Kitap okumak ile sosyal ortamda saygınlığınız artar mı ?

Kitap okumak ile sosyal ortamda saygınlığınız artar mı ? Kendinize güveniniz nasıl gelişir ? Kitap okumaya başladığınızda neler değişti ?

Güncellemeler:
Saygınlık derken Aaa kitap okuyo tanışalım mı ? anlamında demedim kişi kendine daha bir özgüvenle yaklaşır mı yani ?

0|0
8|6

En İyi Kız Görüşü

  • Valla kitap okudukça ne kadar bilgisizmişim onu anlıyorum ve her geçen gün bir an önce geri kalmışlığımdan kurtulmalıyım diyorsun ve dimağın değişiyor,bakış açın değişiyor.Hele bir de belli alanlara yöneldin mi oohoo süper.Ben felsefeden başladım,sonra siyaset falan takılacağım.Bu ikisinin günümüzde geçerliliği var,yorumlamanı gerektiren popüler şeyler genelde bunlar.Bir de tarih var mesela,kökenler de var.Bu alanlara özellikle yönelmeliyiz ki günümüzü iyi yorumlayabilelim.He forsun olsun istiyorsan,starbucksda kitap oku,kimseye bakma.

    0|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Pek sanmıyorum.Bu herkesin yapabileceği çok basit bir şey.Birisine sırf kitap okuduğu için saygı duymam.Diğer insanların da duyduğunu pek sanmıyorum..

    0|0
    1|1
  • Sosyal saygınlık için kitap okumak kitaba hakaret etmektir.

    Kitaplar insanın düşünmesini sağlar,bilgi edinmesini,farklı bakış açılarını görmelerini sağlar.

    0|0
    0|0
  • Konuşma, cümle kurma kabiliyetin gelişir. Hayal dünyan gelişir. Kitap okumak insana çok şey katar.

    0|0
    0|0
  • artar

    .

    0|0
    1|0
  • saygınlık artmıo artsa saygınlıgm tavan yapardı :D DİKSİYONUN DÜZELİR ögrenirsin bakış açın degişir gb gb :)

    0|0
    0|0
  • saygınlık kişilikle kazanılır kitap okuyarak değil bir kitap hayatını değiştirebilir ki benim değiştirdi

    kazandırdıklarından bir diğeri ikinci bir hayatın olur kitapla birlikte

    0|0
    0|0
  • Çok kitap okuyan biri değilim. Bu tip şeylere inanmıyorum.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Kitap okumak bir çok yönden yararlıdır ama saygınlığı sadece kitap okuyarak bekleme, bu okuduğun kitaba göre değişir mesela gerçekçi bir kitap okursun orada okuduğun şeyler bir gün karşına çıktığında söyleyecek cevabın olur ve bu sayede insanlarda daha bilgili imajı vermen mümkün, birde benim sana tavsiyem hatta kitap okuyanlara tavsiyem, kişisel gelişim-başarı tarzı kitaplar okuyun, roman türlerinden çok daha iyi ve gerçek anlamda yararlı kitaplar, bunlar okuyanın kendisini daha iyi ve her şeye hazır hissetmesi için yazılmış kitaplar, biraz araştırma yapıp sağlam bir kitap alırsan ne demek istediğimi görürsün.

    1|0
    1|0
    • Güncelleme: Zaten benim dediğim kitabın amacı o, kendine daha fazla güvenmeni ve elindeki imkanların değerini anlamanı sağlar, fiyatı ucuz istersen bir kaç tane al Limit Sizsiniz, Düşün ve Başar örneğin çok kaliteli kitaplardır araştır ve oku diyorum.

  • düzgün cümle kurarsın diksiyonun iyileşir bla bla.kafan çalışmıyorsa bunların pek bir ehemmiyeti yoktur.

    0|1
    0|0
  • al eline kitap ağzınada pipo birde top sakal tamam birde fular takarsın kızlar peşinden koşar.artabilir bilmiyorum bence saçma elinde kitaplamı gezeceksin ya da okuduğun kitapların isimlerini ezberleyip insanlarlamı paylaşacaksın ben bunu okudum diye.

    0|0
    1|0
  • link kitap okuyan adam, link okumayan adam. sence hangisi saygın olur :/

    1|0
    0|0
  • Genel kültür ve iyi konuşmaya yarıyor çok kitap okursan. Buda sosyal ortamlarda kendini daha iyi ifade etmene yarıyor. Ama sosyal açıdan popüler olayım diye kitap okunmaz.

    0|0
    1|0
  • Bi kere gösteriş amaçlı kitap okunmaz. ne okursan kendine ! sen olduğun gibi olmalısın özün değişmemeli.

    1|0
    1|0
Yükleniyor...