu.

    • ı-ıh


      Caro Emerald - The Other Woman derim.


      link


    • O da rahmetli oldu :) Aman rahmet falan demeyim, sararlar bana. Back to Black gerçekten iyi şarkıdır. 'I*no good' aynı şekilde.

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 13

  • o değil de sitede müthiş insanlar varmış. Cidden, var mıydınız o kadar ya? :))

    Helal olsun Sezar Efendi..

    • Rica ettim Diskotek beg.

  • Konu güzel ;) +1

  • Çoğu paylaşılmış zaten.Benden de bir tane. Kendinle kalırsın - Jülide Özçelik link

    Güzel soru +5

  • Kimse Norah Jones'tan parça yazmamış hayret :)

    • harbi norah bacı nasıl unutulur bravo adamım.

      Patsy Cline da unutmuşuz. link

    • O halde bu parçayı paylaşalım: link


      Yağmurlu bir pazar sabahında dinelemek lazım ama bunu özellikle :)

    • Sen paylaş dostum. Herkes sevdiğini yazdıkça zenginleşecek bu soru. :)

  • link

    Unutmayalım, kendisi bir jazz standardıdır..

    Ayrıca: link

    • :)

    • +1 Julie London : )

    • Güzelmiş gerçekten, teşekkürler reyiz ^^

  • Geç gördüm sorunu bro. İlk aklıma gelenleri yazayım.

    Frank Sinatra Fly me to the moon link

    Frank Sinatra Strangers in The Night link

    Miles Davis Walkin' link

    Louis Armstrong What A Wonderful World link

    Art Blakey & the Jazz Messengers - Moanin' link

    • : )

    • Yavaş ver hocam bağışıklık yapsın ki ölmeyelim. ^^

    • İyi dedin dur ben bi kendime geleyim de vereyim zehri :D

    • Öncekileri Göster
  • *Ray Charles - Good love gone bad link

    *Louis Armstrong - What a wonderful world link

    Dean Martin - You belong to me link

    Frank Sinatra - As time goes by link

    *Julie London - Cry me a river link & Black Coffee link

    Miles Davis - So what link

    Tony Bennett - Fly me to the moon link

    Ella Fitzgerald - Summertime link

    Nina Simone - Here comes the sun link

    Jacques Brel - Ne me quitte pas link

    Shiley Bassey - Light my fire link

    Matt Monro - From russia with love link

    Sarah Voughan - My funny valentine link

    Count Basie - April in Paris link

    Jane Monheit - More than you known link

    Natalie Cole - This will be link

    Nat 'King' Cole - Unforgettable link

    Dave Brubeck - Take Five link

    ...Hatırlayamadığım çok fazla sanatçı ve parça var.Başına yıldız koyduklarım aralarında en sevdiklerimdir.

  • bak dün dinledigim bi cd var... tazeyken onu tavsiye edeyim sana .. bilindik rock parcaların jazz haline dosusturulmusu ama kesin begenirsin...

    link

  • all of me - billy holiday link

    My baby just cares for me - Nina Simone link

    The Girl from Ipanema - Gal Costa link

    Waters of March - Elis Regina & Tom Jobim link

  • bu da ensevdiğim.

    hergün 2 posta gideri var.

    link

    • o da sana :D

    • bayılıyorum buna...

    • bu elemanların tüm parçaları mikemmel. türklerden de iş çıktığının örneği.

    • Öncekileri Göster
  • Koksun kesif kesif testis mühüm değil, paylaşın da ibret alalım beyler boş durmayın...

  • reyis sırf gizli kullanıcılara dipnotun için yapmadığımı yapıp gizli olasım geldi. hepimiz şabanız.

    link

Yükleniyor...