Kitap okuyan insanlar hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Kitap okuyan insanlar hakkında düşünceleriniz nelerdir?


0|0
21|26

En İyi Erkek Görüşü

  • çok kültürlüdürler, genis düşünürler, iyi yazı yazarlar.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Yorumumu okuyup en iyi görüş olarak seçtiğiniz için size teşekkür ederim. Saygılarımla.

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 25

  • kitap okuyan insanlar akıllarını kullanabilen insanlardır
    bu zamanda aklını kullanan insana ihtiyac var

    1|0
    0|0
  • Kültürlü akıllı insanlar. Hele kızlar mı? İyidir iyi :)

    1|0
    0|0
  • Severim, okuyun arkadaşlar koyun olmayın.

    1|0
    1|0
  • Ben daha kitap okuyup söylediğimi anlattığım şekilde anlayanı görmedim. Birde ben cok kitap okuyorum demiyolarmı iyice cıldırıyorum. Siyahsa siyah diyorum altında bir ima aramalar. Kitap okumak insanları yorumlamaya fazla itiyor bence en azından kendini çok kaptıranlarda böyle olduğunu gördüm.

    0|0
    0|0
    • Nasil yani?
      Anlamadim?;)

    • düz mantık bişi söylediğini farz et onun altında biton çıkarımlar yapıyor karşındaki ya öyle değil böyle diyosun tamam diyor fakat yine başka düşüncelrde bunda benzer durumlar :) anlatabildim umarım;)

  • kaliteli ve kültürlü.. ama şimdilerde elinde kitap yerine cep telefonu olanların sayısı seviyemizide belli ediyor...

    0|0
    0|0
  • Bısı dusunmuyom kanks

    0|0
    0|0
  • Sohbet edikecekler grubundadırlar. Diğer insanlar gibi futbol. magazin. ne moda olmuş diye beyin ikmezler...

    1|0
    0|0
  • İyi şeyler düşünürüz. Karşılıklı oturup muhabbet edebiliriz, kültürlüdür çünkü. Karşında kem küm etmezler. Konuşacak şeyimiz çok olur.

    0|0
    0|1
  • Saçma roman okuyanlar hiç

    Bilimsel okuyanlar sempatik ve zeki

    0|0
    0|0
  • Bir şey düşünmüyorum. Arzuları bilir. Herkes kendine sonuçta.

    0|0
    0|0
  • kültürünü geliştirmiş insanlardır :D

    0|0
    0|0
  • Candır ❤️

    0|0
    0|0
  • Saygı duyduğum üstatlar

    1|0
    0|0
  • Kulturlu sjs

    0|0
    0|0
  • Ben olmadığımı düşünürüm

    0|0
    0|0
  • Cidden kitap okuyon cogu kisinjn ufku genis iyi laf yapiyo agzi cok iyi bnde. Okuma aliskanligi kazanmak icin cabaliyorm

    0|0
    0|0
  • sevmem lisede bıle sadece kopye cekmek ıcın bakardım ama kopye cekemez baktıklarımla yazılıda gecer not alırdım

    0|0
    0|0
  • zeki insan

    0|0
    0|0
  • DÜnyanın en güzel şeyi. Türkçesi iyi, kültürlü insanlardır.

    1|0
    0|0
  • kitap okuyorlardır :D

    0|0
    0|0
  • Okusunlar demek ki ihtiyaclari var

    1|0
    0|0
  • kıtap okurum ama arasıra

    0|0
    0|0
  • Okuyorsa okuyordur, e cok okuyordur. Bende okuyorum guzel bir sey.

    0|0
    0|0
  • Ben çok okurum. Ama insanları okuduklari kitaplara gore farkli dusuncelerle bakiyorum

    0|0
    0|0
  • Kitaplar temelimi oluşturuyor. Dolayısıyla severim kitap okuyan insanları.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • Severim kuzenim de çok okur keşke ben de okuyabilisem 😂

    0|0
    0|0
  • Bilgili olurlar.

    0|0
    0|0
  • Kitap okumayanı adamdan saymıyorum

    0|0
    0|0
  • Kitap okuduklarını dillendirmeseler iyi.

    0|0
    0|0
  • ben sevmem başkasını bılmem

    0|0
    0|0
  • güzel buluyorum bilgi birikimi olusturur

    0|0
    0|0
  • Okuduğu kitaplar ilgimi ceker

    0|0
    0|0
  • Bence çok çekiciler, kültür seviyeleri yüksek, muhabbetleri iyi

    1|0
    0|0
  • düşünebilen ve boş konuşmayan insanlardır.

    1|0
    0|0
  • doğru yoldalar bence

    1|0
    0|0
  • Çok severim

    0|0
    0|0
  • Cok okuyan cok bilir net

    0|0
    0|0
  • Ruh yoldasim.

    0|0
    0|0
  • Kitap okuyan insan sığır değildir ve bu çok önemli

    0|0
    0|0
  • Kendi hakkımda iyi şeyler düşünüyorum 😎

    0|0
    0|0
  • Kitap okumasindan ziyade ne okuduğu önemlidir

    0|0
    0|0
  • deli gibi kitap okurum. Okuyanda canımdır yani

    0|0
    0|0
  • Kültürlü entel geliyorlar bana

    0|0
    0|0
  • Başkaları ne düşür diyerek okumuyorlar böyle yorum yapmak biraz aşağılayıcı ama kendini hayal dünyaları gerçek dünyadan daha çekici olan insandır.

    0|0
    0|0
  • sverim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...